Directiesecretaresse

Regelen, coördineren en plannen in de continue veranderende technische werkomgeving op klantlocatie ASML in Veldhoven. Servicegericht vooruitdenken met oog voor detail. Het zou zo maar eens jouw volgende uitdaging kunnen zijn. Equans is dichterbij dan je denkt.

Dit ga je doen als Directiesecretaresse

Verandering is hier aan de orde van de dag. Dat merk jij in je functie maar als te goed. Als Directiesecretaresse biedt jij ondersteuning  aan het aan het Business Team. Het gaat hierbij om uiteenlopende taken waaronder complex agendabeheer, organiseren van bijeenkomsten, coördineren en het ontvangen van interne en externe gasten. Hierbij schakel je veelvuldig tussen de diverse aspecten. Gelukkig is dat voor jou geen probleem. Je bent gewend om meerdere zaken tegelijk op te pakken. Zo maak je agenda’s passend, organiseer je heidagen of personeelsbijeenkomsten en ben je tussendoor ook nog een luisterend oor voor je collega. Je brengt juist rust als de werkdruk toe neemt en dat straal je uit naar anderen. Je toont je vakkundigheid door anderen vaak een stapje voor te zijn en ontzorgd collega’s daar waar nodig. Bij onduidelijkheden en/of onvolledige informatie weet jij de weg te vinden. Je bent daarbij scherp en accuraat in je uitvoering en duidelijk en correct in je communicatie.

Bij alles wat je doet haal jij het beste uit jezelf. Dus ook bij het:

  • beheren van de planning van activiteiten en efficiënte werkprocessen
  • beheren van e-mail en agenda’s van diverse directie-/managementleden en telefoonverkeer
  • organiseren en coördineren van diverse personeelsbijeenkomsten, heidagen en klantevents
  • optreden als aanspreekpunt bij ontvangst van gasten
  • opmaken van notulen en bewaken van voortgang bij uitstaande acties

Je weet je feilloos in te leven in je omgeving waardoor je je gemakkelijk aan kan passen in je communicatie en presentatie. Je werkt nauw samen met je collega secretaresse(s) en jullie vervangen elkaar tijdens vakanties of vrije dagen. Je werkzaamheden vervul je op diverse locaties, met name op onze klantlocaties in Veldhoven en Eindhoven of vanuit het regiokantoor in Oisterwijk. Voor het werken vanuit huis faciliteren we je door een vanuit Equans ingerichte thuiswerkplek. Voor jou is ‘vertrouwen’ het sleutelwoord voor een succesvolle samenwerking en dat laat je ook dagelijks zien.

Jouw werkomgeving

Equans helpt klanten in het realiseren en versnellen van de 3 grote transities: de energie --, digitale en industriële transitie. We zijn wereldleider in technische dienstverlening en maken onderdeel uit van de internationale en beursgenoteerde Bouygues groep. In Nederland werken we samen met 6.000 collega’s vanuit 29 locaties.

Je versterkt het team voor Maintenance House ASML. Hier werken we samen met verschillende onderhoudsbedrijven op het campus in Veldhoven. Binnen Equans bestaat het team uit meer dan 100 collega’s. We leveren ondersteuning bij gepland onderhoud, storingen, projectsupport en klant-specifieke vraagstukken. Samen zorgen we voor een veilige en betrouwbare omgeving die nodig is om de gewenste condities en prestaties in en rond de clean rooms te realiseren. Dit alles doen we al sinds 1996 als trotse partner van ASML. Wat opvalt aan deze hechte groep is een grote drive om de klant te ontzorgen. Loop je ergens tegenaan? Dan kan je rekenen op de aanmoediging én expertise van jouw collega’s. Samen zijn wij Equans.

Dit breng je mee

Iedereen bij Equans is anders. Dat juichen we toe omdat de verschillen ons als team sterker maken. Er zijn ook overeenkomsten. Zo hechten we waarde aan samenwerken en zien we overal kansen. Kansen die we aangrijpen. Verder passen jouw organisatietalent en oplossingsgerichtheid goed bij deze vacature van Directiesecretaresse. Ook beschik je over:

  • een MBO-niveau aangevuld met een secretariële opleiding
  • gedegen kennis van diverse computerapplicaties (Word, Excel, PowerPoint)
  • een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • een gezonde dosis humor

Wat bieden wij

Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi pakket, waaronder:

  • salaris tussen €3.300 en €4.200 bruto per maand op basis van je ervaring, exclusief vakantiegeld
  • contract voor onbepaalde tijd
  • flexibele werktijden in overleg mogelijk
  • mobiliteitspas
  • telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren
  • 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband
  • thuiswerken is in overleg mogelijk
  • volledig ingerichte werkplek thuis
  • goede pensioenregeling
  • een prettige werksfeer en fijne collega’s
  • volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden

Zo kun je solliciteren

Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag uiterlijk voor 1 juli 2023. Je kunt solliciteren via de sollicitatie button. Heb je nog vragen? Dat kan! Neem dan contact op met Erik Janssen via [email protected] en/of 06 17 87 14 28. 


