Facilitair Coordinator

Jouw uitdaging
Wij zijn op zoek naar een Facilitair coördinator voor onze eigen panden in Zuid Nederland!
Als Facilitair coördinator bij Equans geniet jij van de dynamiek en breedte van jouw functie: van het vertalen en operationaliseren van de klantwens tot op strategisch niveau meedenken. Heb jij ongeveer 5 jaar ervaring in het facilitaire werkveld, ben je gewend op ieder niveau in de (klant)organisatie te communiceren, heb je ervaring met het volledig zelfstandig aansturen van de facilitaire processen? Dan maken wij graag kennis met jou!

 

Dit ga je doen als Facilitair coördinator
In jouw functie als Facilitair coördinator ben je verantwoordelijk voor het welbevinden van onze medewerkers in onze eigen panden. Onze dienstverlening bestaat uit het managen en uitvoeren van integrale facility contracten, zowel hard- als softservices.

Jij verzorgt de vertaling van de interne klantwens naar een facilitair concept en de uitvoering hiervan, inclusief de kwalitatieve en financiële verantwoording hiervan. Je plant, organiseert en controleert. Je bent het aanspreekpunt op facilitair gebied voor onze interne opdrachtgevers. Je werkt nauw samen met verschillende partijen binnen de organisatie en daarbuiten. Eigen verantwoordelijkheid en initiatief is belangrijk. Je passie zit in het continu verbeteren, innoveren en professionaliseren van de facilitaire werkprocessen. Je vormt de brugverbinding naar de opdrachtgever en tevens tussen onze eigen organisatie en derde partijen. In iedere context kun je en durf je, op respectvolle wijze en met voldoende organisatiesensitiviteit, kritisch te zijn en vragen te stellen. Dit alles met het oog op het leveren van een bijdrage aan de ontwikkeling van Equans. Je hebt van nature de ambitie de facilitaire dienstverlening vooruit te brengen.

Een belangrijk onderdeel is het zelfstandig contact onderhouden met opdrachtgever en leveranciers op tactisch niveau. Je formuleert, analyseert en beheert managementinformatie en signaleert ontwikkelingen en verbeteringen binnen de contractafspraken. Verder voer je structureel overleg met de verschillende leveranciers. Je bespreekt pro actief de gerealiseerde afspraken en uitvoeringskwaliteit. Bij de opdrachtgever ben je verantwoordelijk voor de invulling en verantwoording ten aanzien van de gestelde KPI’s. De kwaliteit van uitvoering betreft ten allen tijden jouw verantwoordelijkheid. In alle relaties vorm jij de natuurlijke verbinder.

Je laat je niet snel van de wijs brengen; hoe druk het ook is, jij behoudt het overzicht. Je zorgt ervoor dat opdrachtgevers en leveranciers op de hoogte worden gehouden van ontwikkelingen en vragen. Je uitstekende gevoel voor prioriteren helpt je om te werken aan de juiste zaken. Binnen een omgeving waar verschillende mensen werken vanuit verschillende belangen weet jij op effectieve wijze om te gaan met deze verschillen, hierbij verlies je nooit het vermogen om de juiste kritische vragen te blijven stellen en je doel (voor de opdrachtgever en onze eigen organisatie te behalen).

 

Jouw werkomgeving
Je komt te werken in een organisatie waar we nieuwe ideeën en initiatief erg waarderen. Met het team Centrale Facilities zijn we volop in beweging. Een inspirerende omgeving waar enthousiaste, gedreven collega’s samenwerken. Je kan, mag en moet jezelf laten zien!

 

Wie ben jij?
Jij hebt verantwoordelijkheidsgevoel, oog voor detail, coördinerend en analytisch vermogen, een kritische blik en daarnaast breng je mee:

 

  • Minimaal HBO werk/denk niveau en ongeveer 5 jaar facilitaire werkervaring in een volledig zelfstandige functie
  • Sterke affiniteit met techniek en bouwkunde
  • Je bent organisatiesensitief, zelfstandig en stressbestendig
  • Communicatief wendbaar, het vermogen op ieder niveau effectief te kunnen communiceren
  • Sterk ontwikkeld (financieel) analytisch vermogen
  • Een ondernemende en commerciële instelling
  • Een woonplaats in de regio Noord-Brabant (klantgebied varieert van Maastricht, Tilburg tot Terneuzen) en beschikbaar voor minimaal 32u per week
  • In het bezit van een rijbewijs en bereid te reizen binnen Nederland (naar je opdracht)

 

Wat bieden wij
Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi pakket, waaronder:

 

  • Salaris tussen €4.000,- en €4.500,- bruto per maand (o.b.v. 40u), exclusief 8% vakantiegeld
  • Flexibele werktijden
  • Lease auto
  • Bonus van maximaal 6%
  • Telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren
  • 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband
  • Thuiswerken is in overleg mogelijk
  • Volledig ingerichte werkplek thuis
  • Goede pensioenregeling
  • Een prettige werksfeer en fijne collega’s
  • Volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden

 

Wij zijn Equans
Samen voor grote uitdagingen: Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 medewerkers zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. Wij ontwerpen, bouwen, beheren en onderhouden technische installaties voor onze klanten. Wij helpen onze klanten in het realiseren en versnellen van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie.

