Operations Manager Modificatie
Ben jij die stevige professional die de afdeling Fire Safety and Security een nieuw elan gaat geven middels mens- en procesgericht management?
Als manager heb je ervaring met het acteren binnen een managementteam en je weet hoe je een team moet opbouwen.
Klinkt dit interessant? Dan hoor ik graag van je!
Dit ga je doen als Operations Manager
Als Manager Operation ben je verantwoordelijk voor het aansturen, opbouwen en optimaliseren van de afdeling modificatie binnen de entiteit Fire Safety & Security. Je creëert en borgt alle voorwaarden die bijdragen aan het tijdig, volledig en op een juiste wijze realiseren van de gestelde tactische en operationele doelen. Jij bent de ‘People-& Proces manager’ gericht op Operational Excellence.
Jouw taken en verantwoordelijkheden bestaan verder uit:
- het bijdragen aan de visie en strategie voor de afdeling aan de hand van ontwikkelingen in de markt, in de maatschappij en de onderneming
- je bent (mede) verantwoordelijk voor het succes van de organisatie. Je borgt het efficiënt en servicegericht handelen binnen deze unit en organiseert (mede) het proces dat leidt naar een efficiënte, beheersbare en winstgevende serviceorganisatie
- verantwoordelijkheid voor de planning en organisatie van alle operationele en personeel gebonden activiteiten die hieruit voortkomen
- je werkt gericht aan strategische personeelsplanning en bent verantwoordelijk voor in-, door- en uitstroom van medewerkers Je voert selectie, functionerings-, ontwikkel-, correctie-en andere gesprekken met toegewezen medewerkers. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van medewerkers. Je coacht en leidt medewerkers op
- het leveren van een actieve bijdrage aan de optimalisatie en (door) ontwikkeling van de afdeling en (kritische) bedrijfsprocessen
- je bent gericht op een veilige werkomgeving en is (mede) verantwoordelijk voor de nakoming van relevante QHSE en Arbo normen &richtlijnen
- het borgen en faciliteren van een voortdurend verbeterproces
- je werkt nauw samen met verschillende afdelingen om de algemene kosten en prestaties te verbeteren en de kosten te verlagen
Jouw vakkennis en professionaliteit worden gezien en gewaardeerd.
Jouw werkomgeving
Equans Fire Safety & Security verzorgt de installatie, modificatie en het onderhoud van gebouw gebonden (brand)veiligheidsinstallaties. Dit doen we ook voor sprinklerinstallaties bij o.a. onderwijsinstellingen, industriële complexen, luchthavens, kantoorgebouwen, scholen en distributiecentra. Het is een sterk groeiende en dynamische afdeling, waarbij we continu bezig zijn met verbeteren en uitbreiden. Ook hebben we een hecht team wat voor elkaar door het vuur gaat!
Equans helpt klanten in het realiseren en versnellen van de 3 grote transities: de energie --, digitale en industriële transitie. We zijn wereldleider in technische dienstverlening en maken onderdeel uit van de internationale en beursgenoteerde Bouygues groep. In Nederland werken we samen met 6.000 collega’s vanuit 29 locaties.
De afdeling Fire Safety and Security modificatie en projecten bestaat uit 42 Medewerkers. Waarvan 25 uitvoerend personeel en 21 ondersteunend waaronder Cost engineers, Projectleiders, Engineers, Tekenaars en Werkvoorbereiders.
Dit breng je mee
Iedereen bij Equans is anders. Dat juichen we toe omdat de verschillen ons als team sterker maken.
Er zijn ook overeenkomsten. Zo hechten we waarde aan samenwerken en zien we overal kansen. Kansen die we aangrijpen. Verder passen jouw organisatietalent en oplossingsgerichtheid goed bij deze vacature van operations manager modificaties.
Ook beschik je over:
- strategisch denkvermogen. Je bent in staat visie te vertalen in heldere strategie en doelstellingen en je bezit de executiekracht om deze te realiseren
- lef, je denkt in concepten en overziet zowel de korte als langere termijn
- Een aanjager van innovatie en weet andere paden te betreden en mensen hierin mee te nemen
- een sterke relatiebouwer. Je ontwikkelt een effectief netwerk binnen de organisatie, maar ook buiten de organisatie bouw je contacten op voor de lange termijn. Je bent overtuigd van je meerwaarde in de commerciële contacten en combineert relatie en zakelijkheid als je tweede natuur
- een ervaren people manager met ruime ervaring in het aansturen van complexe projecten en bedrijfsonderdelen. Je bent in staat vanuit een natuurlijke kracht te verbinden en inspireert, motiveert, coacht, geeft het juiste voorbeeld en bent transparent
- affiniteit met techniek; je weet hoe business partnership wordt opgebouwd en hoe toegevoegde waarde wordt geleverd aan de klant
- communicatief sterk en overtuigend op alle niveaus, je communiceert op hoofdlijnen en verliest je niet in details
- in staat om verantwoordelijkheid te dragen voor je eigen resultaat, maar denkt in het algemeen belang
- ruim voldoende financiële, bedrijfskundige en juridische kennis om complexe processen te managen
- een afgeronde (technische) opleiding op hbo-/ wo-niveau aangevuld met vakinhoudelijke- en bedrijfskundige opleidingen
- minimaal 10 jaar relevante werkervaring, waarvan zeker 5 jaar ervaring met operationeel management binnen services, waarbij procesgericht werken van belang is
- kennis van de Utilitaire markt is een pre.
Wat bieden wij
Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi pakket, waaronder:
- salaris tussen €4100,- en €6000,- bruto per maand op basis van je ervaring, exclusief vakantiegeld
- contract voor onbeperkte tijd
- flexibele werktijden in overleg mogelijk, zoals 4x9 uur per week
- lease auto of mobiliteitspas
- bonus van maximaal 10%
- telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren
- 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband
- thuiswerken is in overleg mogelijk
- volledig ingerichte werkplek thuis
- goede pensioenregeling
- een prettige werksfeer en fijne collega’s
- volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden
Zo kun je solliciteren
Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag! Je kunt solliciteren via de sollicitatie button. Heb je nog vragen? Dat kan! Neem dan contact op met Nick van Son via [email protected].