Lead Buyer

Jouw uitdaging?

Voor de versterking van de afdeling Procurement van Equans Zuid-Nederland zoeken wij een Lead Buyer met strategische focus die het een uitdaging vindt om mee te werken aan de verdere ontwikkeling van Procurement binnen onze organisatie.

Dit ga je doen als Projectcontroller

Je bent verantwoordelijk voor het inkoopproces van één of meerdere projecten en enkele strategische (landelijke) contracten waarvoor je samenwerkt met Category Management. Je maakt onderdeel uit van tender- en projectteams en je bent de schakel tussen de leveranciers en de interne klant waarvoor je verantwoorde leverancierskeuzes maakt. Je voert aanvraagtrajecten uit, waarbij je de leveranciers al in een vroeg stadium betrekt en je onderhandelt met leveranciers waarna je de noodzakelijke inkoopopdrachten en contracten opstelt. Om bovenstaande te kunnen doen tegen de meest optimale condities, zorg je voor een uitgebreide marktkennis en maak je gebruik van het inkoopnetwerk binnen Equans.

Jouw werkomgeving

Samen voor grote uitdagingen: Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 medewerkers zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. Wij ontwerpen, bouwen, beheren en onderhouden technische installaties voor onze klanten. Wij helpen onze klanten in het realiseren en versnellen van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie. De standplaats is Maastricht of Oisterwijk (Tilburg), maar de rol heeft ook een ambulant karakter waardoor aanwezigheid op andere vestigingen regelmatig gewenst zal zijn.

Wie ben jij?

Iedereen bij Equans is anders. Dat juichen we toe omdat de verschillen ons als team sterker maken. Er zijn ook overeenkomsten. Zo hecht iedereen waarde aan samenwerken en we zien overal kansen. Kansen die we aangrijpen. Verder passen jouw stevige persoonlijkheid en technische affiniteit goed bij deze vacature van Lead buyer. Ook beschik je over:

  • Minimaal over HBO werk- en denkniveau, liefst aangevuld met een relevante inkoopopleiding (bijvoorbeeld NEVI).
  • Ruime ervaring als project en/of strategische inkoper, bijvoorbeeld bij een technische dienstverlener of binnen de industrie
  • Kennis en ervaring met SAP is een sterke pré en een goede beheersing van MS Office is een vereiste

Wat bieden wij?

Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi pakket, waaronder:

  • Salaris tussen €4.065,56 en €5.807,94 bruto per maand op basis van je ervaring
  • Contract voor onbeperkte tijd
  • Flexibele werktijden in overleg mogelijk, zoals 4x9 uur per week
  • Mobiliteitspas
  • Telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren
  • 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband
  • Thuiswerken is in overleg mogelijk
  • Volledig ingerichte werkplek thuis
  • Pensioenregeling
  • Een prettige werksfeer en fijne collega’s
  • Volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden

Hoe kun je solliciteren?
Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag. Je kunt solliciteren via de sollicitatie button. Heb je nog vragen? Dat kan! Neem dan contact op met Richard Berwald via 06 33 68 94 82 of door te mailen naar [email protected]

Wij zijn Equans

Samen voor grote uitdagingen: Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 collega’s zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. We maken onder meer fabrieken, kantoren en ziekenhuizen, bruggen, tunnels en zelfs complete steden klaar voor de toekomst. Zo maken we samen met onze klanten werk van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie.


Project Controller

Jouw uitdaging?

Ben jij het financieel geweten van ieder projectteam en weet jij in complexe situaties hoofd- van bijzaken te scheiden? Dan is de functie van Projectcontroller bij Equans zeker iets voor jou!

Dit ga je doen als Projectcontroller

Als projectcontroller ben jij verantwoordelijk voor het systematisch inrichten en monitoren van de technische voortgang en financiële controle van een of meerdere projecten. Dit doe je zodat de status en de risico’s altijd inzichtelijk zijn en kunnen worden beheerst. Je bent in deze rol dus echt de schakel tussen Finance en het projectteam waarbij risicomanagement en budgetbewaking de belangrijkste aspecten zijn.

Jouw werkomgeving

Samen voor grote uitdagingen: Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 medewerkers zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. Wij ontwerpen, bouwen, beheren en onderhouden technische installaties voor onze klanten.

Zo maken we samen met onze klanten werk van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie. Je komt te werken op onze locatie in Beek.

Wie ben jij?

Iedereen bij Equans is anders. Dat juichen we toe omdat de verschillen ons als team sterker maken. Er zijn ook overeenkomsten. Zo hecht iedereen waarde aan samenwerken en we zien overal kansen. Kansen die we aangrijpen. Verder passen jouw organisatietalent en oplossingsgerichtheid goed bij deze vacature van Projectcontroller. Ook beschik je over:

  • Je hebt minimaal hbo werk- en denkniveau
  • Je hebt aantoonbaar ervaring in project control in complexe omgevingen
  • Je hebt een grote affiniteit met cijfers en techniek
  • Je bent in staat relaties op te bouwen en te onderhouden op verschillende niveaus
  • Je bent altijd op zoek naar verbetering en je weet daarin het projectteam op financieel gebied mee te nemen

Wat bieden wij?

Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi pakket, waaronder:

  • Salaris tussen €4.597,42 en €5.315,20 bruto per maand op basis van je ervaring
  • Contract voor onbeperkte tijd
  • Flexibele werktijden in overleg mogelijk, zoals 4x9 uur per week
  • Mobiliteitspas
  • Telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren
  • 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband
  • Thuiswerken is in overleg mogelijk
  • Volledig ingerichte werkplek thuis
  • Pensioenregeling
  • Een prettige werksfeer en fijne collega’s
  • Volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden

Hoe kun je solliciteren?
Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag. Je kunt solliciteren via de sollicitatie button. Heb je nog vragen? Dat kan! Neem dan contact op met Richard Berwald via 06 33 68 94 82 of door te mailen naar [email protected]


Business Unit Controller

Jouw uitdaging?

Ben jij het financieel geweten van ieder projectteam en weet jij in complexe situaties hoofd- van bijzaken te scheiden? Dan is de functie van Business Unit Controller bij Equans zeker iets voor jou!

Dit ga je doen als Business Unit Controller

Als Business Unit Controller ben je het financiële geweten van het BU-management. Je zorgt ervoor dat gewerkt wordt met betrouwbare up-to-date financiële- non-financiële data. Je stuurt een team van meerdere projectcontrollers en projectadministrateurs aan.

  • In deze rol ben je ook verantwoordelijk voor een aantal zaken op het gebied van project control
  • Je vraagt door en weet risico’s te benoemen in overleg met BU-management maatregelen formuleren om risico’s te beheersen en verbeteringen te realiseren
  • Je maakt deel uit van het managementteam van de Business Unit
  • Je trekt gegronde conclusies uit beschikbare informatie
  • Je rapporteert aan de Business Unit Manager en wordt aangestuurd door de manager Finance en Control van Equans Zuid

Jouw werkomgeving

Samen voor grote uitdagingen: Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 medewerkers zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. Wij ontwerpen, bouwen, beheren en onderhouden technische installaties voor onze klanten. Wij helpen onze klanten in het realiseren en versnellen van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie. Je komt te werken op onze locatie in Oisterwijk. 

Wie ben jij?

Iedereen bij Equans is anders. Dat juichen we toe omdat de verschillen ons als team sterker maken. Er zijn ook overeenkomsten. Zo hecht iedereen waarde aan samenwerken en we zien overal kansen. Kansen die we aangrijpen. Verder passen jouw organisatietalent en oplossingsgerichtheid goed bij deze vacature van Business Unit Controller. Ook beschik je over:

  • Je hebt minimaal hbo werk- en denkniveau
  • Je hebt aantoonbaar ervaring in project control in complexe omgevingen
  • Je hebt een grote affiniteit met cijfers en techniek
  • Je bent in staat relaties op te bouwen en te onderhouden op verschillende niveaus
  • Je bent altijd op zoek naar verbetering en je weet daarin het projectteam op financieel gebied mee te nemen

Wat bieden wij?

Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi pakket, waaronder:

  • Salaris tussen €5.416,72 en €7.738,17 bruto per maand op basis van je ervaring
  • Contract voor onbeperkte tijd
  • Flexibele werktijden in overleg mogelijk, zoals 4x9 uur per week
  • Mobiliteitspas
  • Telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren
  • 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband
  • Thuiswerken is in overleg mogelijk
  • Volledig ingerichte werkplek thuis
  • Pensioenregeling
  • Een prettige werksfeer en fijne collega’s
  • Volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden

Hoe kun je solliciteren?
Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag. Je kunt solliciteren via de sollicitatie button. Heb je nog vragen? Dat kan! Neem dan contact op met Richard Berwald via 06 33 68 94 82 of door te mailen naar [email protected]


Contractmanager Services

Wij zijn op zoek naar een contractmanager voor onze afdeling Services! Ben jij een echte puzzelaar en is plannen en organiseren jouw tweede natuur? Werk jij daarnaast secuur en klantgericht? Klik deze uitdagende vacature dan zeker niet weg en lees verder. Wie weet zit jij straks bij ons aan tafel voor deze mooie kans!

Dit ga je doen als contractmanager services

Als contractmanager services bij Equans ben je verantwoordelijk voor de opvolging van contracten die zijn overeengekomen met onze opdrachtgever. Hierbij heb je een proactieve rol bij de verbetering of aanscherping van de vastgestelde contractvoorwaarden, servicelevel agreements en kritische procesindicatoren. Je bent het primaire aanspreekpunt vanuit Equans bij onze opdrachtgever.

Bij alles wat je doet haal jij het beste uit jezelf. Dus, naast bovenstaand, ook bij:

  • Het hebben van een verantwoordelijkheid voor de forecasting en executie van alle werkzaamheden die horen bij de realisatie van de overeengekomen afspraken;
  • Het vormen van een team samen met je collega’s en het borgen van het gewenste competentieniveau;
  • Het samenwerken om te komen tot effectieve goed op elkaar afgestemde werkprocessen;
  • Het ervoor zorgen dat de contractorganisatie financieel onder controle is;
  • Het onderbouwen van de behaalde resultaten en deze rapporteren aan jouw leidinggevende.