 

Hoe kun je solliciteren?
Ben je geïnteresseerd geraakt in deze leuke baan bij Equans? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag uiterlijk 1 maart 2023. Je kunt solliciteren via de sollicitatie button.
Heb je nog vragen? Dat kan! Neem dan contact op met Nicole Bieshaar (Corporate Recruiter) via mail [email protected] of telefoon/whatsapp 06-15095995.


Buyer

Voor de uitbreiding van de afdeling Procurement van Equans in Roden zoeken wij een gedreven Inkoper die het een uitdaging vindt om mee te werken aan de verder ontwikkeling van inkoop binnen onze organisatie.
Heb je al kennis gemaakt met het inkoopvak, vind je techniek leuk én ben je toe aan de volgende stap in jouw carrière? Solliciteer dan nu! 

Jouw uitdaging?
Je vindt techniek leuk, houdt van afwisseling in je functie en hebt duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Iedere dag hetzelfde is niets voor jou. Nieuwe uitdagingen geven jou energie en je vindt het gaaf om verschillende vraagstukken tegelijk op jouw bord te hebben. Je bent commercieel goed onderlegd, werkt graag samen en wilt jezelf verder ontwikkelen als inkoopprofessional.

Dit ga je doen als Inkoper:
Als Inkoper verzorg jij de inkoop van technische materialen en diensten en heb je afwisselend te maken met operationele en tactische inkoopactiviteiten.

• Als inkoopaanspreekpunt ben je verantwoordelijk voor het inkoopproces van een deel van ons bedrijf
• Je vertaalt de vraag van de klant naar de leveranciersmarkt en zorgt hierbij voor een goede aansluiting
• Je onderhandelt met leveranciers en draagt zorg voor een juiste vastlegging van afspraken in inkoopopdrachten of contracten
• Je zoekt en herkent verbeterkansen en gebruikt deze voor de verdere ontwikkeling van Procurement binnen Equans
• Je zoekt actief naar en houdt verbinding met leveranciers en de interne organisatie. Hiervoor ben je regelmatig op de verschillende vestigingen in regio Noord Nederland

 

Wie ben jij?
Voor deze functie zoeken we een kandidaat met de volgende competenties: proactief, analytisch, zelfstandig en klant- en servicegericht.
In je werkzaamheden ben je vasthoudend, overtuigend en heb je het overzicht over je werkzaamheden.

Verder:
• Beschik je over een afgeronde HBO opleiding in een relevante studierichting
• Ben je (bij voorkeur) in het bezit van NEVI 1 (2 is een pré)
• Heb je 3 tot 5 jaar relevante werkervaring als (junior) inkoper
• Kennis en ervaring van Office (SAP is een pré)
• Ben je communicatief sterk op verschillende niveaus

 

Wat bieden wij?
Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi pakket, waaronder:

• Salaris tussen de € 3450 en € 4500 bruto per maand, exclusief vakantiegeld
• Contract voor onbepaalde tijd
• Telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren
• 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband
• Goede pensioenregeling

Hoe kun je solliciteren?
Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag. Je kunt solliciteren via de sollicitatie button.
Heb je nog vragen? Dat kan! Neem dan contact op met Jacob van der Wal via 06 16 36 34 46 of door te mailen naar [email protected]

 

Wij zijn Equans
Samen voor grote uitdagingen: Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 medewerkers zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. Wij ontwerpen, bouwen, beheren en onderhouden technische installaties voor onze klanten. Wij helpen onze klanten in het realiseren en versnellen van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie.
 


Personeelsplanner

Jouw uitdaging?
Als personeelsplanner is het aan jou de taak om continu te zorgen voor een perfecte afstemming tussen de personeelsinzet en de behoefte van de projecten.
Jij bent verantwoordelijk voor de beschikbaarheid en een optimale, efficiënte inzet van technisch uitvoerend personeel binnen jouw werkgebied.