Magazijnchef
Ben jij onze nieuwe Magazijnchef die zo efficiënt en effectief mogelijk onze interne goederenstroom kan uitvoeren? Lees dan snel verder!
Dit ga je doen als Magazijnchef
Op de prachtige klantlocatie aan de oevers van het IJ in Amsterdam heeft Equans een groot testcentrum, ‘een state of the art magazijn’, gecombineerd met een webshop voor zowel nieuwe en gebruikte industriële producten. Als magazijnmeester ben je verantwoordelijk voor het controleren van de inkomende goederen en het verwerken hiervan in de webshop. Als er bestellingen worden geplaatst, maak je de bestelling klaar, zodat die kunnen worden opgehaald door de technici en engineers.
Ook speel je een rol in het beheer van de interne marktplaats, waar gebruikte producten worden opgeslagen voor hergebruik in installaties. Samen met het team draag je de verantwoordelijkheid voor het bepalen van de voorraadniveaus en het up to date houden van productinformatie in de webshop, zoals prijzen, specificaties en foto's.
Jouw werkomgeving
Je komt te werken op onze klantlocatie bij Shell in Amsterdam, met een prachtig uitzicht over het IJ.
Wie ben jij?
- je hebt ruime ervaring in de logistiek en/of het beheer van een magazijn
- ervaring met SAP is een pré
- ervaring met het beheer van een webshop is een pré
Wat bieden wij?
Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi pakket met arbeidsvoorwaarden, waaronder:
- salaris tussen €2.968,00 en €3.745,00 bruto per maand, exclusief vakantiegeld
- flexibele werktijden in overleg mogelijk
- telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren
- 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband
- goede pensioenregeling
- een prettige werksfeer en fijne collega’s
- volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden
Wij zijn Equans
Samen voor grote uitdagingen: Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 medewerkers zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. Wij ontwerpen, bouwen, beheren en onderhouden technische installaties voor onze klanten. Wij helpen onze klanten in het realiseren en versnellen van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie.
Hoe kun je solliciteren?
Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! Je kunt solliciteren via de sollicitatie button.
Heb je nog vragen? Dat kan! Neem dan contact op met Lilian van Son via [email protected] en/of 06 12 61 83 94.
Manager Operations Services
Ben jij die stevige professional die de afdeling services binnen Fire Safety and Security een nieuw elan gaat geven middels mens- en procesgericht management?
Als manager heb je ervaring met het acteren binnen een management team en je weet hoe je een team moet opbouwen.
Klinkt interessant? Ik hoor graag van je!
Dit ga je doen als Operation Manager Services
Het aansturen, opbouwen en optimaliseren van de service afdeling. Het creëren en borgen van alle voorwaarden die bijdragen aan het tijdig, volledig en op een juiste wijze realiseren van de gestelde tactische en operationele doelen. De ‘people-& process manager’ gericht op Operational Excellence.
Jouw taken en verantwoordelijkheden bestaan verder uit:
- je neemt zitting in het managementteam
- je draagt bij aan de visie en strategie voor de afdeling aan de hand van ontwikkelingen in de markt, in de maatschappij en de onderneming. Binnen de kaders van de visie en strategie van de werkmaatschappij
- je bent verantwoordelijk voor het succes van de service organisatie. Je borgt het efficiënt en servicegericht handelen binnen deze unit en organiseert (mede) het proces dat leidt naar een efficiënte, beheersbare en winstgevende service organisatie
- verantwoordelijkheid voor de planning en organisatie van alle operationele en personeel gebonden activiteiten die hieruit voortkomen
- je werkt gericht aan strategische personeelsplanning en bent verantwoordelijk voor in-, door- en uitstroom van medewerkers Je voert selectie, functionerings-, ontwikkel-, correctie-en andere gesprekken met toegewezen medewerkers. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van medewerkers. Je coacht en leidt medewerkers op
- het leveren van een actieve bijdrage aan de optimalisatie en (door) ontwikkeling van (kritische) bedrijfsprocessen
- je bent gericht op een veilige werkomgeving en is (mede) verantwoordelijk voor de nakoming van relevante QHSE en Arbo normen &richtlijnen
- het borgen en faciliteren van een voortdurend verbeterproces.
Jouw vakkennis en professionaliteit worden gezien en gewaardeerd.
Jouw werkomgeving
Equans Fire Safety & Security verzorgt de installatie, modificatie en het onderhoud van gebouw gebonden (brand)veiligheidsinstallaties. Dit doen we ook voor sprinklerinstallaties bij o.a. onderwijsinstellingen, industriële complexen, luchthavens, kantoorgebouwen, scholen en distributiecentra. Het is een sterk groeiende en dynamische afdeling, waarbij we continu bezig zijn met verbeteren en uitbreiden. Ook hebben we een hecht team wat voor elkaar door het vuur gaat!
Equans helpt klanten in het realiseren en versnellen van de 3 grote transities: de energie --, digitale en industriële transitie. We zijn wereldleider in technische dienstverlening en maken onderdeel uit van de internationale en beursgenoteerde Bouygues groep. In Nederland werken we samen met 6.000 collega’s vanuit 29 locaties.
De afdeling services bestaat uit 45 Medewerkers. Waarvan 37 uitvoerend personeel en 8 ondersteunend waaronder een service planner en werkvoorbereiders.
Dit breng je mee
Iedereen bij Equans is anders. Dat juichen we toe omdat de verschillen ons als team sterker maken.
Er zijn ook overeenkomsten. Zo hechten we waarde aan samenwerken en zien we overal kansen. Kansen die we aangrijpen. Verder passen jouw organisatietalent en oplossingsgerichtheid goed bij deze vacature van manager operations Services.
