People Manager

Bouwen aan vertrouwen door te verbinden, motiveren, begeleiden en coachen van onze medewerkers. Het zou zomaar eens jouw volgende uitdaging kunnen zijn als People Manager bij Equans. Zet je people management expertise in en bouw samen met ons aan de toekomst. Equans is dichterbij dan je denkt.

People Management wat is dat eigenlijk?

Bij Equans vinden we de duurzame inzetbaarheid van onze medewerkers van groot belang.

We willen dat er aandacht is voor onze medewerkers, voor coaching, vakmanschap, ontwikkeling en welzijn.

In de huidige praktijk zijn leidinggevenden veel tijd kwijt aan de dagdagelijkse operationele aansturing. Dit gaat soms ten koste van de aansturing op het gebied van persoonlijke ontwikkeling, duurzame inzetbaarheid en performance management. En dat willen we veranderen. We willen aandacht voor onze medewerkers hebben, focussen op diens kwaliteiten en persoonlijke behoeftes en zorgen dat medewerkers nu en in de toekomst met plezier bij Equans werken. Daarom gaan we onze directe medewerkers anders aansturen. We blijven werken met een operationeel verantwoordelijke én gaan werken met een zogenaamde People manager.

In deze uitdagende rol ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en inzetbaarheid van een team van technici binnen de regio Zuidwest. De regio Zuidwest kent 2 kantoren: Halsteren & Hoek. Kies jij voor deze uitdagende rol bij Equans? Solliciteer dan nu.

Dit ga je doen als People Manager

De operationeel leidinggevende doet de dagdagelijkse aansturing op locatie, zoals nu ook gebeurt. Hij of zij geeft werkinstructies, zorgt voor de juiste tooling en instructies. Ook houdt de operationeel leidinggevende toezicht op de veilige en kwalitatieve uitvoering op locatie en stuurt hij of zij op resultaten. De operationeel leidinggevende houdt zich alleen niet meer bezig met alle administratieve en people managementtaken. Die taken komen te liggen bij de People Manager, een nieuwe functie. De People Manager is niet altijd aanwezig op de vloer, maar is altijd benaderbaar en heeft standaard eens in de zes weken een individueel gesprek met iedere medewerker uit zijn of haar team.

Dit houdt in dat er voor de verschillende groepen technici een vacature als People Manager komt in Zuidwest

Afhankelijk van jouw woonplaats wordt jouw standplaats Halsteren of Hoek. In de functie van People Manager ga je leidinggeven aan één van de groepen technici. Deze groepen bestaan uit 25 tot 60 teamleden welke jij actief coacht, begeleidt en motiveert. Primair heb jij focus op jouw teamleden, maar daarnaast werk je ook samen met andere stakeholders zoals HR, personeelsplanning, operationeel management etc. Van tijd tot tijd zal er ook afstemming zijn met de People Managers in andere regio’s binnen Zuid-Nederland. Ten slotte rapporteer jij aan de Workforce Manager van de regio Zuidwest.

Als People Manager ben je verantwoordelijk voor:

  • structureel contact met de individuen in jouw team én je team als geheel waarbij je rekening houdt met de ontwikkeling, vakmanschap en duurzame inzetbaarheid van jouw teamleden
  • jij bezoekt als People Manager de diverse werklocaties en bent verantwoordelijk voor de PFP-cyclus
  • je bent bezig met administratieve managementtaken zoals onboarding, functiewijzigingen, opleidingen en het goedkeuren van de uren
  • je schakelt intensief met de operationeel leidinggevende over het functioneren en de behoeftes van onze medewerkers, zodat ze van elkaar goed op de hoogte zijn wat er speelt
  • inventariseren van opleidings- en ontwikkelbehoeften van jouw teamleden, hierbij houd je rekening met de PFP-loopbaanpaden van jouw teamleden en stuurt bij waar nodig
  • je signaleert (potentieel) verzuim en registreert dit volgens geldende richtlijnen. Tijdens verzuim blijf je in contact met de betreffende medewerkers en schakelt met de verzuimspecialisten in het geval van langer verzuim. Daarnaast geef je opvolging aan de gemaakte afspraken met de medewerkers en diverse stakeholders

Jouw werkomgeving

Als team van People Managers gaan jullie samen zorgen voor een optimale bezetting op de verschillende projecten en werklocaties van Equans in de regio. Met deze nieuwe aansturing en de introductie van de People Manager willen we de inzet, het functioneren en de ontwikkeling van onze medewerkers centraal stellen. Zodat we onze klanten goed kunnen bedienen, de juiste competenties in huis hebben en werken met gemotiveerde medewerkers met passie voor hun vak. Samen zijn wij Equans.

Wie ben jij?

  • je onderscheidt jezelf door hbo werk- en denkniveau
  • je hebt affiniteit met de techniek die binnen jouw team voorkomt
  • je bent een doortastende teamleider met een heldere missie: Aandacht geven aan de technici binnen jouw team
  • je weet lange termijn doelen te verbinden aan acties op de korte termijn en je krijgt mensen daarin mee
  • je bent PC vaardig en weet hoe de huidige generaties op de werkvloer goed kunt bereiken en betrekken
  • je bent sterk in plannen en organiseren, hebt aandacht voor kwaliteit en bent in staat om op uitstekende wijze relaties op te bouwen en te onderhouden. Op een duidelijke manier geef je richting aan een team en brengt jouw enthousiasme over op jouw collega's waarbij je medewerkers motiveert en stimuleert in hun werk en ontwikkeling
  • je hebt uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden en je beweegt je gemakkelijk in een organisatie waarin vele belangen een rol spelen
  • je hebt gevoel bij en ervaring met administratieve en budgettaire werkzaamheden

Wat bieden wij?

Bij een uitdagende functie horen natuurlijk ook passende arbeidsvoorwaarden. Daarom bieden we je een mooi pakket, waaronder:

  • flexibele werktijden en mogelijkheden om bijvoorbeeld 4x9 te werken
  • een leaseauto om technici op klantlocaties te bezoeken
  • salaris in schaal 11 t/m 13. Afhankelijk van scope, leeftijd en ervaring

Zo kun je solliciteren

Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag. Je kunt solliciteren via de sollicitatie button.