 

Dit ga je doen als Personeelsplanner
Als Personeelsplanner werk je vanuit een korte en lange termijn planning en zorg je er actief voor dat onze projecten tijdig en efficiënt worden bemand. Daarnaast ondersteun je bij de inzet van medewerkers en uitzendkrachten op vaste klantlocaties.
Je hebt veel contact met projectleiders en uitzendbureaus om technisch personeel te organiseren op onze projecten en klantlocaties. Hierbij ben je kritisch bij het vaststellen van de behoefte en de beleverde kwaliteit van uitzendkrachten door de uitzendbureaus. De dynamiek en hectiek maken deze positie bijzonder uitdagend, jij bent gemotiveerd en enthousiast om de planning tot een succes te brengen. Jouw communicatieve skills en coördinerende ervaring maken het plezierig voor het technische personeel om met jou samen te werken!

 

Je werkzaamheden:
• Op structurele basis overleg voeren met de projectleiding en uitvoerders om de behoefte van hun projecten en klantopdrachten in kaart te brengen en te vertalen naar de planningen
• Door de juiste vragen te stellen, op basis van je kennis van het vakmanschap van je collega’s en van klant specifieke eisen de vraagstukken kunnen vertalen naar de juiste functieprofielen die nodig zijn om de werkzaamheden te kunnen realiseren
• Het overzicht behouden van lopende projecten en klantopdrachten alsmede de toekomstige opdrachten met de bijbehorende eisen/wensen op het gebied van competenties, vaardigheden en certificeringen
• Diverse administratieve taken zoals het verwerken van planningen in onze planningspakker en de registratie van uitzendkrachten in SAP
• Vastleggen van de kwaliteit van ingeleend personeel in het planningsysteem en daardoor de juiste uitzendkrachten door te kunnen plannen of opnieuw in te huren wat bijdraagt aan het reduceren van faalkosten en een hogere productiviteit

Wie ben jij?
Om deze functie goed uit te kunnen voeren zoeken wij iemand met minimaal MBO4 werk -en denk niveau en ervaring heeft in de techniek. Je hebt bij voorkeur je sporen verdiend bij een technisch detacheerder of als Intercedent in de techniek en je hebt reeds werkervaring in een soortgelijke functie in een technische projectenorganisatie.
• Je hebt MBO4 werk -en denkniveau
• Je kan goed overweg met MS office, ERP en SAP
• Je hebt ervaring met plannen en organiseren en bent in staat het overzicht te houden over de verschillende teams en projecten
• Je bent klant -en servicegericht en werkt graag in teamverband
• Je bent besluitvaardig en resultaatgericht om de planning snel en adequaat te kunnen organiseren
• Je bent een mensen mens en in staat om een sterke collegiale band te ontwikkelen binnen je planningsgroep

 

Wat bieden wij?
• Salaris tussen de € 3000 en € 4000 bruto per maand, afhankelijk van de kennis en ervaring die je meebrengt
• Contract voor onbepaalde tijd
• Telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren
• 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband
• Goede pensioenregeling
• Thuiswerken is in overleg mogelijk
• Volledig ingerichte werkplek thuis

 

Hoe kun je solliciteren?
Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag.
Je kunt solliciteren via de sollicitatie button.
Heb je nog vragen? Dat kan! Neem dan contact op met Jacob van der Wal via [email protected] of 06 16 36 34 46

 

Wij zijn Equans
Samen voor grote uitdagingen: Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 medewerkers zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. We maken onder meer fabrieken, kantoren en ziekenhuizen, bruggen, tunnels en zelfs complete steden klaar voor de toekomst. Zo maken we samen met onze klanten werk van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie.

 


Technisch Administratief Medewerker E-Mobility

Het team E-Mobility houdt zich bezig met het installeren en beheren van laadpunten in de publieke ruimte en voor private partijen, het adviseren van ondernemers over de duurzame mobiliteitsinvulling en het exploiteren van laadinfrastructuur in garages en op parkeerterreinen. Daarnaast wordt er gewerkt aan de ontwikkeling van duurzame mobiliteit, ontwikkelen we innovatieve concepten zoals Vehicle to Building, waarbij de auto fungeert als energiebron voor gebouwen en huizen en Inductief laden waarbij proeven worden gedaan voor het draadloos laden van elektrische auto’s. Voor deze rol als Technisch Administratief Medewerker oftewel Projectbegeleider/Projectondersteuner kom je aan afwisseling niets tekort. Je doet de verwerking van allerlei zaken in SAP, je registreert en bevestigt afspraken en maakt offertes en stelt facturen op. Je stelt jezelf natuurlijk dienstbaar op voor onze servicetechnici in het werkveld.

 

Wat ga je doen:
• Afspraken registreren, bevestigen en je zorgt ervoor dat alle functionele mailboxen op orde blijven;
• Je houdt projectplanningen in de gaten voor projectleiders en notuleert tijdens projectvergaderingen;
• Je draagt zorg voor het opstellen en controleren van offertes, zorgt voor factuur verwerkingen en monitoren van de urenverantwoording;
• Je controleert en administreert formulieren;
• Je beantwoord vragen die binnenkomen op onze Social Media kanalen te weten (Twitter, LinkedIn, Facebook enz.);
• Je hebt veel intern contact met collega's maar ook extern klantcontact.