Ook beschik je over:
- strategisch denkvermogen en bent in staat visie te vertalen in heldere strategie en doelstellingen en bezit de executiekracht om deze te realiseren
- lef, je denkt in concepten en overziet zowel de korte als langere termijn
- een aanjager van innovatie en weet andere paden te betreden en mensen hierin mee te nemen
- een sterke relatiebouwer. Je ontwikkelt een effectief netwerk binnen de organisatie, maar ook buiten de organisatie bouw je contacten op voor de lange termijn. Je bent overtuigd van je meerwaarde in de commerciële contacten en combineert relatie en zakelijkheid als je tweede natuur
- een ervaren people manager met ruime ervaring in het aansturen van complexe projecten en bedrijfsonderdelen. Je bent in staat vanuit een natuurlijke kracht te verbinden en inspireert, motiveert, coacht, geeft het juiste voorbeeld en bent transparant
- affiniteit met techniek; je weet hoe business partnership wordt opgebouwd en hoe toegevoegde waarde wordt geleverd aan de klant
- communicatief sterk en overtuigend op alle niveaus, je communiceert op hoofdlijnen en verliest je niet in details
- in staat om verantwoordelijkheid te dragen voor je eigen resultaat, maar denkt in het algemeen belang
- ruim voldoende financiële, bedrijfskundige en juridische kennis om complexe processen te managen
- herstelt je snel van tegenslagen, relativeert en hebt een positieve levensinstelling
- hebt ambitie om je verder te ontwikkelen en is geografisch mobiel
- een afgeronde (technische) opleiding op hbo/ wo-niveau aangevuld met vakinhoudelijke- en bedrijfskundige opleidingen
- minimaal 10 jaar relevante werkervaring, waarvan zeker 5 jaar ervaring met operationeel management binnen services, waarbij procesgericht werken van belang is
- kennis van de Utilitaire markt is een pre
Wat bieden wij
Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi pakket,
waaronder:
- salaris tussen €4100,- en €6700 bruto per maand op basis van je ervaring, exclusief vakantiegeld
- contract voor onbeperkte tijd
- flexibele werktijden in overleg mogelijk, zoals 4x9 uur per week
- lease auto of mobiliteitspas
- bonus van maximaal 10%
- telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren
- 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband
- thuiswerken is in overleg mogelijk
- volledig ingerichte werkplek thuis
- goede pensioenregeling
- een prettige werksfeer en fijne collega’s
- volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden
Zo kun je solliciteren
Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag! Je kunt solliciteren via de sollicitatie button. Heb je nog vragen? Dat kan! Neem dan contact op met Nick van Son via [email protected].
Senior QC medewerker
Vanuit de afdeling QHSSE binnen Equans zorgen wij voor kwaliteit en veiligheid tijdens onze werkzaamheden binnen de regio Noord. Zo help je onze collega’s om de installaties van industriële en utilitaire klanten zo betrouwbaar en veilig mogelijk te monteren en onderhouden. Ter uitbreiding zijn wij op zoek naar een Senior Quality Control medewerker
Dit ga je doen als Senior Quality Control Medewerker
Als Senior Quality Control medewerker bij Equans zorg jij ervoor dat onze opdrachtgevers krijgen wat ze van ons gewend zijn; uitstekende kwaliteit. Met jouw kennis en advies (met betrekking tot bijvoorbeeld de toe te passen normering, wet en regelgeving en (klant) voorschriften) zorg jij ervoor dat we zowel kwalitatief als kwantitatief de gestelde deadlines halen.
Jouw functie is gericht op het (technisch) ondersteunen, keuren, inspecteren en/of testen van bestaande en nieuwe installaties op verschillende projecten.
Het ene moment doe je een inspectie op projectlocatie en het andere moment breng je verslag uit bij het management. Je bent dus zowel operationeel als procesmatig actief, echter het grootste gedeelte van je tijd breng je door in de praktijk.
Kortom; een functie waar theorie en praktijk samen opgaan en waar je in aanraking komt met een grote diversiteit aan werkzaamheden. Een enorme uitdaging!
Verder bestaan je werkzaamheden uit het:
- opstellen van project kwaliteitsplannen en inspectie-en testplannen
- begeleiden van inspecties
- toetsen en opstellen van opleverdossiers
- opzetten, verzamelen en beheren van de complete keuringsregistratie, van afwijkingsrapportages inspectieregistraties e.d. en het beoordelen van de werkzaamheden conform de gestelde (klant)eisen, normen e.d.
- ondersteunen van monteurs op het gebied van ontwikkelingen van (internationaal) geldende kwaliteits- en veiligheidsnormen
Dit breng je mee
- een afgeronde MBO of HBO opleiding in een technische richting
- enkele jaren werkervaring binnen een soortgelijke functie
- opleiding IKT-2 (inspectie- en keuringstechnieken) of je bent bereid dit te behalen
- aanvullende cursussen/opleidingen in het uitvoeren van audits en keuringen
- VCA-VOL
Wat bieden wij je?
Je werkt zelfstandig, hebt veel afwisseling in je werk en krijgt alle ruimte om je verder te ontwikkelen. We stimuleren ambitie en groei. Hierdoor heb je binnen Equans veel mogelijkheden om je breed te ontwikkelen binnen technische dienstverlening.
Wat bieden we verder?
- een salaris tussen €3750 en €4950 bruto per maand (bij een 40-urige werkweek), op basis van jouw kennis, opleiding en ervaring.
- 38 vakantiedagen (bij een 40-urige werkweek).
- contract voor onbepaalde tijd.
- flexibele werktijden in overleg mogelijk, zoals 4 x 9 uur.
- volop opleidings- en doorgroei mogelijkheden
Wij zijn Equans
Samen voor grote uitdagingen: Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 collega’s zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. We maken onder meer fabrieken, kantoren en ziekenhuizen, bruggen, tunnels en zelfs complete steden klaar voor de toekomst. Zo maken we samen met onze klanten werk van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie.
Zo solliciteer je
Hebben we je interesse gewekt voor deze uitdagende werkomgeving met veel afwisseling? Mooi! Dan ontvangen we graag jouw sollicitatie! Voor vragen kun je contact opnemen met Jacob van der Wal, via [email protected] of 06-163 634 46. Je kunt solliciteren via de sollicitatiebutton.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Aan cv's die ongevraagd door bureaus worden aangeleverd kunnen geen rechten worden ontleend.
#LI-JV1
People Adviseur Business
Dit ga je doen als People Adviseur Business
Als People Adviseur Business begeleid je de business (leidinggevenden en medewerkers) rondom individuele HR vraagstukken. Deze vragen komen bij jou terecht als ze niet door het HR Contact Center kunnen worden beantwoord doordat fysieke aanwezigheid noodzakelijk is of de casus te complex en business specifiek is.
Daarnaast ben je tijdens de transitiefase naar een nieuw, verbeterd dienstverleningsmodel de ambassadeur van het HR dienstverleningsmodel (click, call, face), waarbij je de business maximaal begeleidt en ondersteunt naar het zelf gebruiken van de juiste kanalen en middelen. Je zal mogelijk een dagdeel in de week meedraaien met de HR contact Advies Desk.
Dit zijn jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:
- adviseren en ondersteunen van het lijnmanagement (managen van cases) bij het uitvoeren van HR beleid op het gebied van instroom, doorstroom en uitstroom en waar nodig het tijdig betrekken en informeren van betrokken HR disciplines
- je adviseert en ondersteunt bij het identificeren van individuele opleidingsbehoeften, en vertaalt deze naar concrete opleidingsplannen –en adviezen
- samen met recruitment en betrokken manager zorg je voor een optimale “candidate journey” van toekomstige medewerkers
- door nauwe samenwerking met HR advies zorg je voor een goede klantervaring en weet je de verwachtingen binnen de business uitstekend te managen
- je zorgt voor een zorgvuldige en complete overdracht van casuïstiek van de 2e lijn naar het PSC&S en het verder (laten) vastleggen van het caseverloop conform de daarvoor afgesproken werkwijzen
- in de transitie van het huidige naar het nieuwe dienstverleningsmodel begeleid je medewerkers en managers in het HR service model of het tijdelijk uitvoeren van HR taken die nog niet centraal/digitaal kunnen worden opgepakt
- het analyseren van de casus, het raadplegen van relevante interne en externe informatiebronnen en het adviseren bij specifieke klantvragen analyseren en verwerken van HR data tot rapportages voor het werkgebied in nauwe samenwerking met de afdeling People Analytics & Experience
- onder de aandacht brengen van trends en ontwikkelingen bij de HR Manager Business en/of de Manager Contact en support
Jouw vakkennis en professionaliteit worden gezien en gewaardeerd.
Jouw werkomgeving
Equans helpt klanten in het realiseren en versnellen van de 3 grote transities, de energie,- digitale en industriële transitie. We zijn wereldleider in technische dienstverlening en maken onderdeel uit van de internationale en beursgenoteerde Bouygues groep. In Nederland werken we samen met 6.000 collega’s vanuit 29 locaties.
Jij komt te werken binnen Equans Zuid-Nederland, waar je samen met twee collega’s het aanspreekpunt bent voor de business. Hierdoor werk je op verschillende Equans locaties. Naast jou en jouw directe People Adviseur Business collega’s zijn er tevens, Business Partners, vitaliteitsadviseurs en recruiters werkzaam binnen Equans Zuid Nederland. Als team staan wij samen voor een adequate en professionele HR beleving.
Dit breng je mee
Iedereen bij Equans is anders. Dat juichen we toe omdat juist die verschillen ons als team sterker maken. Er zijn ook overeenkomsten. Zo hechten we waarde aan samenwerken en zien we overal kansen. Jij ook? Mooi! Ook beschik je over:
- een relevante afgeronde HBO opleiding
- minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol als operationeel HR adviseur
- ervaring met SAP en ServiceNow is een pré
- je hebt een klantgerichte instelling en bent op de hoogte van de laatste wet & regelgeving omtrent HR
- je staat stevig in je schoenen en weet mensen mee te nemen in een veranderende HR omgeving
- tot slot ben je bereid om te reizen tussen verschillende Equans locaties binnen Zuid Nederland
Wat bieden wij je
Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder:
- een salaris tussen € 3.500 en € 5200
- bij indiensttreding ontvang je van ons een jaarcontract
- 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband
- flexibele werktijden
- bonus van maximaal 4% op jaarbasis
- telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren
- thuiswerken is mogelijk en je krijgt van ons een volledig ingerichte werkplek
- goede pensioenregeling (PMT-pensioen)
- een prettige werksfeer en fijne collega’s
- volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden
Zo kun je solliciteren
Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag. Je kunt solliciteren via de sollicitatie button. Heb je nog vragen? Dat kan! Neem dan contact op met Esther Havermans via 06 514 637 81 of stuur een mail naar [email protected].
Specialist Arbeidsmarktcommunicatie
Ben jij creatief, enthousiast, resultaatgericht en niet bang om buiten de gebaande paden te treden?
Wil je meebouwen om ons als dé aantrekkelijke technische werkgever op de kaart te zetten? Dan maken we graag kennis met jou!
Dit ga je doen als Specialist Arbeidsmarktcommunicatie
Als specialist arbeidsmarktcommunicatie speel je een belangrijke rol in het versterken van ons werkgeversmerk. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van effectieve communicatiestrategieën om de naamsbekendheid van Equans, dé wereldleider in technische dienstverlener, op de arbeidsmarkt te vergroten. Bij alles wat je doet haal jij het beste uit jezelf, dus ook bij het:
- ontwikkelen en implementeren van de employer-branding strategie.
- meewerken aan creatieve doelgroepgerichte campagnes om talenten te werven en Equans op de kaart te zetten
- creëren van, vanuit de EVP, pakkende content voor verschillende doelgroepen en kanalen, om potentiële medewerkers te inspireren
- effectief inzetten van de verschillende kanalen om de juiste doelgroep te bereiken. Je werkt nauw samen met recruitment om de juiste doelgroepen te identificeren.
- analyseren van de effectiviteit van onze arbeidsmarktcommunicatie-inspanningen en komt met aanbevelingen om de impact te vergroten, en houd daarnaast de trends en ontwikkelingen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie in de gaten en past deze toe in onze strategie.
Jouw vakkennis en professionaliteit worden gezien en gewaardeerd.
Jouw werkomgeving
Samen voor grote uitdagingen: Equans helpt klanten in het realiseren en versnellen van de 3 grote
transities: de energie --, digitale en industriële transitie. We zijn wereldleider in de technische dienstverlening en maken onderdeel uit van de internationaal- en beursgenoteerde Bouygues groep. In Nederland werken we samen met 6.000 collega’s vanuit 29 locaties.
Dit breng je mee
Iedereen bij Equans is anders. Dat juichen we toe omdat de verschillen ons als team sterker maken. Er zijn ook overeenkomsten. Zo hechten we waarde aan samenwerken en we zien overal kansen. Kansen die we aangrijpen. Verder passen jouw creativiteit en analytisch vermogen goed bij deze vacature van Specialist Arbeidsmarktcommunicatie. Ook beschik je over:
- minimaal een afgeronde hbo-opleiding Communicatie of vergelijkbaar
- minimaal 4 jaar ervaring in Arbeidsmarktcommunicatie, bij voorkeur in een grote organisatie
- een creatieve geest met een passie voor creëren van aantrekkelijke content in beeld en woord en durft buiten de lijntjes te kleuren; je kunt overweg met Canva
- je bent analytisch en datagedreven en hebt kennis van o.a. Google Analytics
- je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent in staat om op verschillende niveaus te schakelen
- je bent proactief, resultaatgericht en hebt een hands-on mentaliteit
Wat bieden wij
Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden wij je een mooi pakket, waaronder:
- salaris tot €5.500,00 bruto per maand op basis van je ervaring, exclusief vakantiegeld
- contract voor onbepaalde tijd
- flexibele werktijden in overleg mogelijk, zoals 4×9 uur per week
- telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren
- 30 vrije dagen en een benefitsbudget van 3%
- thuiswerken is in overleg mogelijk
- goede pensioenregeling (PMT)
- prettige werksfeer en fijne collega’s
- volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden
Hoe kun je solliciteren
Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag. Je kunt solliciteren via de sollicitatie button.
Ook nodigen wij jou natuurlijk uit om een kijkje te nemen op website, zo krijg je een beeld van onze mooie organisatie: www.equans.nl
Heb je nog vragen? Dat kan! Neem dan contact op met Sibel Armut via 06 51989581 of mail naar [email protected]
Adviseur Kwaliteit
Als Adviseur Kwaliteit voor Equans geef jij samen met jouw team invulling aan het kwaliteitsbeleid van Equans. Jij adviseert, begeleidt en enthousiasmeert collega’s in de verbetering van kwaliteit. Ben je financieel goed onderlegt, scherp, secuur en haal jij energie uit het verbeteren van processen? Dan maken we graag kennis met jou!
Wij zoeken voor de afdeling Collectieve Kwaliteit een Adviseur kwaliteit.
Dit ga je doen als Adviseur Kwaliteit
In jouw rol als Adviseur Kwaliteit lever jij een belangrijke bijdrage aan de verbetering van de landelijke kwaliteit van onze organisatie. Je adviseert collega’s bij de ontwikkeling van hun processen en zorgt ervoor dat de nieuwe processen aansluiten bij de Equans Way of Working (EWOW). Je kijkt hierbij kritisch naar de toegevoegde waarde voor gebruikers en gebruikersvriendelijkheid. Je houdt de organisatie scherp, durft het gesprek aan te gaan, bent in staat om collega’s mee te nemen en te enthousiasmeren. Samen werken we aan de verbetering van de kwaliteit van onze processen.
Je hebt een leidende rol in het rapporteren, delen en beheren van informatie over kwaliteit met je collega’s in de verschillende regio’s van Equans.
Onze processen, procedures en werkwijzen zijn voor de Equans medewerkers te vinden in de EWOW die op Sharepoint actueel wordt gehouden. Hiervan ben jij de beheerder. Uitgangspunt is de gebruiker: hoe zorg je ervoor dat de gebruiker op een snelle manier de juiste informatie tot zijn beschikking krijgt? Daarnaast ondersteun je de 10 landelijke technische platforms met het up to date houden van informatie over nieuwe technische normen en wetgeving.
In deze rol ben je onderdeel van het team Kwaliteit binnen de afdeling Business Proces Management van Equans. Je werkt intensief samen met je drie collega’s binnen het landelijke kwaliteitsteam. Daarnaast heb je regelmatig contact met QA- collega’s in de verschillende regio’s. Je rapporteert aan de Manager Kwaliteit.