Verder coördineer je de activiteiten en zorg je dat alle contractverplichtingen binnen budget, op een juiste wijze, conform de kwaliteitseisen en binnen de gestelde richtlijnen worden gerealiseerd. Je scherpe oog voor het zien van commerciële kansen komt hier ook goed van pas, want jij gaat de mogelijkheden onderzoeken om contracten uit te breiden en/of meerwerk te genereren. Natuurlijk anticipeer je daarbij tijdig bij meerwerk en zorg je zelf voor de commerciële opvolging hiervan.

Jouw werkomgeving

Equans helpt klanten in het realiseren en versnellen van de 3 grote transities: de energie --, digitale en industriële transitie. We zijn wereldleider in de technische dienstverlening en maakt onderdeel uit van de internationale en beursgenoteerde Bouygues groep. In Nederland werken we samen met 6.000 collega’s vanuit 29 locaties. Samen zijn wij Equans!

Onze afdeling Services bestaat uit het Klussenteam en het team Onderhoud & Services. Waar het team Onderhoud & Services zich focust op het uitvoeren van onderhoud & service middels de onderhoudscontracten, focust het Klussenteam zich op klant specifiek projectwerk bij onze klanten voortkomend uit de onderhoudscontracten. Voor het team Onderhoud & Services zijn wij nu op zoek naar de contractmanager services.

Dit breng je mee

Iedereen bij Equans is anders. Dat juichen we toe omdat de verschillen ons als team sterker maken. Er zijn ook overeenkomsten. Zo hecht iedereen waarde aan samenwerken en zien we overal kansen. Jij ook? Top! Jij bent daarnaast het type dat het beste uit zichzelf en anderen kan halen als de druk wat hoger ligt. Je overziet waar de prioriteit ligt en behoud de rust die nodig is om kwalitatief hoogstaand werk af te leveren. Verder vragen we van jou:

  • Een afgeronde opleiding op HBO-/ of WO-niveau in een technische- of bedrijfskundige richting;
  • De beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Een gezonde kritische blik en een tikkeltje eigenwijsheid;
  • Een ‘glas halfvol’-mentaliteit en een gezonde dosis humor.

Wat bieden wij je

Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder:

  • Junior/Medior profiel: Een salaris tussen de €4.100 en €5.315 bruto per maand op basis van jouw ervaring, exclusief vakantiegeld;
  • Senior profiel: Een salaris tussen de €5.315 en €6.656 bruto per maand op basis van jouw ervaring, exclusief vakantiegeld;
  • Contract voor onbepaalde tijd;
  • Flexibele werktijden in overleg mogelijk;
  • Lease auto of Mobiliteitsvergoeding;
  • Bonus van maximaal 4%;
  • Telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren;
  • 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • Thuiswerken is in overleg mogelijk;
  • Volledig ingerichte werkplek thuis;
  • Goede pensioenregeling;
  • Een prettige werksfeer en fijne collega’s;
  • Volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden.

Hoe kun je solliciteren?

Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag voor 26 juni 2023. Je kunt solliciteren via de sollicitatie button.

Heb je nog vragen? Dat kan! Neem dan contact op met Maarten van der Werff via 06 16 00 43 18 of mail naar [email protected]


Contractmanager Automation Services

Wij zijn op zoek naar een contract manager voor onze afdeling Services, specifiek voor Meet & Regeltechniek (M&R) binnen het nieuwe team Services Automation! Ben jij bekend met Meet & Regeltechniek en op zoek naar (technisch) uitdagende projecten? Vatten daarnaast de eigenschappen ‘ondernemerschap’, ‘verantwoordelijkheid’ en ‘solidariteit’ jou samen als persoon? Dan kan jij zomaar onze nieuwe aanwinst zijn! Karakter is voor ons immers het allerbelangrijkste. Lees snel verder en wie weet zitten wij straks met jou aan tafel voor deze mooie kans!

Dit ga je doen als contract manager M&R

Als contract manager M&R ben jij eindverantwoordelijk voor één of meerdere van onze klanten en bijbehorende contracten in een utilitaire omgeving in de regio Noord-Brabant (Breda/Eindhoven). Hiervoor ben je zowel werkzaam op de afdeling Services in Oisterwijk als op de locatie van onze klanten en daarbij specifiek bezig voor al onze M&R klanten van de afdeling Services in regio Zuid. Deze contracten variëren in grootte en hebben elk hun eigen uitdagingen. Hierbij is het vanzelfsprekend de doelstelling dat de werkzaamheden binnen het contract voor de klant smooth verlopen.

Samen met de sr. contract manager M&R ligt hier een hele mooie uitdaging waar jij al je positieve energie en drive in kwijt kunt en je jezelf kunt profileren c.q. ontwikkelen op meerdere vlakken en je jouw collega’s in mee kunt nemen.