 

Wat neem je mee:
• Een afgeronde mbo-opleiding (technisch, bedrijfskundig of administratief);
• Tenminste 3 jaar werkervaring in rol als technisch administratief medewerker, projectbegeleider, projectondersteuner of vergelijkbaar;
• Je maakt nieuwe systemen snel eigen en het is mooi meegenomen als je al ervaring hebt met SAP en Microsoft Office Word en Excel;
• Je bent punctueel, grondig, stipt, precies, nauwgezet en minutieus in de afwerking. Je hebt oog voor details en je kunt aandachtig werken;
• Je bent mondeling en schriftelijk communicatief vaardig.

 

Wat bieden wij jou
• Een salaris tussen €2600,- en €3600,- bruto per maand o.b.v. 40 uur per week. Het exacte salaris wordt bepaald op basis van jouw kennis, opleiding en ervaring;
• Laptop, telefoon en thuiswerkmogelijkheden met een uitstekende thuiswerkregeling;
• Flexibele werktijden, je hebt de keuze om te kiezen tussen parttime 32 uur of 36 uur (4x9), of fulltime 40 uur;
• Goede secundaire voorwaarden zoals 38 vrije dagen per jaar bij een dienstverband van 40 uur per week, pensioenregeling (PMT Metaal en Techniek), collectieve zorgverzekering en personeelskortingen op o.a. uitjes en producten;
• Persoonlijke begeleiding, vrijheid, afwisselend werk met doorgroeimogelijkheden en een werkomgeving waar jouw mening telt.

Interesse?
Spreekt deze vacature je aan? Reageer dan direct en solliciteer. Voor vragen kun je contact opnemen met Eren Yasemin via [email protected] of telefonisch op 06 – 22 57 96 89

 

Wij zijn Equans
Team E-Mobility is de jongste en snelst groeiende tak van Equans, met grote ambities. Wij ontwerpen, installeren, onderhouden en financieren laadvoorzieningen voor elektrisch vervoer. Dit doen we met ongeveer 40 gedreven en energieke collega’s. Ons publieke laadnetwerk is inmiddels vertegenwoordigd in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag en maakt elke dag voor duizenden automobilisten emissievrij vervoer mogelijk. Maar ook voor bedrijven plaatsen wij uiteenlopende laadinstallaties van AC en DC laadinfra. Zo dragen wij bij aan het energiesysteem van de toekomst.

 


Compensation & Benefits Specialist

Jouw uitdaging
Als Specialist Compensation & Benefits bij Equans kun je aan de slag gaan met een grote diversiteit aan onderwerpen. Jij kunt snel impact maken door te werken aan projecten zoals bijvoorbeeld het vernieuwen van het functiehuis, aanpassingen in het beloningsbeleid of arbeidsvoorwaardenbeleid. Uiteraard doe je dat niet alleen maar werk je samen met je collega’s van Arbeidszaken. Combineer die onderwerpen met de dynamiek van een corporate en je begrijpt dat geen dag hetzelfde is in jouw werkweek!

 

Dit ga je doen als Specialist Compensation & Benefits
• Je adviseert de interne organisatie m.b.t. Compensation & Benefits topics zoals bijvoorbeeld functiewaardering, beloningsvraagstukken, ontwikkelingen op gebied van onze verschillende arbeidsvoorwaarden en pensioenen.
• Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van arbeidsvoorwaardelijke vraagstukken over de toepassing van arbeidsvoorwaardelijke regelingen. Je voert de gewenste aanpassingen door in de regeling arbeidsvoorwaarden, adviseert over de wettelijke wijzigingen met impact op de arbeidsvoorwaarden.
• Uiteraard werk je ook aan diverse landelijke lopende projecten.

 

Jouw werkomgeving
Als Compensation & Benefits Specialist maak je onderdeel uit van de HR afdeling van Equans. In het team van Arbeidszaken werken 2 collega’s aan juridische zaken en 2 aan Compensation & Benefits onderwerpen. In dit team wordt hard gewerkt, maar ook hard gelachen. Quote van de manager: “we zijn een hecht team en vertrouwen en bouwen op elkaar”.

 

Wie ben jij?
Om deze functie goed te kunnen uitoefenen is het belangrijk dat je beschikt over analytische vaardigheden en ook financieel technisch onderlegd bent, zodat je de financiële impact van arbeidsvoorwaardelijke wijzigingen kunt bepalen. Op die manier weet jij je adviezen uitstekend te onderbouwen met cijfers. Kennis van Excel hoort daar uiteraard ook bij. Daarnaast:
• Heb je een afgeronde WO/HBO-opleiding (academisch werk- en denkniveau) in de richting van HR en 3 tot 5 jaar werkervaring in het vakgebied Compensation & Benefits
• Ben je een snelle, analytische denker en beschik je over het vermogen om snel te kunnen schakelen en ben je pragmatisch ingesteld
• Ben je 32u tot 40u per week beschikbaar

Wat bieden wij?