Aspecten in je rol:
- invulling geven aan kwaliteitsbeleid en de organisatorische en administratieve uitvoering van de noodzakelijke activiteiten
- rapporteren over de stand van zaken van kwaliteit, gesignaleerde tekortkomingen en te ondernemen acties ter verbetering
- beheren, coördineren en ontsluiten van kwaliteitsdocumenten in de EWOW
- beheren van de Sharepoint omgeving en ondersteuning van de technische landelijke platforms
- jaarlijkse inrichting, status en afhandeling van orders en facturaties
- begeleiden en adviseren van interne en externe betrokkenen bij kwaliteitsprojecten, bijvoorbeeld in het (digitaal) ontsluiten en rapporteren van informatie
- voorbereiden van audits en Periodiek Onderhoud certificering
Dit breng je mee
- minimaal hbo werk- en denkniveau en relevante werkervaring
- je hebt ervaring met proces denken en projectmanagement
- je hebt kennis en ervaring met het werken in Sharepoint en SAP
- je hebt kennis van en affiniteit met PowerBi rapportages en bent handig met data
- je hebt ervaring en affiniteit met de inhoud van managementsystemen
- je bent in staat om zelf prioriteiten te stellen en verschillende projecten te begeleiden
- je werkt secuur, analyseert en houdt collega’s scherp
- je bent oplossingsgericht en bent goed in logisch redeneren
- je bent communicatief vaardig, kunt enthousiasmeren, maar ook confronteren
Het blijkt dat er verschil bestaat in hoe mensen de lijst zoals hierboven lezen en interpreteren. Spreekt de functie en het werkveld je aan, maar bekruipt je het gevoel dat je niet op alle punten voldoet aan het gestelde profiel? We willen je dan alsnog bewegen om contact met ons te zoeken. Bij Equans staan wij voor een inclusief wervings- en selectiebeleid en door in gesprek te gaan met potentiële kandidaten ontdekken wij of er een plek te vinden is binnen onze organisatie.
Wat bieden wij je
Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden wij je een mooi pakket aan arbeidsvoorwaarden en uiteraard een contract voor onbepaalde tijd. Arbeidsvoorwaarden:
- salaris tussen de € 3.451 en € 4.339 bruto per maand op basis van je ervaring en opleiding
- je ontvangt 8% van het bruto jaarsalaris als vakantiegeld
- persoonlijk ontwikkelplan met bijbehorende begeleiding
- oog voor werk-privé balans: flexibele werktijden is in overleg mogelijk, zoals 4×9 uur per week
- mobiliteitsregeling voor OV en fiets, telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren
- 25 vakantiedagen
- 13 roostervrije ADV- dagen
- thuiswerken is mogelijk en wij dragen bij aan een ingerichte werkplek
- goede pensioenregeling (PMT)
- prettige werksfeer en fijne collega’s
- volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden
Zo kun je solliciteren
Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag. Je kunt solliciteren via de sollicitatie button.
Ook nodigen wij jou natuurlijk uit om een kijkje te nemen op website, zo krijg je een beeld van onze mooie organisatie: www.equans.nl
Heb je vragen over de procedure neem dan contact op met Sibel Armut, Corporate Recruiter, via 06 519 895 81 of mail naar [email protected]
Wacht niet te lang met solliciteren, want de vacature gaat offline zodra we een match hebben gemaakt.
Adviseur HR Contact
Team HR Contact is hét aanspreekpunt binnen Equans Nederland voor alle leidinggevenden waar het gaat over HR-vraagstukken. HR Contact faciliteert, adviseert en beantwoordt diverse vragen van leidinggevenden over HR beleid, dienstverlening, producten, processen en systemen en draagt zo bij aan een optimale klantbeleving.
Team HR Contact is een compleet nieuw landelijk team dat bestaat uit 3 personen. Het team werkt doorgaans vanuit Bunnik en thuiswerken is op termijn deels ook mogelijk.
De afdeling HR
De afdeling HR bevindt zich momenteel in een transitiefase naar het click-call-face principe. Hierin ben je een ambassadeur en weet je collega’s goed te begeleiden naar de juiste middelen en kanalen qua informatievoorziening. Het vraagt tevens van je om in een dynamische omgeving te kunnen werken en om te kunnen gaan met verschillende werkwijzen en de dynamiek van een organisatie in verandering.
Wat doe je als Adviseur HR Contact
Als Adviseur HR Contact ben jij het centrale aanspreekpunt voor leidinggevenden op het gebied van HR. Dit maakt dat geen dag voor jou er hetzelfde uit zal zien. Je beantwoordt telefonisch diverse HR vragen en informeert leidinggevenden rondom alle aandachtsgebieden van HR. Je bent hiermee de vanzelfsprekende sparringpartner voor leidinggevenden als het gaat om HR vraagstukken. Daarnaast verwijs je actief naar ons HR-portal (Equans&Ik) waar heel veel HR informatie te vinden is en help je mee in het up to date laten houden van onze HR informatie en (digitale)processen.
Je werkt nauw samen met de tweede- en derde lijn (Business HR in de regio en de verschillende expertises). Je draagt zorg voor de complete overdracht van casuïstiek en hebt daarbij het mandaat om de tweede- en derde lijn aan te sporen om binnen de afgesproken termijnen opvolging te geven. Daarmee zorg je voor een optimale klantervaring. Tevens deel je relevante ervaring en kennis met jouw collega’s. Zo blijven we samen leren.
Daarnaast zorg je voor een juiste categorisering van binnenkomende vragen en breng je trends en optimalisaties onder de aandacht van het management (Manager PSSC is nog geen formele functie irt de adviesaanvraag). Continu verbeteren is een belangrijke pijler van jouw werk en daarnaast ontdek je verschillen in de toepassing van arbeidsvoorwaarden en stel je deze samen met het team ter discussie. Heb jij een idee om een HR-proces nog slimmer te maken of heb je een idee over hoe we beter kunnen samenwerken? We horen het graag!
Wie ben jij
- je hebt een afgeronde HBO opleiding (bijv. HRM)
- je hebt ervaring in een relevante adviesfunctie
- je hebt kennis van arbeidsvoorwaarden, arbeidsrecht en HR-instrumenten
- je blinkt uit in een klantvriendelijke houding
- je behoudt het overzicht
- je weet om te gaan met pieken in werkdruk
- je bent proactief, betrouwbaar en accuraat
- je gaat klantgericht te werk met een dienstverlenende instelling
- je bent beschikbaar voor minimaal 32 uur per week
Het blijkt dat er verschil bestaat in hoe mensen de lijst zoals hierboven lezen en interpreteren. Spreekt de functie en het werkveld je aan, maar bekruipt je het gevoel dat je niet op alle punten voldoet aan het gestelde profiel? We willen je dan alsnog bewegen om contact met ons te zoeken. Bij Equans staan wij voor een inclusief wervings- en selectiebeleid en door in gesprek te gaan met potentiële kandidaten ontdekken wij of er een plek te vinden is binnen onze organisatie.