Bij alles wat je doet haal jij het beste uit jezelf. Dus, naast bovenstaand, ook bij:

  • Het voorbereiden en begeleiden van de verschillende M&R onderhoudswerkzaamheden;
  • Werken binnen de geldende wetgeving en voorschriften en Equans werkprocessen. Je houdt rekening met projectrisico’s, gestelde richtlijnen, en kwaliteitseisen;
  • Het leiden en begeleiden van diverse M&R contracten bij onze klanten, ook bij afwezigheid van de sr. contract manager M&R;
  • Het herkennen van commerciële uitbreidingsmogelijkheden (verbeteringen aan de installaties) en tijdig anticiperen bij meerwerk. Het werven van nieuwe klanten en opdrachten;
  • Binnen de contracten zorg jij ervoor dat je (financieel) in control bent, maak je calculaties evt. i.s.m. je collega’s en ben jij ook de contactpersoon met de beheertechnicus in het veld.

Er is nog veel meer wat tot jouw mooie takenpakket behoort, maar dat houden wij je graag tegoed in onze kennismaking!

Jouw werkomgeving

Equans helpt klanten in het realiseren en versnellen van de 3 grote transities: de energie --, digitale en industriële transitie. We zijn wereldleider in de technische dienstverlening en maakt onderdeel uit van de internationale en beursgenoteerde Bouygues groep. In Nederland werken we samen met 6.000 collega’s vanuit 29 locaties. Samen zijn wij Equans.

Onze afdeling Services bestaat uit het Klussenteam en het team Onderhoud & Services. Waar de afdeling Onderhoud & Services zich focust op het uitvoeren van onderhoud & service middels de onderhoudscontracten, focust het Klussenteam zich op klant specifiek projectwerk bij onze klanten voortkomend uit de onderhoudscontracten. Naast deze twee teams wordt er nu gebouwd aan een nieuw team, namelijk het team Services Automation. Dit team voert onderhoud & service uit aan alle luchtbehandelingsinstallaties bij onze klanten. Als contract manager M&R kan je je eigen stempel op dit nieuwe team drukken en de huidige collega’s hierin meenemen.

Dit breng je mee

Iedereen bij Equans is anders. Dat juichen we toe omdat de verschillen ons als team sterker maken. Er zijn ook overeenkomsten. Zo hecht iedereen waarde aan samenwerken en zien we overal kansen. Jij ook? Top! Verder vragen we van jou:

  • Minimaal een MBO 4 opleiding richting Building Automation of Mechatronica;
  • Je hebt (uitgebreide) kennis van Meet & Regeltechniek binnen de utiliteit;
  • Je bent representatief, stressbestendig, flexibel, kunt goed met deadlines omgaan en kunt je gemakkelijk verplaatsen in de eisen/wensen van de klant, waarbij vriendelijkheid bovenaan blijft staan;
  • Je bent proactief en ondernemend, pakt zaken zelfstandig op en delegeert waar nodig;
  • Je bent communicatief vaardig en beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent een echte teamplayer en een onmisbare schakel binnen het team.

Wat bieden wij je

Natuurlijk begrijpen we dat voorwaarden belangrijk voor jou zijn. Daarom bieden we je een mooi arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder:

  • Een salaris tussen de €4.158 en €5.315 bruto per maand op basis van jouw ervaring, exclusief vakantiegeld;
  • Een contract voor onbepaalde tijd;
  • Persoonlijke begeleiding;
  • Een leaseauto of mobiliteitsvergoeding;
  • Flexibele werktijden in overleg mogelijk;
  • Bonus van maximaal 4%;
  • Telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren;
  • 38 vrije dagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • Thuiswerken is in overleg mogelijk;
  • Volledig ingerichte werkplek thuis;
  • Goede pensioenregeling;
  • Een prettige werksfeer en fijne collega’s;
  • Volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden.

Hoe kun je solliciteren?

Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! We ontvangen jouw reactie graag voor 19 juni 2023. Je kunt solliciteren via de sollicitatie button.

Heb je nog vragen? Dat kan! Neem dan contact op met Maarten van der Werff via 06 16 00 43 18 of mail naar [email protected]


Recruitment Manager

Het is aan jou als Recruitment Manager

Je bent eindverantwoordelijk voor alle operationele recruitment processen binnen Equans Nederland. Je stuurt op een efficiënt en effectief proces om een juiste invulling te kunnen geven aan de wervingsbehoefte binnen alle bedrijfsonderdelen. Uiteraard staat daarin de candidate experience centraal. Bij alles wat je doet haal je het beste uit jezelf. Dus ook bij het:

  • het aansturen van 15 recruiters binnen de verschillende organisatie onderdelen van Equans NL.
  • het zorgen voor een goede teamspirit binnen een veilige en vertrouwde werkomgeving.
  • het opstellen van de afdelingsdoelstellingen en targets op basis van de wervingsvraag per bedrijfsonderdeel.
  • werken aan kennisontwikkeling binnen het team waarbij gezamenlijk expertise wordt opgebouwd, gedeeld en geborgd.
  • borgen van een eenduidig recruitment proces en het continu verbeteren ervan.
  • het leveren van een actieve bijdrage aan de organisatie brede HR doelstellingen vanuit jouw expertise recruitment als lid van het landelijk HR overleg.
  • adviseren over en mede vormgeven aan onze employer brand(ing).