Natuurlijk begrijpen we dat de voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi pakket, waaronder:
• Salaris tussen € 4.000,- en € 6.400,- bruto per maand, exclusief vakantiegeld
• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd
• Mogelijkheid tot hybride werken met arbo-proof thuiswerkplek en een thuiswerkvergoeding
• Flexibele werktijden mogelijk zoals 4x9
• Laptop en telefoon
• 30 vrije dagen per jaar (o.b.v. fulltime dienstverband) en daarnaast 8 dagen opgenomen in het benefit budget
• Een collectieve zorgverzekering
• Een leuk gedreven en betrokken team
• Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en groei

 

Hoe kun je solliciteren?
Ben je geïnteresseerd geraakt in deze leuke baan bij Equans? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag uiterlijk 10 februari 2023. Je kunt solliciteren via de sollicitatie button.
Heb je nog vragen? Dat kan! Neem dan contact op met Nicole Bieshaar (Corporate Recruiter) via mail [email protected] of telefoon/whatsapp 06-15 09 59 95.

 

Wij zijn Equans
Samen voor grote uitdagingen: Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 medewerkers zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. Wij ontwerpen, bouwen, beheren en onderhouden technische installaties voor onze klanten. Wij helpen onze klanten in het realiseren en versnellen van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie.


Medewerker Uren- / Projectadministratie

Dit ga je doen

Ben jij de nauwkeurige medewerker met oog voor detail, die het leuk vindt om samen met je teamgenoten de financiële administratie bij Equans op rolletjes te laten verlopen? Wij zoeken een medewerker uren- / projectadministratie in Dordrecht.

 

Als medewerker uren- / projectadministratie voer je administratieve werkzaamheden uit, beheer je de financiële administratie(s) en informeer of rapporteer je aan in- en/of externe stakeholders.

 

Je voornaamste werkzaamheden bestaan uit:

  • Het verwerken van order aanvragen;
  • Aanvragen van bank- en concerngaranties;
  • Aanmaken en voeren van de administratie van onze projecten;
  • Het controleren van verantwoording van (project)uren, overwerk enz.;
  • Het controleren en verwerken van onkosten declaraties;
  • Andere voorkomende werkzaamheden die voortkomen uit bovenstaande werkzaamheden;
  • Ondersteunende taken voor de (Project) Controllers;
  • Maand-, kwartaal- en jaarrapportages opstellen en inzichtelijk maken waar verbeteringen mogelijk zijn.

 

Dit breng je mee

  • Een MBO opleiding met een financiële achtergrond
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als financieel medewerker
  • Focus op details en oog voor kwaliteit
  • Beschikbaarheid van 32 of 40 uur per week
  • Je werkt graag samen, deelt informatie met anderen, ondersteunt collega’s in hun werkzaamheden en hebt een flexibele instelling
  • Uiteraard ben je cijfermatig sterk en werk je nauwkeurig
  • Communicatief vaardig
  • Ervaring met SAP is een pré

 

Wat bieden wij je

  • Een salaris tussen €2.600,- en €3.200,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek. Het exacte salaris wordt bepaald op basis van jouw kennis, opleiding en ervaring;
  • Laptop, telefoon en thuiswerkmogelijkheden met een uitstekende thuiswerkregeling;
  • Voor het reizen van en naar je werk krijg je veel keuzevrijheid en duurzame opties om te reizen. Dus of je nu met de auto, de trein of liever met de OV-fiets naar je werk of de klant gaat: je reist zoals jij dat wilt, tegen eerlijke vergoedingen;
  • Goede secundaire voorwaarden zoals 38 vrije dagen per jaar bij een dienstverband van 40 uur per week, pensioenregeling, collectieve zorgverzekering en personeelskortingen op o.a. uitjes en producten;
  • Persoonlijke begeleiding, vrijheid, afwisselend werk en een werkomgeving waar jouw mening telt.

 

Zo kun je solliciteren

Spreekt deze vacature je aan? Reageer dan direct via de button ‘solliciteren’ en solliciteer eenvoudig via de Chatbot. Voor vragen kun je contact opnemen met Esther Willemse via [email protected] of telefonisch op 06 138 604 64.


Document Controller

Vanuit Equans voeren we grote projecten uit in heel Noord Nederland. Of het nou gaat om de nieuwbouw van een groot ziekenhuis of de renovatie van een fabriek, bij ons ben je aan het goede adres. De projecten variëren in grootte en inhoud en hebben elk hun eigen uitdagingen. Voor onze vestiging in Roden zoeken we een:

 

Document Controller, Roden

 

Dit ga je doen

Ter uitbreiding van de afdeling Projecten in onze regio Noord Nederland zoeken we een Document Controller.