Wat bieden wij je
Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi pakket, waaronder:
- salaris tussen de €3.451,- en € 4.844,-bruto per maand op basis van je ervaring en opleiding
- je ontvangt 8% van het bruto jaarsalaris als vakantiegeld
- persoonlijk ontwikkelplan met bijbehorende begeleiding
- oog voor werk-privébalans: flexibele werktijden is in overleg mogelijk, zoals 4×9 uur per week
- mobiliteitsregeling voor ov en fiets, telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren
- 25 vakantiedagen
- 13 roostervrije adv- dagen
- thuiswerken is mogelijk en wij dragen bij aan een ingerichte werkplek
- goede pensioenregeling (PMT)
- prettige werksfeer en fijne collega’s
- volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden
Over Equans
Equans is marktleider in technische dienstverlening, met in Nederland 6.000 collega’s op 29 locaties, en maakt deel uit van de internationale, beursgenoteerde Bouygues-groep. Wij bieden onze klanten innovatieve en duurzame oplossingen voor versnelde transities in digitalisering, energie en industrie. Bij het ontwerpen, installeren en onderhouden van en adviseren over technische installaties staat steeds het belang van de klant voorop. Equans biedt toegevoegde waarde en draagt aantoonbaar bij aan het succes van de klant.
Zo kun je solliciteren
Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk, We ontvangen jouw reactie graag. Je kunt solliciteren via de sollicitatie button.Voor vragen neem je contact op met Sibel Armut (Corporate Recruiter) via [email protected] of telefonisch/whatsapp via 06 51 989 581.
Wacht niet te lang met solliciteren, want de vacature gaat offline zodra we een match hebben gemaakt.
Manager Commercie
Ben jij een ervaren en commercieel gedreven persoon met een technische achtergrond?
Dan hebben wij bij Equans een mooie uitdaging voor jou!
Je krijgt deze uitdaging als Manager Commercie bij Equans West Industrie
Equans heeft een grote portefeuille aan industriële klanten in de Randstad, met een focus op de regionale Industrie. Jouw opdracht is om de commerciële slagkracht verder te vergroten en commerciële targets te realiseren binnen onze regionale industriemarkt.
Jij bent diegene met de oren en ogen in de markt. Je weet hetgeen Equans kan bieden optimaal af te stemmen op de klantbehoeften. Je geeft hierbij leiding aan de commerciële binnen- en buitendienst, de afdeling Calculatie en Business Development in nauw samenspel met Operatie, waar tevens een commerciële rol is belegd in de organisatie.
Als Manager Commercie heb je kennis van de industriële klanten in de Randstad en daarbuiten, hun activiteiten, hun doelstellingen en hun verwachtingen van Equans. Ook heb je een duidelijke visie hoe we daaraan kunnen voldoen, zeker op het gebied van de energietransitie, de industriële transitie en de digitale transitie. Je bent in staat om de vraag achter de vraag te achterhalen en weet deze feilloos te integreren in de strategie van Equans. Op directieniveau ben je een volwaardig gesprekspartner.
Je bent innovatief en introduceert nieuwe ideeën en creëert een nieuwe aanpak waarmee je tot interessante samenwerkingsvormen, partnerships en alternatieve oplossingen kunt komen zodat de klant Equans gaat zien als partner vanaf start van de planvorming.
Jouw succes komt voort uit de juiste strategie, het formuleren van ambitieuze commerciële doelstellingen en het implementeren van concrete sales (actie)plannen die zijn gebaseerd op de (landelijke) strategie van Equans. Deze landelijke strategie richt zich voor wat jouw werkzaamheden betreft op de markten Food & Beverage, Chemie, Op- en overslag en Duurzame Energie & Netten en Water, gericht onze specialismen Fire Safety en Security, Industrial Automation, E hub en Hoogspanning.
Je ontwikkelt nieuwe relaties met een toegevoegde meerwaarde voor de klant en voor Equans op de langere termijn. Je slaat de juiste piketpalen om zeker ook op korte termijn resultaten te boeken. Daarbij ben je in staat om conceptueel te denken, informatie te integreren en dit op de juiste wijze in acties te vertalen. Als netwerker pur sang beschik je over een relevant netwerk in de Randstad en de regio en heb je een bewezen track record in het benutten van dat netwerk en het zorgdragen voor een goed gevulde salespijplijn. De lokale markt ken je als geen ander en je houdt jezelf voortdurend op de hoogte van alle relevante ontwikkelingen. Waar nodig introduceer je nieuwe markt- en klantproposities, commerciële concepten en/of nieuwe verdienmodellen en help je collega’s om meer toegevoegde waarde te leveren aan bestaande relaties.
In deze rol rapporteer je aan de Algemeen Directeur. Je bent lid van het Management Team binnen West Industrie en onderdeel van het landelijke kernteam Commercie.
Wie ben jij?
Als Manager Commercie ben je samen met de Operationeel Manager het aanspreekpunt en gezicht in de regio. Je hebt commerciële flair en bent een ervaren senior-manager. Een leider die de organisatie binnen de kaders van de strategie op een winstgevende koers houdt. Je hebt lef, strategisch denkvermogen, bent besluitvaardig, hebt daadkracht en ondernemerschap, communiceert op hoofdlijnen maar verliest details niet uit het oog. Je bent een people manager, transparant en weet mensen voor je te winnen en in beweging te krijgen. Je bent in staat om verantwoordelijkheid te dragen voor eigen resultaat, maar ook te denken in het totaalbelang, je bent ambitieus, vernieuwend, verbindend en in staat een visie te ontwikkelen en te implementeren. Je hebt voldoende kennis en ervaring met techniek om snel tot de kern door te dringen, maar je bent niet persé specialist.