Heb je nog vragen? Dat kan! Neem contact op met Esther Havermans via [email protected] en/of 0651463781, WhatsApp kan ook.

N.b: Een assessment maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.


People Manager

Bouwen aan vertrouwen door te verbinden, motiveren, begeleiden en coachen van onze medewerkers. Het zou zomaar eens jouw volgende uitdaging kunnen zijn als People Manager bij Equans. Zet je people management expertise in en bouw samen met ons aan de toekomst. Equans is dichterbij dan je denkt.

People Management wat is dat eigenlijk?

Bij Equans vinden we de duurzame inzetbaarheid van onze medewerkers van groot belang.

We willen dat er aandacht is voor onze medewerkers, voor coaching, vakmanschap, ontwikkeling en welzijn.

In de huidige praktijk zijn leidinggevenden veel tijd kwijt aan de dagdagelijkse operationele aansturing. Dit gaat soms ten koste van de aansturing op het gebied van persoonlijke ontwikkeling, duurzame inzetbaarheid en performance management. En dat willen we veranderen. We willen aandacht voor onze medewerkers hebben, focussen op diens kwaliteiten en persoonlijke behoeftes en zorgen dat medewerkers nu en in de toekomst met plezier bij Equans werken. Daarom gaan we onze directe medewerkers anders aansturen. We blijven werken met een operationeel verantwoordelijke én gaan werken met een zogenaamde People manager.

In deze uitdagende rol ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en inzetbaarheid van een team van technici binnen de regio Zuidwest. De regio Zuidwest kent 2 kantoren: Halsteren & Hoek. Kies jij voor deze uitdagende rol bij Equans? Solliciteer dan nu.

Dit ga je doen als People Manager

De operationeel leidinggevende doet de dagdagelijkse aansturing op locatie, zoals nu ook gebeurt. Hij of zij geeft werkinstructies, zorgt voor de juiste tooling en instructies. Ook houdt de operationeel leidinggevende toezicht op de veilige en kwalitatieve uitvoering op locatie en stuurt hij of zij op resultaten. De operationeel leidinggevende houdt zich alleen niet meer bezig met alle administratieve en people managementtaken. Die taken komen te liggen bij de People Manager, een nieuwe functie. De People Manager is niet altijd aanwezig op de vloer, maar is altijd benaderbaar en heeft standaard eens in de zes weken een individueel gesprek met iedere medewerker uit zijn of haar team.

Dit houdt in dat er voor de verschillende groepen technici een vacature als People Manager komt in Zuidwest

Afhankelijk van jouw woonplaats wordt jouw standplaats Halsteren of Hoek. In de functie van People Manager ga je leidinggeven aan één van de groepen technici. Deze groepen bestaan uit 25 tot 60 teamleden welke jij actief coacht, begeleidt en motiveert. Primair heb jij focus op jouw teamleden, maar daarnaast werk je ook samen met andere stakeholders zoals HR, personeelsplanning, operationeel management etc. Van tijd tot tijd zal er ook afstemming zijn met de People Managers in andere regio’s binnen Zuid-Nederland. Ten slotte rapporteer jij aan de Workforce Manager van de regio Zuidwest.

Als People Manager ben je verantwoordelijk voor:

  • structureel contact met de individuen in jouw team én je team als geheel waarbij je rekening houdt met de ontwikkeling, vakmanschap en duurzame inzetbaarheid van jouw teamleden
  • jij bezoekt als People Manager de diverse werklocaties en bent verantwoordelijk voor de PFP-cyclus
  • je bent bezig met administratieve managementtaken zoals onboarding, functiewijzigingen, opleidingen en het goedkeuren van de uren
  • je schakelt intensief met de operationeel leidinggevende over het functioneren en de behoeftes van onze medewerkers, zodat ze van elkaar goed op de hoogte zijn wat er speelt
  • inventariseren van opleidings- en ontwikkelbehoeften van jouw teamleden, hierbij houd je rekening met de PFP-loopbaanpaden van jouw teamleden en stuurt bij waar nodig
  • je signaleert (potentieel) verzuim en registreert dit volgens geldende richtlijnen. Tijdens verzuim blijf je in contact met de betreffende medewerkers en schakelt met de verzuimspecialisten in het geval van langer verzuim. Daarnaast geef je opvolging aan de gemaakte afspraken met de medewerkers en diverse stakeholders

Jouw werkomgeving

Als team van People Managers gaan jullie samen zorgen voor een optimale bezetting op de verschillende projecten en werklocaties van Equans in de regio. Met deze nieuwe aansturing en de introductie van de People Manager willen we de inzet, het functioneren en de ontwikkeling van onze medewerkers centraal stellen. Zodat we onze klanten goed kunnen bedienen, de juiste competenties in huis hebben en werken met gemotiveerde medewerkers met passie voor hun vak. Samen zijn wij Equans.

Wie ben jij?

  • je onderscheidt jezelf door hbo werk- en denkniveau
  • je hebt affiniteit met de techniek die binnen jouw team voorkomt
  • je bent een doortastende teamleider met een heldere missie: Aandacht geven aan de technici binnen jouw team
  • je weet lange termijn doelen te verbinden aan acties op de korte termijn en je krijgt mensen daarin mee
  • je bent PC vaardig en weet hoe de huidige generaties op de werkvloer goed kunt bereiken en betrekken
  • je bent sterk in plannen en organiseren, hebt aandacht voor kwaliteit en bent in staat om op uitstekende wijze relaties op te bouwen en te onderhouden. Op een duidelijke manier geef je richting aan een team en brengt jouw enthousiasme over op jouw collega's waarbij je medewerkers motiveert en stimuleert in hun werk en ontwikkeling
  • je hebt uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden en je beweegt je gemakkelijk in een organisatie waarin vele belangen een rol spelen
  • je hebt gevoel bij en ervaring met administratieve en budgettaire werkzaamheden

Wat bieden wij?