Recentelijk hebben we binnen Equans een geautomatiseerd document managementsysteem (DMS) geïntroduceerd. Aan de hand van jouw specifieke kennis en ervaring binnen document control help je de projectteams met de introductie van dit DMS-systeem.
 

  • Als Document Controller kom je te werken binnen de afdeling Projecten in onze regio Noord. Vanuit ons kantoor in Roden en af en toe vanuit diverse project locaties werken we aan de verschillende en diverse projecten
  • Je bent de spin in het web als het gaat om het in de juiste banen te leiden van de verschillende documenten stromen
  • Je werkt dedicated binnen multidisciplinaire projectteams, waar jij meewerkt om projecten succesvol uit te voeren
  • Aan de hand van wat er in het project nodig is zet je eerst de diverse systemen op. Gedurende de uitvoering van het project zorg je vervolgens voor de registratie, ordening, en het beheer en distributie van de verschillende documenten
  • Dit betreft zowel de interne documentenstromen alsook de externe documentenstromen van en naar de verschillende leveranciers, aannemers en van en naar de klant
  • Je maakt daarbij gebruik van de werkmethodes en kwaliteitssystemen zoals wij die binnen Equans kennen
  • Je rapporteert aan de manager projectbeheersing.

 

Dit neem je mee

Voor deze functie als fulltime Document Controller herken jij jezelf in de volgende kwaliteiten:

  • je hebt minimaal beroepsgericht (MBO-4) denkniveau
  • je hebt een goede beheersing van de Engelse en Nederlandse taal (geschreven en gesproken)
  • je hebt kennis van MS Office en SharePoint
  • je hebt minimaal 2-5 jaar gerelateerde werkervaring (document control/administratief medewerker)
  • je staat stevig in je schoenen

Daarnaast ben je proactief, communicatief vaardig, flexibel en accuraat. 

 

Wat bieden wij je
Persoonlijke begeleiding, vrijheid, afwisselend werk en een werkomgeving waar jouw mening telt. Je maakt bovendien onderdeel uit van het wereldwijde Equans concern, één van de meest innovatieve bedrijven ter wereld. 

Naast aandacht voor persoonlijke groei bieden we een goed salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Afhankelijk van je functie horen daar een laptop, telefoon en een tablet bij. Maar ook een goede pensioenregeling, een collectieve zorgverzekering en personeelskortingen op o.a. uitjes en producten. En wist je dat je bij een dienstverband van 40 uur per week maar liefst 38 vrije dagen per jaar hebt? Zo kun je werk en privé extra goed in balans houden. 

 

Wij zijn Equans
Wereldwijd is Equans marktleider in technische dienstverlening, met in Nederland 5.500 medewerkers op 29 locaties. Met innovatieve technische, digitale en duurzame oplossingen helpen we opdrachtgevers binnen de utiliteit, industrie en overheid. Wij ontwerpen, installeren, realiseren, onderhouden en adviseren over technische installaties bij klanten in heel Nederland. Constant verbeteren staat daarbij voorop. Zo helpen we onze klanten bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen. En staan we hen bij in de drie transities van deze tijd: op het gebied van energie, digitaal en industrieel.

 

Als marktleider van Nederland zet Equans met innovatieve concepten en integrale oplossingen de toon voor het succes van klanten in de industriële, utilitaire en onderhoudsmarkten. In onze diensten en producten verenigen we betrokkenheid, intelligentie en vakkennis. Dat zijn de pijlers van onze klant- en oplossingsgerichte mentaliteit, die voortdurend gericht is op verbetering.

 

Zo kun je solliciteren
Spreekt deze vacature je aan? Reageer dan direct via de button 'solliciteren' of solliciteer eenvoudig via de Chatbot. Voor vragen kun je contact opnemen met Leon Hut via [email protected] of telefonisch op 06 825 23 638. 

 

 

 


Project Controller

Jouw uitdaging?
Ben jij het financieel geweten van ieder projectteam en weet jij in complexe situaties hoofd- van bijzaken te scheiden? Dan is de functie van Projectcontroller bij Equans zeker iets voor jou!
 
Dit ga je doen als Projectcontroller
Als project controller ben jij verantwoordelijk voor het systematisch inrichten en monitoren van de technische voortgang en financiële controle van een of meerdere projecten. Dit doe je zodat de status en de risico’s altijd inzichtelijk zijn en kunnen worden beheerst. Je bent in deze rol dus echt de schakel tussen Finance en het projectteam waarbij risicomanagement en budgetbewaking de belangrijkste aspecten zijn.
Jouw werkomgeving
Je komt te werken op onze klantlocatie ASML waar meer dan 250 collega’s van Equans werken.
 