Over Equans

Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 medewerkers zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. Wij ontwerpen, bouwen, beheren en onderhouden technische installaties voor onze klanten. Wij helpen onze klanten in het realiseren en versnellen van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie.

Jij staat aan het roer van de recruitment afdeling waarbij je verbindt, ondersteunt en coacht. Je bevindt je in de dynamiek van een grote, complexe corporate omgeving, waarbij de vraag naar voornamelijk technische profielen groot is, evenals de schaarste op de arbeidsmarkt. Wat opvalt aan dit team van 15 recruiters? Er is een grote drive om technisch talent aan de organisatie te verbinden. Iedereen heeft passie voor het recruitmentvak en wordt blij van het maken van de perfecte match. Verder wordt er hard gewerkt, veel gelachen en is er onderling veel persoonlijk contact. Samen zijn wij Equans.

Wie ben jij?

Iedereen bij Equans is anders. Dat juichen we toe omdat de verschillen ons als team sterker maken. Er zijn ook overeenkomsten. Zo hecht iedereen waarde aan samenwerken en zien we overal kansen. Kansen die we aangrijpen. Jouw positieve mindset en leiderschap passen goed bij deze functie. Ook beschik je over:

  • HBO/WO werk- en denkniveau
  • minimaal 10 jaar werkervaring op het gebied van recruitment, waarin je werkzaam bent geweest als recruiter, aangevuld met minimaal 5 jaar ervaring in een leidinggevende, coachende rol als people manager binnen een matrix organisatie.
  • het vermogen om je staande te houden in een complex stakeholderlandschap, waarbij je hard op de inhoud en zacht op de relatie bent.
  • ervaring met het doorvoeren van veranderprocessen in een organisatie.
  • kennis van campus recruitment, sourcing, branding en marketing.
  • reisbereidheid, want je team is werkzaam in het hele land met het zwaartepunt op de vestigingen in Bunnik (standplaats), Zaandam, Rotterdam en Tilburg.

Wat bieden wij (o.b.v. 40 uur)?

  • tot € 6.600,- bruto per maand op basis van jouw ervaring.
  • een vast dienstverband.
  • eigen verantwoordelijkheid met daarbij een eigen agenda: flexibele werktijden zijn mogelijk, zoals 4x9 uur per week.
  • mogelijkheid tot hybride werken met arbo-proof thuiswerkplek.
  • 25 vakantiedagen, waarvan 5 dagen in het benefitsbudget zijn opgenomen.
  • 13 ADV-dagen, waarvan 3 ADV-dagen in het benefitsbudget zijn opgenomen.
  • laptop, telefoon en een lease-auto of mobiliteitsbudget.
  • pensioenregeling volgens Pensioenfonds Metaal en Techniek (PMT).
  • de kans om echt impact te maken in een organisatie!

Hoe kan je solliciteren?

Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! Je kunt solliciteren via de sollicitatie button.

Voor vragen kun je contact opnemen met de afdeling Recruitment via [email protected] of telefonisch op 088 484 10 03.

Wacht niet te lang met solliciteren, want de vacature gaat offline zodra we een match hebben gemaakt.


Senior Adviseur Kwaliteit

Vanuit de afdeling QHSSE binnen Equans zorgen wij voor kwaliteit en veiligheid tijdens onze werkzaamheden binnen de regio Noord. Zo help je onze collega’s om de installaties in bijvoorbeeld ziekenhuizen en universiteiten zo betrouwbaar en veilig mogelijk te monteren en onderhouden. Wij zoeken ter vervanging van een collega die met pensioen gaat een

Senior Adviseur Kwaliteit Utiliteit

Dit ga je doen

Als Senior adviseur Kwaliteit heb je de verantwoordelijkheid om de kwaliteit van onze diensten binnen de Utiliteitssector te borgen en te controleren. Je adviseert en ondersteunt de business om te werken binnen de geldende wet- en regelgeving en je bent een volwaardig gesprekspartner op het gebied van technische normen.. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het coördineren van de uitrol van nieuwe en aangepaste normen. Daarbij vind je het prettig om je technische kennis over te brengen aan de organisatie.

Bij alles wat je doet haal jij het beste uit jezelf. Dus ook bij het:

  • Begeleiden en adviseren van interne en externe betrokkenen o.g.v. kwaliteit
  • Uitvoeren van interne audits op locatie en begeleiden van externe audits
  • Medeverantwoordelijk zijn voor het implementeren van veranderde wet- en regelgeving
  • Ondersteunen van de business op het gebied van kwaliteit
  • Voorlichten van operationele collega’s om te werken conform de afgesproken werkwijze
  • Deelnemen en bijdragen aan landelijke kennisplatforms en het up-to-date houden van ons management systeem

Dit breng je mee

Om een goede invulling te geven aan deze functie ben je een echte teamspeler en streef je altijd naar de hoogste kwaliteit.