Bij een uitdagende functie horen natuurlijk ook passende arbeidsvoorwaarden. Daarom bieden we je een mooi pakket, waaronder:

  • flexibele werktijden en mogelijkheden om bijvoorbeeld 4x9 te werken
  • een leaseauto om technici op klantlocaties te bezoeken
  • salaris in schaal 11 t/m 13. Afhankelijk van scope, leeftijd en ervaring

Zo kun je solliciteren

Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag. Je kunt solliciteren via de sollicitatie button.

Heb je nog vragen? Dat kan! Neem contact op met Esther Havermans via [email protected] en/of 0651463781, WhatsApp kan ook.

N.b: Een assessment maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.


Senior Contractmanager

Equans streeft voortdurend naar de beste service voor haar klanten en combineert daarbij vakmanschap, de modernste techniek, veiligheid, duurzaamheid en rendement. Streef jij ook naar optimale klanttevredenheid en wil jij samen met het team successen bereiken dan is de functie van Senior Contractmanager Services iets voor jou.

Dit ga je doen als Senior Contractmanager Services

Vanuit ons kantoor in Arnhem onderhouden en beheren wij gebouwgebonden installaties van klanten in de utiliteit in de regio Oost (van Oss tot Deventer). De onderhoudscontracten variëren in grootte en hebben elk hun eigen uitdagingen. De veranderende wensen en eisen zorgen voor kansen en mogelijkheden waar jij je technisch en commercieel in vast kan bijten.

Bij alles wat je doet haal jij het beste uit jezelf. Dus ook bij het:

  • acteren op tactisch/strategisch en waar nodig op operationeel niveau richting onze klanten
  • zorgen voor een goede samenwerking met onze klanten
  • halen van een optimaal commercieel resultaat uit bestaande en nieuwe onderhoudscontracten

Uiteraard sta je hier niet alleen voor. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je samen met een geweldig team aan mag werken? Dan komen wij graag met jou in gesprek! Jouw vakkennis en professionaliteit worden gezien en gewaardeerd.

Jouw werkomgeving

Equans helpt klanten in het realiseren en versnellen van de 3 grote transities: de energie –, digitale en industriële transitie. We zijn wereldleider in de technische dienstverlening en maakt onderdeel uit van de internationale en beursgenoteerde Bouygues groep. In Nederland werken we samen met 6.000 collega’s vanuit 29 locaties. Een van deze collega’s is Rene Kruse, Business Unit Manager Services:

“Werken bij Equans, is werken bij een sociaal, vooruitstrevend bedrijf. Grote internationale speler, met sterke basis in de verschillende regio’s. Veel vrijheid om te ondernemen en onze klanten te helpen in o.a. hun verduurzamingsvraagstukken." 

Je versterkt het team Onderhoud & Services. Als je bij ons instapt, dan ben je een bouwer die de schouders eronder zet. Niet vragen om wat er niet is, maar helpen om dit juist samen vorm te geven. Daar zijn we naar op zoek! Er is een grote drive om de klant te ontzorgen en het hospitality gevoel is hoog. Loop je ergens tegenaan? Dan kan je rekenen op de aanmoediging én expertise van jouw collega’s. Samen zijn wij Equans.

Dit breng je mee

Iedereen bij Equans is anders. Dat juichen we toe omdat de verschillen ons als team sterker maken. Er zijn ook overeenkomsten. Zo hecht iedereen waarde aan samenwerken en zien we overal kansen. Kansen die we aangrijpen. Jij bent het type dat het beste uit zichzelf en anderen kan halen als de druk wat hoger ligt. Je overziet waar de prioriteiten liggen en kan het overzicht en rust bewaren om kwalitatief hoogstaand werk af te leveren. Ook beschik je over:

  • een afgeronde opleiding op hbo of wo niveau in een technische- of bedrijfskundige richting
  • relevante werkervaring bij voorkeur enkele jaren ervaring in een leidinggevende functie
  • gezonde kritische blik en een tikkeltje eigenwijsheid
  • commerciële mindset en de wil om samen met het team het maximale uit onze onderhoudscontracten te halen
  • ervaring met klantgesprekken op tactisch/strategisch niveau. Je kan optreden als aanspreekpunt bij problemen/escalaties
  • een ‘glas halfvol’-mentaliteit
  • samen bouwen aan een klantgerichte afdeling
  • mentaliteit bezitten waarin Equans ‘je eigen bedrijf’’ is en daar ook zo naar handelt

Wat bieden wij je

Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder:

  • junior/medior profiel: een salaris tussen de €4.100 en €5.315 bruto per maand op basis van jouw ervaring, exclusief vakantiegeld
  • senior profiel: een salaris tussen de €5.315 en €6.656 bruto per maand op basis van jouw ervaring, exclusief vakantiegeld
  • contract voor onbepaalde tijd
  • flexibele werktijden in overleg mogelijk
  • lease auto of Mobiliteitsvergoeding
  • bonus van maximaal 4%
  • telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren
  • 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband
  • thuiswerken is in overleg mogelijk
  • volledig ingerichte werkplek thuis
  • goede pensioenregeling
  • een prettige werksfeer en fijne collega’s
  • volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden

Hoe kun je solliciteren?

Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! We ontvangen graag jouw reactie. Je kunt solliciteren via de sollicitatie button.

Heb je nog vragen? Dat kan! Neem dan contact op met Céline Dragt via 06 17 77 09 18 of mail naar [email protected].


Uitvoerder Elektrotechniek en Instrumentatie

Wil jij werken in een team met succesvolle collega's die voor elkaar klaar staan, waar je de mooiste projecten mag begeleiden, bij een werkgever die achter je staat? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen bij Equans?

Als uitvoerder E/I ben je onderdeel van een enthousiast en gedreven team in een zeer divers projectenveld waar je verschillende projecten op bestuurt, waarbij:

  • je leiding geeft aan de dagelijkse uitvoering van projecten of onderhoudslocaties op het gebied van elektrotechniek en instrumentatie.
  • je veiligheid ademt en zorgt ervoor dat de werkzaamheden veilig en volgens de voorschriften verlopen.
  • je zorgt dat de kosten binnen de planning blijven en je overlegt met werkvoorbereiding en calculatie.
  • je samen met werkvoorbereiding en projectleiding het overzicht houdt voor een strakke uitvoering van de projecten.
  • je contact houdt met de klant, onderaannemers, leveranciers en met interne collega's.

Dit breng je mee

  • een afgeronde mbo-opleiding richting Elektrotechniek (minimaal niveau 3).
  • ervaring in leidinggeven of dit graag zou willen doen
  • beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Dit bieden wij je

  • naast persoonlijke begeleiding, vrijheid en afwisselend werk word je onderdeel van een enthousiast en hecht team. je hoort bovendien bij het equans-concern: de grootste technische dienstverlener ter wereld en één van de meest innovatieve bedrijven.
  • aantrekkelijk salaris tot wel € 4.700 per maand én een vast contract.
  • we vinden het belangrijk dat je balans tussen privé en werk goed is. daarom krijg je bij een dienstverband van 40 uur per week maar liefst 38 vrije dagen per jaar.
  • collectieve zorgverzekering.
  • personeelskorting op oa uitjes en producten.

Wij zijn Equans

Samen voor grote uitdagingen: Wereldwijd is Equans toonaangevend in technische dienstverlening, met in Nederland 6.000 medewerkers op 29 locaties. Met innovatieve technische, digitale en duurzame oplossingen helpen wij opdrachtgevers binnen de utiliteit, industrie en overheid. Wij ontwerpen, installeren, behalen, onderhouden en adviseren over technische installaties door klanten in heel Nederland. Constant verbeteren staat daarbij voorop. Zo helpen we onze klanten bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen. En we staan in de drie transities van deze tijd: op het gebied van energie, digitaal en industrieel.

Zo kun je solliciteren

Spreekt deze interessante baan je aan? Reageer dan direct via de button ‘solliciteren’. Voor vragen kun je contact opnemen met Zuhal Tarakcilar via [email protected] of telefonisch op 06 572 802 59.


Logistiek Manager

Heb jij oog voor het verbeteren van processen en denk jij graag mee over het verder professionaliseren van onze magazijnen? Beschik jij over leidinggevende ervaring, kun je goed organiseren en prioriteiten stellen? Lees dan verder!

Dit ga je doen als Logistiek Manager

Als Logistiek Manager ben jij verantwoordelijk voor alle magazijnactiviteiten op onze verschillende locaties. Je voert sturende en uitvoerende taken uit met als uiteindelijk doel onze magazijnen te professionaliseren en meer synergie te creëren. Daarnaast houd je je bezig met procesoptimalisatie en uiteraard met de aansturing van de teams.

Bij alles wat je doet haal jij het beste uit jezelf. Dus ook bij het:

  • stroomlijnen van operationele processen zoals voorraadbeheer en orderpickmethoden
  • aansturen en ondersteunen van de collega’s waar nodig
  • zorgdragen voor een nauwkeurige registratie van inkomende en uitgaande materialen, grijpvoorraad, persoonlijke beschermingsmiddelen en verbruiksartikelen.
  • onderzoeken en implementeren van automatisering en digitaliseringsoplossingen zoals een wms-systeem
  • samenwerken met andere magazijnlocaties en vanuit daar de best practices identificeren en implementeren

Jouw vakkennis en professionaliteit worden gezien en gewaardeerd

Jouw werkomgeving

Equans helpt klanten in het realiseren en versnellen van de 3 grote transities, de energie, - digitale en industriële transitie. We zijn wereldleider in technische dienstverlening en maken onderdeel uit van de internationale en beursgenoteerde Bouygues groep. In Nederland werken we samen met 6.000 collega’s vanuit 29 locaties.

Jij komt te werken binnen Equans Zuidwest De grootste magazijnen bevinden zich in Hoek en op onze klantlocatie in Sluiskil. Daarnaast hebben we kleine magazijnen, waar geen collega’s werkzaam zijn. Deze locaties bevinden zich in Middelburg, Goes en in Halsteren. In totaal ga je een team van ongeveer 10 FTE aansturen wat verdeeld is over 2 locaties.

Dit breng je mee

Iedereen bij Equans is anders. Dat juichen we toe omdat de verschillen ons als team sterker maken. Er zijn ook overeenkomsten. Zo hechten we waarde aan samenwerken en zien we overal kansen. Verder passen jouw goede communicatievaardigheden en probleemoplossend vermogen goed bij deze functie van Logistiek Manager. Ook beschik je over: 

  • een afgeronde hbo-opleiding in de richting van logistiek, supply chain management of vergelijkbaar
  • leidinggevende ervaring in een magazijn, bij voorkeur in een technische omgeving
  • ervaring met moderne logistieke oplossingen en systemen zoals een WMS
  • je houdt ervan om in een dynamische omgeving te werken
  • je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit en draait er je hand niet voor om mee te werken
  • je bent 32 tot 40 uur beschikbaar

Wat bieden wij

Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi pakket, waaronder:

  • salaris tussen € 3774 en € 5315 bruto per maand op basis van je ervaring, exclusief vakantiegeld
  • contract voor onbepaalde tijd
  • 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband
  • leaseauto
  • telefoon en laptop om je in je werk te faciliteiten
  • bonus van maximaal 4%
  • goede pensioenregeling (pmt)
  • een prettige werksfeer en fijne collega’s
  • volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden

Zo kun je solliciteren

Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag. Je kunt solliciteren via de sollicitatie button.

Heb je nog vragen? Dat kan! Neem contact op met Esther Havermans via [email protected] en/of 06 51 46 37 81


Manager Operations, Industrie Shell ETCA

Ben jij de Professional die wij zoeken om de project executie en werkplaats teams in een van de meest uitdagende R&D-omgevingen op het gebied van Energie Transitie aan te sturen en verder te ontwikkelen? Je rapporteert functioneel aan de Contract Directeur en hiërarchisch aan de Mechanical Manager van de Business Unit Industrie. Hierbij geef je operationeel leiding aan verschillende teams (+/- 15 FTE).

Dit ga je doen als Manager Operations

Als Manager Operations ben je werkzaam bij Shell ETCA (Energy Transition Campus Amsterdam), een High Tech R&D-omgeving waarbij je deel uitmaakt van het geïntegreerde management team samen met de klant. Je geeft operationeel leiding aan de project executie teams die nieuwe experimentele installaties bouwen. De gehele afdeling werkt volgens de Agile way of working waarbij continuous improvement en het wegnemen van obstakels een belangrijk onderdeel is om doorlopend de prestaties te verbeteren. Ook sta je in goede verbinding met de Equans collega’s binnen de Business Unit Industrie, waarbij jij de schakel bent voor de mechanische activiteiten voor de klantlocatie en zorgdraagt voor een optimale inzet van de teams.

Je zorgt proactief voor een veilige en effectieve uitvoering van de project executie activiteiten. Het maandelijks rapporteren van de performance mbt kosten en tijd en doorgevoerde verbeteringen maken daar een belangrijk onderdeel van uit. Daarnaast ben je actief betrokken bij het doorvoeren van tactische verbeteringen waarbij je de schakel vormt tussen het leadership team van de afdeling Experimental Installations en de eigen teams. Je hanteert een coachende stijl voor je team en de scrummasters. Je bent goed in staat om continu te schakelen tussen de wensen van de klant en de contractafspraken die gemaakt zijn.

Je hebt een drive om continu te verbeteren, brengt enthousiasme en energie mee, denkt in mogelijkheden, hebt veiligheid als de hoogste prioriteit en je hebt ervaring met Lean en/of Agile way of working.

Je voornaamste activiteiten bestaan uit:

  • zorgdragen voor een veilige werkplek voor jouw teams
  • aansturen van het project executie team en de Research Instrument werkplaats
  • verantwoordelijk voor het gestructureerd uitvoeren van projecten binnen het gestelde budget en tijd.
  • waarborgen van de kwaliteit van het geleverde werk in samenwerking met de teams
  • managen van constructie en fabricage werk van direct reports
  • schakel tussen de klant en teams/ staff mbt defineren van scope, uitvoeren en trouble shooting
  • zelfstandig identificeren en implementeren van procesverbeteringen en tactische optimalisaties
  • coachen, ondersteunen van de teams
  • rapporteren van de team performance en geïmplementeerde verbetervoorstellen
  • optimaliseren van operationele inzet van medewerkers uit de Mechanical poule
  • schakel tussen het leadershipteam en de eigen teams
  • ontwikkelen van medewerkers faciliteren in loopbaan pad
  • werven van nieuwe medewerkers in samenwerking met Equans Recruitment en onze wervingspartners
  • toepassen van Agile Ways of Working
  • maximaliseren van productiviteit van onze monteurs

Dit breng je mee

  • tenminste een afgeronde technische of bedrijfskundige HBO/WO opleiding
  • je hebt ten minste 8-10 jaar werkervaring bij voorkeur binnen een industriële omgeving
  • ervaring in de constructie en fabricage van systemen en componenten in de energie sector, R&D omgeving en of conventionele olie en gas sector wordt als voordeel beschouwd
  • leidinggevende ervaring
  • ervaring met continuous improvement en de Agile way of working
  • aantoonbare technische affiniteit
  • bij voorkeur woonachtig in de regio Amsterdam
  • goede communicatieve vaardigheden zowel in Engels als Nederlands Bewaakt overzicht en overziet gevolgen van beslissingen voor de lange en korte termijn
  • je herkent jezelf in de volgende competenties; communicatief, analytisch en pragmatisch

Wat bieden wij je

Een salaris van max EUR 6.650,- o.b.v. 40 uur. 

Bij Equans werk je mee aan inventieve, duurzame en energiebesparende oplossingen. We bieden je een baan met volop ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden, daarnaast bieden we natuurlijk een aantrekkelijk salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Tot slot heb je bij een dienstverband van 40 uur per week 38 vrije dagen per jaar zodat werk en privé goed in balans zijn te houden.

Wij zijn Equans 

Samen voor grote uitdagingen: Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 medewerkers zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. Wij ontwerpen, bouwen, beheren en onderhouden technische installaties voor onze klanten. Wij helpen onze klanten in het realiseren en versnellen van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie

Zo kun je solliciteren

Spreekt deze vacature je aan? Reageer dan direct via de button ‘solliciteren’ en solliciteer eenvoudig via de sollicitatie button. Voor vragen kun je contact opnemen met Lilian van Son via [email protected].


Manager Projecten en Contracten

Wil jij zorgen voor het succes van de business unit Infra bij Equans Infra & Energie? Ga jij de uitdaging aan om de verantwoordelijkheid te nemen over de afdeling projecten en contracten met daarin ongeveer 25 medewerkers. In verschillende rollen, zoals contractmanager, projectleider, manager projectbeheersing en project ondersteuning. Grijp jouw kansen bij Equans.

  • uitdaging: het zorgdragen voor de persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers binnen de afdeling projecten en contracten
  • uitdaging: samen met de andere managers van de business unit Infra zorgen voor de verdere ontwikkeling van de gehele business unit
  • uitdaging: het op een hoger niveau krijgen van de wijze waarop projectmanagement wordt uitgevoerd

Dit ga je doen als Manager Projecten en Contracten

Je bent verantwoordelijk voor alle medewerkers van de afdeling projecten en contracten van de business unit Infra. Op deze afdeling werken contract managers, projectleiders, managers projectbeheersing en projectondersteuning. Naast het aansturen en ontwikkelen van de teams en teamleiders zal je strategisch verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling rondom projectmanagement, het analyseren en reduceren van faalkosten en het borgen van een standaard werkwijze. Bij alles wat je doet haal jij het beste uit jezelf en het team.

Dus ook bij het:

  • zorgen voor de optimale inzet van teams over de diverse projecten en contracten (>70 projecten en contracten)
  • (mede) bepalen van de strategische koers en bijdragen aan de ontwikkeling hiervan
  • coachen, motiveren, ontwikkelen aansturen en instrueren van jouw teams en medewerkers
  • het ontwikkelen van projectmanagement binnen de business unit, de BV en daarbuiten
  • contact onderhouden met de organisatie en de markt
  • op de hoogte zijn van de kwaliteiten van jouw medewerkers en de ontwikkelwensen en zorgdragen voor een toekomstbestendige ontwikkeling hiervan
  • voeren van ontwikkel- en beoordelingsgesprekken, selectie- en sollicitatiegesprekken met jouw medewerkers en potentiële medewerkers en ondersteunen van de teamleiders hierbij
  • ondersteunen van de projectteamteams met inhoudelijke vraagstukken en zowel gevraagd als ongevraagd advies geven
  • samenwerken met de andere discipline binnen de business unit zodat de drie disciplines de business unit sterker, slimmer en efficiënter maken

Jouw werkomgeving

De business unit Infra is een van de business units van Equans Infra & Energie. Bij Equans Infra & Energie maken wij infrastructuur voor mobiliteit en energie slimmer, veiliger en duurzamer. Deze infrastructuur maken wij niet alleen functioneel, wij voegen ook intelligentie toe en maken netwerken integraal toepasbaar. Dat doen wij onder andere voor zon- en windparken, duurzame mobiliteit, tunnels, bruggen, sluizen, wegen en waterkeringen, bediencentrales en smart corridors. Naast ontwerp en realisatie van projecten, nemen wij ook graag het onderhoud en beheer uit handen.

De business unit Infra wordt aangestuurd door de directeur infra, jouw leidinggevende. Samen met de manager Operations en de manager Ontwerp & Techniek vormen jullie het leidinggevend kader van de business unit. De business unit Infra opereert landelijk, met twee grote vestigingen in Dordrecht en Zaandam en twee kleinere vestigingen in Goes en Arnhem. Daarnaast wordt er uiteraard op de projectlocaties gewerkt.

Dit breng je mee

Iedereen bij Equans is anders. Dat juichen we toe omdat de verschillen ons als team sterker maken. Er zijn ook overeenkomsten. Zo hecht iedereen waarde aan samenwerken en we zien overal kansen. Kansen die we aangrijpen. Verder passen jouw leidinggevende vaardigheden en organisatorische vermogen goed bij deze vacature van Manager Projecten en Contracten.

Ook beschik je over:

  • een afgeronde hbo- of wo-opleiding bij voorkeur in de richting van bijvoorbeeld Elektrotechniek, (Technische) Bedrijfskunde
  • minimaal 10 jaar werkervaring en 5 jaar ervaring in een leidinggevende positie bij voorkeur binnen de infrastructurele branche
  • uitstekende communicatieve vaardigheden en de beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • het vermogen om met mensen om te gaan, leiding te geven, contacten te onderhouden en mensen te motiveren en in hun kracht te zetten

Wat bieden wij je

Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden wij je een mooi pakket, waaronder:

  • salaris tussen €6.000 en €8.400 bruto per maand op basis van je ervaring, exclusief vakantiegeld
  • flexibele werktijden in overleg mogelijk, zoals 4x9 uur per week
  • mobiliteitsbudget (in te zetten voor een leaseauto, maar ook voor het financieren van eigen vervoer als je hier de voorkeur voor hebt).
  • telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren
  • 30 vrije dagen en een benefitsbudget van 3%
  • thuiswerken is in overleg mogelijk
  • volledig ingerichte werkplek thuis
  • goede pensioenregeling
  • prettige werksfeer en fijne collega’s
  • volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden

Zo kun je solliciteren

Spreekt deze vacature je aan? Leuk! Je kunt solliciteren via de sollicitatie button.

Wil je eerst meer informatie of antwoord op jouw vragen voor het complete verhaal? Schakel met recruiter Esther Willemse via [email protected] of telefonisch op 06 13 86 04 64. WhatsAppen? Dat kan ook.


Projectmanager Werktuigbouwkundige Installaties

Ben jij een ervaren Projectleider en wil je de stap zetten naar Projectmanager? En wil jij samen met ons bijdragen aan de realisatie van uitdagende en duurzame projecten in de regio Limburg? Kijk dan snel hoe jij onze collega wordt!

Dit ga je doen als Projectmanager Werktuigbouwkundige Installaties

Als Projectmanager Werktuigbouwkundige Installaties kom je te werken binnen onze afdeling Projecten in Maastricht-Airport. Binnen deze afdeling ben jij verantwoordelijk voor de realisatie van diverse utilitaire projecten in de nieuwbouw en renovatie. Deze projecten worden uitgevoerd bij interessante opdrachtgevers zoals bijvoorbeeld Zuyderland Medisch Centrum, MUMC+, Universiteit Maastricht, APG, Sabic, DSM, Brightlands en Lonza.

Jij bent als Projectmanager Werktuigbouwkundige Installaties verantwoordelijk voor de realisatie van projecten en je zorgt er samen met jouw projectteams voor dat de projectdoelen op een kwalitatieve en duurzame manier binnen de gestelde kaders worden behaald. Verder staat hierbij veiligheid, klanttevredenheid en het ontzorgen van de klant voorop. Het gaat hierbij om verschillende projecten met een waarde uiteenlopend van € 2.000.000, - tot ongeveer € 15.000.000, -. Afhankelijk van de grootte en complexiteit van de projecten ben je zelf betrokken als projectleider of stuur je projectteams aan.

Binnen deze projecten neem je alle voorkomende utilitaire werktuigbouwkundige installaties waaronder gas, vuilwater, water, verwarming, koeling en luchtbehandeling voor je rekening. Naast de werktuigbouwkundige kant van de projecten kan de begeleiding van elektrotechnische projecten ook onderdeel zijn van de rol. Verder bevatten de projecten een duurzaamheidscomponent waarbij we bijvoorbeeld materialen of installatiedelen hergebruiken of restenergie gebruikt wordt om installaties te voorzien van energie. Zo laten we de wereld beter achter voor onze volgende generaties.

Als Projectmanager Werktuigbouwkundige Installaties ben jij verantwoordelijk voor:

  • Leidinggeven aan en coördinatie van verschillende projectteams bestaande uit projectleiders en werkvoorbereiders. Jij creëert goed presterende projectteams en zorgt voor kennis- en competentieontwikkeling van de teams.
  • Bewaken van de voortgang en gemaakte kosten gedurende de projectuitvoering waarbij je zorgt voor een betrouwbare financiële rapportage.
  • Toezien op de projectvoorbereiding door de projectleiders en werkvoorbereiders. Hierbij houdt je rekening met de geldende regelgeving, normeringen en klantwensen.
  • Realiseren van een soepele uitvoering van de projecten zodat deze tijdig, binnen het financiële kader en technisch goed worden opgeleverd. Daarbij stel je interne en externe planningen op en bewaakt deze.
  • Onderhouden van een goede relatie met de klant, leveranciers, onderaannemers en derden waarbij je potentieel nieuwe opdrachten en projecten opmerkt en signaleert. Daarnaast onderhandel je met deze stakeholders over de prijzen van opdrachten en adviseer je de klant in het maken van de juiste keuzes.