Wie ben jij?
• Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau 
• Je hebt aantoonbaar ervaring in projectcontrol in complexe omgevingen
• Je hebt een grote affiniteit met cijfers en techniek
• Je bent in staat relaties op te bouwen en te onderhouden op verschillende niveaus
• Je bent altijd op zoek naar verbetering en je weet daarin het projectteam op financieel gebied mee te nemen
• Als persoon ben je zacht op de relatie maar hard op de inhoudt.

 

Wat bieden wij?
Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi pakket, waaronder:
• Startsalaris tussen €3800 en €4300 bruto per maand, exclusief vakantiegeld en winstdelingsregeling, afhankelijk van je ervaring
• Contract voor onbepaalde tijd 
• Flexibele werktijden in overleg mogelijk, zoals 4x9 uur per week
• Mobiliteitspas 
• Telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren 
• 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband
• Thuiswerken is in overleg mogelijk 
• Volledig ingerichte werkplek thuis 
• Goede pensioenregeling
• Een prettige werksfeer en fijne collega’s 
• Volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden
 

Hoe kun je solliciteren?
Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag. Je kunt solliciteren via de sollicitatie button. Heb je nog vragen? Dat kan! Neem dan contact op met Richard Berwald via 06 33 68 94 82 of door te mailen naar [email protected]

 

Wij zijn Equans
Samen voor grote uitdagingen: Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 collega’s zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. We maken onder meer fabrieken, kantoren en ziekenhuizen, bruggen, tunnels en zelfs complete steden klaar voor de toekomst. Zo maken we samen met onze klanten werk van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie.


Junior Business Controller & Analist

Jouw uitdaging?
Heb jij een hoge mate van analytisch vermogen? En ben je kritisch en niet bang om je mening te geven? Dan is de functie van junior business controller & analist bij Equans zeker iets voor jou!
 
Dit ga je doen als junior business controller & analist
Als junior business controller & analist lever jij een belangrijke bijdrage aan het uitbouwen en verdiepen van de bestaande werkzaamheden. En ook aan het professionaliseren en door ontwikkelen van de financiële processen met oog op de toekomst. Je bent deskundig op jouw vakgebied en je bent bereid om in jezelf te investeren en zo verder te ontwikkelen tot volwaardig business analist of business controller binnen onze organisatie.
 
Hierbij voer je werkzaamheden uit zoals:
• Opstellen en analyseren van maandrapportages, budgettering en forecasting
• Analyseren van en adviseren over jaarplannen
• Opstellen van financiële, business en KPI-analyses
• Initiëren, begeleiden en deelnemen aan verbetertrajecten
• de ontwikkeling van dashboards tbv benchmarking
• het creëren van inzichten ter verbetering van de datakwaliteit;
• het toelichten en concretiseren van data-inzichten.
 
Jouw werkomgeving
Je komt te werken op onze vestiging in Oisterwijk waar je samenwerkt met een ervaren collega. Hij leert jou graag alle kneepjes van het vak!
 
Wie ben jij?
• Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau binnen finance/bedrijfskunde of andere vergelijkbare opleiding. 
• Je hebt minimaal één jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
• Je bent goed in analyseren en weet hoofd-bijzaken te scheiden.
• Je durft buiten de bestaande kaders te denken en bent altijd op zoek naar samenwerking 
• Je bent in staat te denken in een ERP-omgeving, ervaring met SAP is een pré.
 
Wat bieden wij?
Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi pakket, waaronder:
• Salaris voor een pas afgestudeerde ligt tussen €2.500 en €3.500 bruto per maand, exclusief vakantiegeld en winstdelingsregeling. Heb jij al meer ervaring hoort hier ook een passend salaris bij gekeken naar jouw ervaring.
• Contract voor onbepaalde tijd 
• Flexibele werktijden in overleg mogelijk, zoals 4x9 uur per week
• Mobiliteitspas 
• Telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren 
• 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband
• Thuiswerken is in overleg mogelijk 
• Volledig ingerichte werkplek thuis 
• Goede pensioenregeling
• Een prettige werksfeer en fijne collega’s 
• Volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden
 

Hoe kun je solliciteren?
Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag. Je kunt solliciteren via de sollicitatie button. Heb je nog vragen? Dat kan! Neem dan contact op met Richard Berwald via 06 33 68 94 82 of door te mailen naar [email protected]

 

Wij zijn Equans
Samen voor grote uitdagingen: Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 collega’s zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. We maken onder meer fabrieken, kantoren en ziekenhuizen, bruggen, tunnels en zelfs complete steden klaar voor de toekomst. Zo maken we samen met onze klanten werk van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie.