Als Manager Commercie weet je hoe business partnership wordt opgebouwd en hoe toegevoegde waarde wordt geleverd aan de klant.
Dit breng je mee
- een afgeronde opleiding op HBO + / academisch niveau
- minimaal 10 jaar werkervaring waarvan minimaal 5 jaar ervaring in een commerciële rol, met kennis en ervaring binnen de industriële markt
- bewezen commerciële ervaring in een bedrijf waar de eigen operatie in dagelijkse verbinding met de klanten staat en de verbinding tussen commercie en operatie essentieel is
- ervaring met het aansturen van een omvangrijke en complexe organisatie
- ervaring met grote verandervraagstukken
- je bent een zelfstarter, straalt ondernemerschap uit, denkt buiten gebaande paden en hebt een vernieuwende strategische blik op integrale services
- je hebt een externe focus en maakt verbinding op verschillende niveaus bij klanten en weet de juiste kennis binnen de organisatie te benutten
- uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
Equans is een prima werkgever. Kijk maar:
Wij bieden je een vast dienstverband binnen een internationale organisatie met alle ruimte en ondersteuning om je continu te blijven ontwikkelen. Als engineer en als mens. Qua arbeidsvoorwaarden kun je rekenen op:
- salaris tot € 8575,- bruto per maand, natuurlijk afhankelijk van jouw ervaring, plus vakantiegeld
- contract voor onbepaalde tijd
- flexibele werktijden in overleg mogelijk
- telefoon, laptop en auto
- persoonlijke bonus gebaseerd op een Performance Management Overeenkomst
- 38 vrije dagen op basis van een fulltime dienstverband
- mogelijkheid tot hybride werken met arbo-proof thuiswerkplek
- goede pensioenregeling volgens Pensioenfonds Metaal en Techniek (PMT)
- prettige werksfeer, fijne collega’s en volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden
Speciale vermelding verdient ons Gezamenlijk Hulpfonds. We leggen op vrijwillige basis maandelijks een klein bedrag in, zodat als een collega eens een tegenslag heeft we samen financieel bij kunnen springen. Typisch Equans.
Kom je kennis maken?
Als het jou spannend lijkt om ál je commerciële talenten aan te spreken in een hoogwaardige technische omgeving met focus op duurzaamheid, ga dan snel het gesprek met ons aan. Voor vragen neem je contact op met Zuhal Tarakcilar via [email protected] of 06 57 28 02 59. Of klik direct op de knop ‘Solliciteer’.
Project Controller
Jij bent een enthousiaste en gedreven projectcontroller die van uitdagende projecten houdt en bij wilt dragen aan de professionalisering van het beheer van onze projecten.
Dit ga je doen als Projectcontroller
Als projectcontroller ben je verantwoordelijk voor de financiële beheersing van diverse projecten en een orderportefeuille én draag je bij aan het optimaliseren van de processen rondom deze projecten. Je legt verantwoording af aan één van de twee Business Unit Controllers, waarbij je zelfstandig functioneert als financieel sparringpartner voor de aan jou toegewezen afdelingen. Hierbij ben je een stevige en gelijkwaardige gesprekspartner voor onder meer projectleiders en afdelingsmanagers.
Tot jouw werkzaamheden behoren, onder andere, het:
- periodiek voeren van onderhandenwerk gesprekken en opstellen rapportages
- bewaken van het (project) budget en planning
- verrichten van risico- en financiële analyses
- vertalen van contractvoorwaarden naar concrete beheersmaatregelen
- bewaken van de kwaliteit van de financiële projectadministratie
- ontwikkelen en implementeren van voortgangsmetingen, KPI’s en forecasts ten behoeve van de financiële beheersing van de projecten
- betrokken zijn bij tendertrajecten
Kortom, je bent verantwoordelijk voor de gehele financiële beheersing van één of meerdere bedrijfsonderdelen. Daarnaast ontwikkel en implementeer je overzichten en/of methoden die het inzicht in processen vergroten en die aansluiten bij de ontwikkeling van onze business.
Dit breng je mee
- je beschikt over een afgeronde, relevante HBO+ / WO opleiding
- enige jaren ervaring als projectcontroller en heb je affiniteit met techniek en verduurzaming
- een goede kennis van project control, risico- en projectmanagement
- analytisch zeer vaardig en heb je een praktische en signalerende instelling
- bereidheid om te reizen naar diverse projectlocaties in de noordelijke provincies
Doordat je van nature assertief bent, durf je problemen te trotseren en ze op te lossen. Je hebt goede communicatieve vaardigheden waardoor je draagvlak creëert binnen de organisatie. Hierdoor weet je samen met je collega’s doelstellingen te behalen, informatie te delen en ondersteuning te bieden daar waar nodig.
Wat bieden wij je
Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder:
- salaris tussen €3.400,- en €4.750,- bruto per maand o.b.v. 40 uur per week op basis van jouw kennis, opleiding en ervaring
- contract voor onbepaalde tijd
- telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren
- 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband
- thuiswerken is in overleg mogelijk
- volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden
Wij zijn Equans
Samen voor grote uitdagingen: Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 collega’s zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. We maken onder meer fabrieken, kantoren en ziekenhuizen, bruggen, tunnels en zelfs complete steden klaar voor de toekomst. Zo maken we samen met onze klanten werk van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie.
Zo solliciteer je
Hebben we je interesse gewekt voor deze uitdagende werkomgeving met veel afwisseling? Mooi! Dan ontvangen we graag jouw sollicitatie! Voor vragen kun je contact opnemen met Jacob van der Wal, via [email protected] of 06-16 36 34 46. Je kunt solliciteren via de sollicitatiebutton.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Aan cv’s die ongevraagd door bureaus worden aangeleverd kunnen geen rechten worden ontleend.
#LI-JV1