Jouw werkomgeving

Samen voor grote uitdagingen: Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 medewerkers zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. Wij ontwerpen, bouwen, beheren en onderhouden technische installaties voor onze klanten. Wij helpen onze klanten in het realiseren en versnellen van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie.

Jij komt als Projectmanager Werktuigbouwkundige Installaties te werken binnen de afdeling Projecten op onze vestiging Maastricht-Airport. Binnen de afdeling is er een collegiale sfeer en informele sfeer en zijn collega’s bereid zijn iets voor elkaar te doen.

Als Projectmanager Werktuigbouwkundige Installaties ga je werken aan in het oog springende projecten. Deze projecten hebben impact op de maatschappij en vanaf de opstartfase van het project ben jij als Projectmanager vanuit Equans betrokken. Samen met de opdrachtgever, architect en constructeur starten jullie vanuit een structuurontwerp en zetten dit samen om in een uitvoeringsontwerp en te realiseren project. Deze projecten kennen een lange aanlooptijd en de uitdagingen zit vooral binnen een stuk proces- en changemanagement. Buiten de gebaande paden denken, diverse invalshoeken belichten en eigen input wordt daarom erg gewaardeerd en verwacht.

Wie ben jij?

Iedereen bij Equans is anders. Dat juichen we toe omdat de verschillen ons als team sterker maken. Er zijn ook overeenkomsten. Zo hechten we waarde aan samenwerken en we zien overal kansen. Kansen die we aangrijpen. Verder passen jouw sterke communicatieve vaardigheden en leidinggevende capaciteiten goed bij deze vacature van Projectmanager Werktuigbouwkundige Installaties. Ook beschik je over:

  • Hbo- werk- en denkniveau binnen de installatietechniek.
  • Een afgeronde mbo-4 of hbo- opleiding in de richting werktuigbouwkunde of installatietechniek.
  • Ongeveer 10 jaar ervaring als projectleider werktuigbouwkundige installaties, installatietechniek of HVAC in een utilitaire omgeving.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.

Wat bieden wij?

Equans biedt jou een uitdagende baan als Projectmanager. Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn, daarom bieden we je een mooi pakket, waaronder:

  • Salaris tussen € 5416,72 en € 7738,17 bruto per maand, exclusief vakantiegeld.
  • Direct een vast contract voor onbepaalde tijd.
  • Eigen leaseauto die je ook privé kunt rijden.
  • Telefoon en laptop.
  • 30 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband.
  • Een persoonlijk benefits budget, dit kun je bijvoorbeeld inzetten voor het bijkopen van ADV dagen, uit laten betalen en meer.
  • Thuiswerken is in overleg mogelijk.
  • Goede pensioenregeling (PMT).
  • Mogelijkheid voor lidmaatschap voor het Equans gezamenlijk hulpfonds. Dit fonds biedt de mogelijkheid tot eenmalige aanvullende tegemoetkoming voor gezondheid gerelateerde kosten zoals b.v. aanschaf van een brillen/contactlenzen, gehoorapparaat of gezinsverzorging.
  • Veel opleiding- & ontwikkelmogelijkheden binnen de functie maar ook daarbuiten. Daarnaast biedt Equans door ook de mogelijkheden om door te groeien naar een andere functie.

Zo kun je solliciteren

Ben je geïnteresseerd geraakt? Solliciteer dan snel!

Heb je nog vragen? Dat kan natuurlijk. Neem dan contact op met Joey Schmeitz via [email protected] of telefonisch op +316-83 30 13 25, WhatsApp is ook mogelijk.


Senior Projectleider Werktuigbouwkunde

Ben jij graag degene die technische projecten in goede banen leidt? Wil je bovendien aan de slag bij een organisatie waar je veel vrijheid en mogelijkheden krijgt? Dan is deze baan bij Equans wat voor jou!

Dit ga je doen als Senior Projectleider Werktuigbouwkunde

Vanuit onze vestiging op Schiphol-Oost werken we aan modificatieprojecten voor verschillende opdrachtgevers in Noord-Holland zoals bijvoorbeeld WTC Zuidas, Schiphol Terminal, KLM, TATA, gemeenten en de ziekenhuizen VU en AMC. Naast deze klanten hebben we ook veel andere kleine- en grootschalige opdrachtgevers. Onze afdeling werkt aan het modificeren en installeren van gebouw gebonden installaties in de utiliteit.

Als Senior Projectleider draag je zorg voor de realisatie van meerdere grootschalige en mogelijk complexe modificatieprojecten in de regio Noord-Holland, waarbij je verantwoordelijk bent van begin tot eind. Dit houdt in dat je vanuit een klantvraag de scope helder krijgt en het calculatieproces stuurt tot aan offerte. Na opdracht zal je het project leiden tot aan oplevering waarbij multidisciplinaire coördinatie onderdeel is van je werkzaamheden. Uiteraard doe je dit met een team om je heen waarbij je de mensen stuurt en coacht binnen het project maar ook in hun ontwikkeling. 