Corporate Recruiter

Jouw uitdaging
Wil jij als Corporate Recruiter werken voor één van de mooiste werkgevers binnen de technische dienstverlening in Nederland? Is jouw passie het zoeken, vinden en binden van (technisch) talent om hiermee optimaal bij te dragen aan de ontwikkeling van de organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Dit ga je doen als Corporate Recruiter
Als Corporate Recruiter weet jij als geen ander wat deze arbeidsmarkt vraagt. Je hebt een outside-in perspectief op het aantrekken en werven van personeel en je weet dit goed te vertalen in een succesvolle wervingsaanpak. In deze arbeidsmarkt moet je je onderscheiden en jij weet met een creatieve aanpak gericht op jouw doelgroep precies hoe dit moet. Samen met de hiring manager stel je een wervingsplan op en je coördineert deze van a tot z. Hierin werk je ook samen met collega’s van bijvoorbeeld Campus Recruitment, Arbeidsmarkt Communicatie, etc. Door het gehele proces blijf je samenwerken met jouw stakeholders, informeer je hen tijdig over de voortgang en weet je een top Candidate Experience te realiseren!

Je krijgt te maken met een grote diversiteit aan vacatures. Hierdoor is geen dag hetzelfde. Dit vraagt echter ook het vermogen om snel te kunnen schakelen tussen verschillende profielen en type mensen. Je mag je namelijk bezighouden met technische rollen zoals Monteurs, Engineers, Business Development, maar ook diverse staf vacatures op het gebied van o.a. IT, Veiligheid en Communicatie liggen op jouw bordje. Voldoende uitdaging en afwisseling dus!

Jouw werkomgeving
Bij Equans ga je als recruitment professional aan de slag voor de regiobedrijven in Halsteren, Oisterwijk, Hoek en Maastricht en ben je onderdeel van het landelijke recruitment team. Samen met dit team waarbinnen ongeveer 15 recruiters werkzaam zijn, werk je aan de optimalisatie van de recruitmentdienstverlening. Je rapporteert hiërarchisch aan de Manager Recruitment en functioneel aan de Manager HR van het bedrijfsonderdeel.
Quote van de Recruitment manager: “Dit team zit vol met passie en drive voor het recruitmentvak. We zijn in opbouw en zetten gezamenlijk grote stappen in onze dienstverlening”.

Wie ben jij?
Je bent een business partner en teamplayer met gevoel voor organisatieontwikkeling. Je komt met creatieve wervingsvoorstellen gebaseerd op de trends in de arbeidsmarkt. Daarnaast ben je een procesdenker met oog voor de mens. Uiteraard ben je in de lead gedurende het hele recruitment proces en weet je van strategie te wijzigen wanneer de situatie daarom vraagt.

Jouw persoonlijkheid maakt het verschil en daarom hebben wij slechts enkele wensen:
• Je hebt een HBO opleiding afgerond
• Je beschikt over 3 - 8 jaar ervaring op het gebied van recruitment, bij voorkeur binnen een corporate omgeving. Affiniteit met techniek is wenselijk in deze functie
• Reisbereidheid. Je werkt voor verschillende bedrijven, waarbij je de mogelijkheid hebt om zelf je agenda te bepalen, maar om gevoel bij je werk te krijgen zul je ook regelmatig aanwezig zijn op de verschillende locaties. Woon je in de omgeving van Roosendaal of Breda, dan is het goed te bereizen!
• Je bent beschikbaar voor minimaal 32 uur per week

 

Wat bieden wij?
Natuurlijk begrijpen wij dat naast een inhoudelijk leuke job, de voorwaarden ook belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we jou een mooi pakket, waaronder:
• Salaris tussen 3400 – 4700 euro bruto, exclusief vakantiegeld
• Mogelijkheid tot hybride werken met arbo-proof thuiswerkplek!
• Flexibele werktijden
• Laptop, telefoon en een lease-auto
• 38 vrije dagen per jaar (o.b.v. fulltime dienstverband)
• Goede pensioenregeling
• Een collectieve zorgverzekering en personeelskortingen op leuke uitjes
• Een team met getalenteerde en gezellige collega recruiters
• Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en groei

 

Hoe kun je solliciteren?
Ben je geïnteresseerd geraakt in deze functie? Leuk! We ontvangen graag uiterlijk 10 februari 2023 jouw reactie. Je kunt eenvoudig solliciteren via de button.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met Nicole Bieshaar (Corporate Recruiter) per mail [email protected] of telefonisch/whatsapp 06-15095995

 

Wij zijn Equans
Samen voor grote uitdagingen: Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 collega’s zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. We maken onder meer fabrieken, kantoren en ziekenhuizen, bruggen, tunnels en zelfs complete steden klaar voor de toekomst. Zo maken we samen met onze klanten werk van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie.