Energie Consultant (Verduurzaming Industrie)

Help jij de industrie verduurzamen?

 

Dit ga je doen als Energie Consultant (Verduurzaming Industrie), Rotterdam

Jij bent, zowel voor onze opdrachtgevers als collega’s binnen EQUANS, het primaire aanspreekpunt voor vraagstukken gericht op verduurzaming van de industrie. Jij zal je met name focussen op Energie Efficientie, Duurzame Opwek en Elektrificatie – Wat is het energiegebruik van de klant? Kan dit op een slimmere en efficiëntere manier worden ingezet? Waar zien wij synergiekansen voor energiesystemen in de omgeving? Hoe kunnen wij ervoor zorgen dat onze klanten kunnen verduurzamen?

Samen met accountverantwoordelijken bewerk je proactief bestaande en potentiële opdrachtgevers en identificeer en analyseer je potentiële hulpvragen op het gebied van energie efficiëntie en duurzame energiesystemen. In het decarbonisatie-team zal je daarnaast werken aan de ontwikkeling van proposities en kennis. Hiermee zorgen we ervoor dat we altijd de beste oplossingen kunnen leveren.

 

Jouw werkzaamheden en verantwoordelijkheden zijn:

  • Je voert advies projecten uit in industriële omgevingen en/of gebieden, met als doel het identificeren en realiseren van mogelijke verduurzamingsmaatregelen;
  • Je coördineert de opvolging van de maatregelen en activiteiten die voortvloeien uit jouw onderzoeken. Hierbij maak jij de eerste conceptkeuzes en business cases en werk je concepten verder uit samen met collega’s van verschillende afdelingen;
  • Vanuit de kennis die je brengt en verder op doet, draag je bij aan het (door-) ontwikkelen van (nieuwe) producten en diensten in de verduurzaming van de industrie;
  • Je blijft continu op de hoogte van relevante ontwikkelingen in wet- en regelgeving, binnen de markt en op technisch gebied waarbij je met jouw commerciële vaardigheden voortdurend nieuwe mogelijkheden en kansen signaleert;
  • Zowel intern als extern bouw je een gedegen netwerk op waarbij je intensief contact onderhoudt met andere EQUANS bedrijven en externe partijen.

 

Dit breng je mee als Energie Consultant

Wij zoeken een collega met brede technologische en marktkennis op de vakgebieden van industrie, duurzame energie, installatietechniek en energiemanagement.

Naast jouw innovatief vermogen, proactieve houding en klantgerichte instelling vragen wij van jou:

  • Een afgeronde opleiding op HBO- of WO-niveau in een technische studierichting, zoals bijvoorbeeld Werktuigbouwkunde, Energietechniek of Elektrotechniek met aandacht voor bedrijfskundige aspecten of een (technische)bedrijfskunde opleiding met bij voorkeur aanvulling op het gebied van techniek vanuit cursussen;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie in een complexe industriële/technische omgeving binnen de markt voor (duurzame)energie en/of energie-efficiëntie;
  • Ervaring of affiniteit met het ontwikkelen van projecten op het gebied van energie efficiëntie en energiebesparing;
  • Je hebt bij voorkeur kennis en ervaring op het gebied van een of meerdere van de volgende onderwerpen: Industriële processen, energiemanagement/monitoring, energie efficiëntie.
  • Je vindt het een uitdaging om de vraag achter de vraag boven tafel te krijgen en hier een passende oplossing voor te bedenken;
  • Bij voorkeur heb je kennis wat het geldend wettelijk kader in Nederland en de EU op het gebied van de energietransitie & industrie, zoals de EED, EML, EPBD, BENG, ETS;
  • Je bent een goede gesprekspartner op alle niveaus, zowel intern als bij de klant;

 

Wat bieden wij je

Persoonlijke begeleiding, vrijheid, afwisselend werk en een werkomgeving waar jouw mening telt. Je maakt bovendien onderdeel uit van het wereldwijde EQUANS concern, één van de meest innovatieve bedrijven ter wereld.

Naast aandacht voor persoonlijke groei bieden we een goed salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Afhankelijk van je functie horen daar een laptop en een telefoon bij. Maar ook een goede pensioenregeling, een collectieve zorgverzekering en personeelskortingen op o.a. uitjes en producten. En wist je dat je bij een dienstverband van 40 uur per week maar liefst 38 vrije dagen per jaar hebt? Zo kun je werk en privé extra goed in balans houden.

 

Zo kun je solliciteren

Spreekt deze vacature je aan? Reageer dan direct via de button ‘solliciteren’ en solliciteer eenvoudig via de Chatbot. Voor vragen kun je contact opnemen met Arnold Bos via [email protected] of telefonisch op 06 - 419 907 37.