Jouw werkzaamheden zijn onder andere:

  • je zorgt voor de projectvoorbereiding op het gebied van planning, werkmethoden en inzet van medewerkers zodat een veilige en efficiënte projectuitvoering zoveel mogelijk gewaarborgd is
  • je coacht, ontwikkelt en stuurt een team aan van technici en werkvoorbereiders
  • bij de uitvoering van elk project zorg je ervoor dat de werkzaamheden voldoen aan de kwaliteits-, veiligheids- en Arbo-eisen. Uiteraard waarborg je ook dat de projecten tijdig en binnen budget worden afgerond
  • je houdt de voortgang en de gemaakte kosten bij en zorgt voor een betrouwbare technische en financiële rapportage
  • je onderhoudt contact met onder andere de opdrachtgevers, leveranciers, onderaannemers en collega’s. Hierbij geef je advies, beantwoord je vragen, maak je afspraken en signaleer je potentiële nieuwe projecten
  • je bent betrokken bij het opstellen en doorvoeren van verbeteringen, om de afdeling en het WT Projectteam verder te ontwikkelen

Dit breng je mee

  • een technische opleiding op HBO niveau richting Werktuigbouwkunde of soortgelijk. Een technische MBO-4 opleiding gevolgd door een HBO opleiding volstaat ook, mits je voldoende relevante werkervaring hebt
  • je hebt vele jaren ervaring als Projectleider met grootschalige en complexe projecten binnen de technische sector, bij voorkeur in de utiliteit
  • je bent georganiseerd, sociaal en hebt oog voor het grotere geheel. Ook heb je uitstekende communicatieve vaardigheden en kun je effectief samenwerken en motiveren

Wat bieden wij je

Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder:

  • een salaris tussen de €4.065 en €5.807 bruto per maand op basis van jouw ervaring, exclusief vakantiegeld
  • contract voor onbeperkte tijd
  • flexibele werktijden in overleg mogelijk
  • lease auto of Mobiliteitsvergoeding
  • bonus opportunity
  • telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren
  • 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband
  • thuiswerken is in overleg mogelijk
  • goede pensioenregeling
  • een prettige werksfeer en fijne collega’s
  • volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden

Wij zijn Equans

Wereldwijd is Equans marktleider in technische dienstverlening, met in Nederland 5.500 medewerkers op 29 locaties. Met innovatieve technische, digitale en duurzame oplossingen helpen we opdrachtgevers binnen de utiliteit, industrie en overheid. Wij ontwerpen, installeren, realiseren, onderhouden en adviseren over technische installaties bij klanten in heel Nederland. Constant verbeteren staat daarbij voorop. Zo helpen we onze klanten bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen. En staan we hen bij in de drie transities van deze tijd: op het gebied van energie, digitaal en industrieel.

Als marktleider werkt Equans in het westen van het land met een team specialisten aan ontwerp, realisatie, onderhoud & beheer en exploitatie van technische installaties. We richten ons op complexe (nieuwbouw)projecten, klant specifieke opdrachten, services & onderhoud en kennisontwikkeling. We zetten innovatieve techniek in op een efficiënte en duurzame manier. Onze opdrachtgevers waarderen het dat we ons eerst inleven in hun behoeften voor we een oplossing op maat aanbieden.

Zo kun je solliciteren

Spreekt deze vacature je aan? Reageer dan direct via de website. Voor vragen kun je contact opnemen met Lars Volkers via e-mail [email protected] of op telefoonnummer 06 10 01 58 83.


Projectleider Elektrotechniek

Ben jij altijd al nieuwsgierig geweest wat zich ‘achter de hekken’ van defensie afspeelt? Zie jij jezelf wel voor ons werken op kazernes, vliegbases of een marinebasis? Solliciteer dan op deze vacature!

Dit ga je doen als projectleider elektrotechniek

Voor onze opdrachtgever, het Rijksvastgoedbedrijf, onderhouden we alles op het gebied van laagspanning. Van schakelkasten en gebouwinstallaties tot noodstroomaggregaten en noodverlichting. Als projectleider elektrotechniek ben jij verantwoordelijk voor de uitvoering van de projecten die voortkomen uit het onderhoudscontract voor het RVB. Denk hierbij aan projecten gericht op modificeringen van alle installaties binnen laagspanning.

Als projectleider elektrotechniek zal jij verantwoordelijk zijn voor het effectief onderhouden van contacten met leveranciers, onderaannemers, evt. collega-aannemers en derden. Daarnaast zal er van jou gevraagd worden om potentiële nieuwe opdrachten te signaleren, zodanig dat een bijdrage wordt geleverd aan de verwerving van nieuwe opdrachten binnen het RVB contract. Verder hoort er bij de functie het voorbereiden en uitwerken van de te verrichten werkzaamheden binnen de vastgestelde begroting en bijbehorend tijdsbestek.

Jouw werkomgeving

In regio Zuid-Nederland ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van de projecten voor onder andere Vliegbasis Volkel, Vliegbasis Gilze-Rijen, Vliegbasis Eindhoven, Vliegbasis Woensdrecht, Generaal Majoor De Ruyter van Steveninckkazerne in Oirschot en/of de Luitenant-Generaal Bestkazerne in Vredepeel. Deze projecten komen voort uit het onderhoudscontract wat Equans heeft binnen het RVB. Bij het signaleren van een mogelijke modificatie, zoals het renoveren of vernieuwen van een laagspanningsinstallatie, kom jij in beeld om dit project in goede banen te leiden.

Dit breng je mee

Om de rol van projectleider elektrotechniek bij Equans te kunnen vervullen, vragen wij wel het een en ander van jou:

  • minimaal een afgeronde mbo niveau 4 opleiding en een hbo werk- en denkniveau
  • minimaal 5 ervaring in de utiliteit, met als specialisatie gebouw gebonden installaties
  • je werkt planmatig en gestructureerd
  • je hebt ervaring op het gebied van coaching van collega’s
  • je bent stressbestendig, kwaliteits- en kostenbewust
  • je bent een teamplayer.

Wat bieden wij je

Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder:

  • een salaris tussen de €4.499 en €5.315 bruto per maand op basis van jouw ervaring, exclusief vakantiegeld
  • contract voor onbepaalde tijd
  • flexibele werktijden in overleg mogelijk
  • lease auto of mobiliteitsvergoeding
  • bonus van maximaal 4%
  • telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren
  • 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband
  • thuiswerken is in overleg mogelijk
  • volledig ingerichte werkplek thuis
  • goede pensioenregeling
  • een prettige werksfeer en fijne collega’s
  • volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden.

Zo kun je solliciteren

Hebben we je interesse gewekt voor deze uitdagende werkomgeving met veel afwisseling? Mooi! Dan ontvangen we graag jouw sollicitatie! Voor vragen kun je contact opnemen met Maarten van der Werff via [email protected] of 06-16 00 43 18. Je kunt solliciteren via de sollicitatiebutton.