Je bent verder goed in het voorlichten van medewerkers en schakelt makkelijk van tactisch naar operationeel niveau.

Verder heb je:

  • HBO werk -en denkniveau en een opleiding in een technische richting
  • Ervaring met wet -en regelgeving binnen de installatiebranche in een utilitaire omgeving (Bouwbesluit, BRL6000, SCIOS, Koeltechniek, NEN1010)
  • VCA-VOL, (lead) Auditor opleiding en ervaring met Microsoft Office
  • Minimaal 2-5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Daarnaast ben je proactief, communicatief vaardig, flexibel en accuraat.

Wat bieden wij je?

Je werkt zelfstandig, hebt veel afwisseling in je werk en krijgt alle ruimte om je verder te ontwikkelen. We stimuleren ambitie en groei. Hierdoor heb je binnen Equans veel mogelijkheden om je breed te ontwikkelen binnen technische dienstverlening. Wat bieden we verder?

  • Een salaris tussen €4150 en €5250 bruto per maand (bij een 40-urige werkweek), op basis van jouw kennis, opleiding en ervaring.
  • 38 vakantiedagen (bij een 40-urige werkweek).
  • Contract voor onbepaalde tijd.
  • Flexibele werktijden in overleg mogelijk, zoals 4 x 9 uur.
  • Telefoon en laptop om je in je werk te faciliteren

Zo solliciteer je

Hebben we je interesse gewekt voor deze uitdagende werkomgeving met veel afwisseling? Mooi! Dan ontvangen we graag jouw sollicitatie! Voor vragen kun je contact opnemen met Jacob van der Wal, via [email protected] of 06-163 634 46. Je kunt solliciteren via de sollicitatiebutton.

Wij zijn Equans

Samen voor grote uitdagingen: Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 collega’s zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. We maken onder meer fabrieken, kantoren en ziekenhuizen, bruggen, tunnels en zelfs complete steden klaar voor de toekomst. Zo maken we samen met onze klanten werk van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Aan cv's die ongevraagd door bureaus worden aangeleverd kunnen geen rechten worden ontleend. 

#LI-JV1


Unit Manager Projecten

Het is aan jou als Unit Manager

Je bent verantwoordelijk voor de strategische en commerciële doelstellingen en resultaten van de Unit Projecten met een totale omzet van 50 miljoen euro en geeft leiding aan een team van 20 professionals. Bij alles wat je doet haal je het beste uit jezelf. Dus ook bij het:

  • opstellen van een meerjarenplan voor de Unit Projecten.
  • werken aan business cases, nieuwe verdienmodellen en investeringsplannen.
  • maken van commerciële keuzes: je bent 20-30% van de tijd met tenders en commerciële zaken bezig.
  • aansturen van de uitvoeringsafdeling, bewaken van de resultaten en de overall planning van tijd, mensen en middelen.
  • financieel beheer van de Unit.
  • bevorderen van veiligheidsvoorschriften, programma’s voor gezondheid en welzijn.
  • optimaliseren van de organisatiestructuur- en personeelsbezetting (inclusief in-, door- en uitstroom) qua aantal, niveau en professionaliteit.
  • laten groeien en ontwikkelen van je medewerkers.

Wij zijn Equans

Samen voor grote uitdagingen: Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 medewerkers zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. Wij ontwerpen, bouwen, beheren en onderhouden technische installaties voor onze klanten. Wij helpen onze klanten in het realiseren en versnellen van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie.

Jij versterkt de Unit Projecten op onze vestiging in Rotterdam. Daar sta je midden in het hart van de Industrie voor heel Nederland. We werken bij uiteenlopende industriële klanten in de Petrochemie, Op- en Overslag, Energie, Food en Farmacie.  Wat opvalt aan dit  team van 20  professionals is de open en directe communicatie. Verder wordt er hard gewerkt, veel gelachen en staat iedereen altijd voor elkaar klaar. Ook buiten werktijd. Samen zijn wij Equans.

Wie ben jij?

Iedereen bij Equans is anders. Dat juichen we toe omdat de verschillen ons als team sterker maken. Er zijn ook overeenkomsten. Zo hecht iedereen waarde aan samenwerken en zien we overal kansen. Kansen die we aangrijpen. Verder passen jouw leiderschap en ondernemerschap goed bij deze functie. Ook beschik je over:

  • een afgeronde (technische) opleiding op HBO/WO-niveau aangevuld met vakinhoudelijke- en bedrijfskundige opleidingen.
  • minimaal 10 jaar relevante werkervaring in aansturing van Projectleiders en Projectmanagers, waarvan zeker 5 jaar ervaring met projectmanagement in complexe bouw/technische omgevingen waarbij procesgericht werken van belang is, in een internationale omgeving.
  • kennis van de Industriële markt en de verduurzaming.
  • een succesvol trackrecord gericht op het vormgeven en implementeren van verandervraagstukken.
  • uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal (Frans is een extra troef).

Wat bieden wij (o.b.v. 40 uur)?

  • tot € 8.300,- bruto per maand op basis van jouw ervaring.
  • 25 vakantiedagen, waarvan 5 dagen in het benefitsbudget zijn opgenomen.
  • 13 ADV-dagen, waarvan 3 ADV-dagen in het benefitsbudget zijn opgenomen.
  • een vast dienstverband.
  • mogelijkheid tot hybride werken met arbo-proof thuiswerkplek.
  • laptop, telefoon en een lease-auto of mobiliteitsbudget.
  • pensioenregeling volgens Pensioenfonds Metaal en Techniek (PMT).
  • de kans om echt impact te maken in een organisatie!

Hoe kan je solliciteren?

Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! Je kunt solliciteren via de sollicitatie button.

Wil je eerst nog wat meer weten dan kun je contact opnemen met Zuhal Tarakcilar (Corporate Recruiter) via [email protected] of telefonisch/whatsapp op 06-572 802 59.

Wacht niet te lang met solliciteren, want de vacature gaat offline zodra we een match hebben gemaakt.

Een assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.


Junior Contractmanager

Dit ga je doen als Junior Contractmanager

Als junior contractmanager beheer je de contracten van duurzame energiesystemen op het gebied van warmte- en koudeopslag. Om succesvol te kunnen zijn maak je makkelijk contact met verschillende stakeholders. Je vindt het leuk om te werken aan een nauwkeurige administratie en pakt met veel plezier de financiële verantwoordelijkheid. Kwaliteit, kosten en efficiency staan centraal in jouw werk. Bij alles wat je doet haal jij het beste uit jezelf. Dus ook bij het:

  • voeren van constructief overleg met assetmanagers, leveranciers en zusterbedrijven over de uit te voeren (onderhouds)werkzaamheden en de geleverde (onderhouds)prestaties.
  • onderhouden van contact met Customer Support (intern en extern) aangaande de afhandeling van vragen, issues en klachten van klanten.
  • bijdragen aan het optimaliseren van de exploitatiecontracten met als doel het vergroten van de winstgevendheid en de voorspelbaarheid.
  • rapporteren over de financiële status van de contracten in onderhanden werkbesprekingen met finance.
  • onderhouden van contacten met opdrachtgevers, toeleveranciers en andere marktspelers.

Jouw werkomgeving

Binnen Equans Energy Solutions hebben wij de ambitie om nog verder te groeien in de exploitatie van WKO-systemen. Je zult daarom binnen de afdeling Operations in het exploitatieteam komen te werken, welke o.a. bestaat uit beheertechnici, service coördinatoren, assetmanagers en contractmanagers. Samen zorgen wij voor de warmtevoorziening bij toonaangevende klanten als Shell en het Museum Booijmans van Beuningen.

Wie ben jij?

Iedereen bij Equans is anders. Dat juichen we toe omdat de verschillen ons als team sterker maken. Er zijn ook overeenkomsten. Zo hecht iedereen waarde aan samenwerken en zien we overal kansen. Kansen die we aangrijpen. Verder passen jouw nauwkeurige werkhouding en gevoel voor commerciële kansen goed bij de functie van junior contractmanager.

Ook beschik je over:

  • een afgeronde HBO/WO opleiding in een technische richting of een (technisch)bedrijfskundige richting met affiniteit voor energietechniek.
  • maximaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie .
  • communicatieve vaardigheden, waardoor je een stevige gesprekspartner kunt zijn voor het (lijn)management en makkelijk verbinding maakt met verschillende stakeholders.
  • een flexibele instelling waarmee je gemakkelijk weet te schakelen tussen de strategische vraag en operationele uitvoering.
  • analytisch vermogen.
  • een zelfstandige werkhouding.

Wij bieden (o.b.v. 40 uur)

  • tot € 4.100,- bruto per maand, afhankelijk van ervaring.
  • contract voor onbepaalde tijd.
  • mobiliteitspas
  • mogelijkheid tot hybride werken met arbo-proof thuiswerkplek.
  • laptop en telefoon.
  • 38 vrije dagen per jaar (o.b.v. fulltime dienstverband).
  • een collectieve zorgverzekering en personeelskortingen op leuke uitjes.
  • een team met getalenteerde en gezellige collega’s.
  • aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en groei.

Zo kun je solliciteren

Ben je geïnteresseerd geraakt? Leuk! Je kunt solliciteren via de sollicitatie button.

Wacht niet te lang, want zodra we de juiste match hebben gemaakt halen we de vacature offline.

Voor vragen kun je contact opnemen met de afdeling Recruitment via [email protected] of telefonisch op 088 484 10 03.

Wij zijn Equans

Samen voor grote uitdagingen: Equans is internationaal marktleider in technische dienstverlening. In Nederland zetten ruim 6.000 medewerkers zich dagelijks in om onze klanten te helpen met technische, innovatieve en duurzame oplossingen. Wij ontwerpen, bouwen, beheren en onderhouden technische installaties voor onze klanten. Wij helpen onze klanten in het realiseren en versnellen van de drie grote transities van nu: de energie-, industriële en digitale transitie.