 

Wij zijn EQUANS

Wereldwijd is EQUANS marktleider in technische dienstverlening, met in Nederland 5.500 medewerkers op 29 locaties. Met innovatieve technische, digitale en duurzame oplossingen helpen we opdrachtgevers binnen de utiliteit, industrie en overheid. Wij ontwerpen, installeren, realiseren, onderhouden en adviseren over technische installaties bij klanten in heel Nederland. Constant verbeteren staat daarbij voorop. Zo helpen we onze klanten bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen. En staan we hen bij in de drie transities van deze tijd: op het gebied van energie, digitaal en industrieel.

 

Bij onze vestiging in Rotterdam sta je midden in de Rotterdamse Industrie. We werken bij uiteenlopende industriële klanten in de Petrochemie, Op- en Overslag, Food en Farmacie. Dagelijkse leveren we technische oplossingen die bijdragen aan de duurzaamheid en efficiëntie van onze opdrachtgevers. Of het nu gaat om slimme ontwerpen, kleine revisies, grootschalige nieuwbouwprojecten of onderhoud en beheer. Wij zijn van alle markten thuis. Kom het verschil maken in het industriële hart van Nederland.

 


Informatie Architect

Jij krijgt als informatie architect bij EQUANS de geweldige taak om een degelijke, toekomstbestendige architectuur neer te zetten. De grootste uitdaging is de schaal en complexiteit van EQUANS. Want binnen onze grote organisatie ben je samen met je collega-architecten verantwoordelijk voor alle nieuwe technische-en applicatie aanvragen. Aan de hand van data en datamodellen beoordeel je of deze vernieuwingen passen binnen het ICT landschap van EQUANS en bij positief resultaat ga je ook met het ontwerp aan de slag.

 

Wij zoeken voor onze afdeling Demand Digital in Bunnik een Informatie architect.
 

Dit ga je doen als Informatie Architect

Als Informatie Architect ben je verantwoordelijk voor het vertalen van de bedrijfsprocessen naar een mogelijk applicatielandschap en het onderhouden hiervan. Samen met je collega-architecten adviseer je het management over de selectie en aanschaf van IT-oplossingen, die passen binnen het applicatielandschap van EQUANS. Je werkt doelgericht en weet theoretische kaders efficiënt om te zetten in pragmatische oplossingsvoorstellen. Je werkt veel samen met je directe collega’s binnen het architectuurteam, business proces managers en veel andere collega’s binnen EQUANS en de externe partijen waar we mee samenwerken. Je rapporteert aan de manager van de afdeling Demand. Dit zijn jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:

  • Je voert analyses uit op de benodigde en de aanwezige informatievoorziening en je vertaalt deze naar systeemspecificaties
  • Je onderzoekt en evalueert de informatiebehoefte voor de business
  • Je speelt een sleutelrol in het koppelen van (IT-)systemen
  • Je stelt architectuur beleid op in overleg met gebruikers en het management op het vlak van integratievraagstukken en gegevensverzamelingen
  • Je pakt een actieve rol in het verder uitbreiden van de architectuur expertise
  • In samenwerking met diverse (agile) teams:
  • Adviseer je proceseigenaren aangaande IT verbetervoorstellen.
  • Adviseer je bedrijven binnen EQUANS Nederland over IT verbetervoorstellen.
  • Zorg je voor verbeteringen in bestaande systemen en maak je processen efficiënter.

 

Kortom: een hele leuke rol in een grote organisatie met een down-to-earth cultuur, waar je dankzij de grootte van de organisatie met uitdagende complexe projecten aan de slag kunt. Je krijgt de mogelijkheid om je kennis te verbreden, maar ook om jouw vernieuwende ideeën te delen en op te pakken.

 

Dit neem je mee

  • Minimaal HBO werk en denkniveau, een afgeronde opleiding in bijvoorbeeld informatica of bedrijfskunde
  • Je hebt meer dan 5 jaar relevante werkervaring (informatie/data-architectuur), in een (middel)grote organisatie (> 500 medewerkers)
  • Je bent bij voorkeur TOGAF gecertificeerd
  • Je hebt kennis van datamodelleren, datamodelleertechnieken en bent analytisch ingesteld
  • Je hebt kennis van data en integratie architectuur
  • Je hebt kennis van Informatiebeveiliging
  • Je werkt graag in teamverband, deelt informatie met anderen en vindt het leuk om collega’s te helpen en te enthousiasmeren
  • Je kunt goed omgaan met tijdsdruk en het managen van verschillende werkzaamheden
  • Je bent communicatief sterk en kunt je ideeën en oplossingen goed en overtuigend overbrengen
  • Je staat open voor nieuwe ideeën en past je makkelijk aan in een dynamische werkomgeving die vraagt om een flexibele opstelling
  • Ervaring met agile werken is een pré
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal (mondeling en schriftelijk).

 

Wat bieden wij

Vrijheid, kansen om jezelf te ontwikkelen en een werkomgeving waar jouw mening telt. Naast een aantrekkelijk salaris biedt EQUANS een beloningsregeling én een vast percentage aan benefitsbudget van minimaal 3% van je (bruto) jaarsalaris dat je vrij kunt invullen. Dit kun je onder andere inzetten voor het kopen van verlofrechten, investeren in persoonlijke ontwikkeling, compenseren van de pensioenbijdrage of het uitkeren van een bedrag als toelage.

 

Natuurlijk hebben wij een goede pensioenregeling, een collectieve zorgverzekering en personeelskortingen op o.a. uitjes en producten. Uiteraard krijg je daarnaast alle middelen tot je beschikking die je nodig hebt, zoals een laptop en een mobiele telefoon.

 

Zo kun je solliciteren

Spreekt deze vacature je aan? Reageer dan direct via de button ‘solliciteren’ of solliciteer eenvoudig via de Chatbot. Naast jouw cv ontvangen we ook graag jouw motivatie.

Voor vragen kun je contact opnemen met Nicole Bieshaar (Corporate Recruiter) via [email protected] of telefonisch/whatsapp op 06-15095995

 

Wij zijn EQUANS

Wereldwijd is EQUANS marktleider in technische dienstverlening, met in Nederland 5.500 medewerkers op 29 locaties. Met innovatieve technische, digitale en duurzame oplossingen helpen we opdrachtgevers binnen de utiliteit, industrie en overheid. Wij ontwerpen, installeren, realiseren, onderhouden en adviseren over technische installaties bij klanten in heel Nederland. Constant verbeteren staat daarbij voorop. Zo helpen we onze klanten bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen. En staan we hen bij in de drie transities van deze tijd: op het gebied van energie, digitaal en industrieel.

 

 


Manager Finance & Control

Om ons te ondersteunen in de verdere ontwikkeling van onze organisatie zijn wij op zoek naar een

 

Manager Finance & Control EQUANS West Industrie

met oog voor optimalisatie dat binnen een leuk team wil werken waarin een goede sfeer heerst

 

Doel van de functie

Als Manager Finance & Control ben je als eindverantwoordelijke voor Finance binnen West Industrie en tevens als lid van het Management team verantwoordelijk voor het (laten) ondersteunen, monitoren, richting geven aan en verantwoorden van de prestaties van EQUANS West Industrie, zodanig dat in de juiste balans van risico’s versus opbrengsten een maximale bijdrage aan het financiële resultaat van EQUANS wordt geleverd.

Je zorgt dat de werkmaatschappij qua riskmanagement, contract management en financiële processen in control is door het team (circa 12 FTE) op de juiste manier in te zetten en aan te sturen.

 

Verder word jij succesvol door de volgende taken en verantwoordelijkheden op je te nemen:

  • Medebepalen van het lange termijn finance en control beleid (breedste zin van het woord) van de onderneming en uitdragen en bijsturen waar noodzakelijk.
  • Uitzetten binnen de afgesproken overall strategie van de kaders voor het finance en control beleid van EQUANS West Industrie en bepalen van de KPI’s om de voortgang te meten.
  • Beoordelen of nieuwe business proposities (projecten, contracten) binnen EQUANS West Industrie qua risicoprofiel passen binnen de (internationale) EQUANS kaders.
  • Mede verantwoordelijk voor het door ontwikkelen van de organisatie. Enerzijds door de gestelde doelen te vertalen in financiële indicatoren waardoor voortgang en resultaten continue gemonitord kunnen worden en anderzijds door zich te verdiepen in de organisatie en vanuit die kennis te werken aan het vergroten van het financieel bewustzijn binnen de operationele teams.
  • Zorgdragen voor de ontwikkeling van jouw team en meenemen van je team in de gewenste cultuurverandering om zo een bijdrage te leveren aan de transformatie naar een toekomstbestendige organisatie.

 

Plaats in de organisatie

Je rapporteert hiërarchisch aan de Chief Financial Officer van EQUANS Nederland en functioneel aan de Algemeen Directeur van EQUANS West Industrie en je bent een kritisch adviseur en sparring partner voor deze collega’s. In deze belangrijke rol geef je leiding aan de afdeling Finance & Control EQUANS West Industrie en maak je tevens deel uit van het kernteam Finance landelijk.

 

Dit breng je mee

Je bent in staat mee te denken over strategie en deze te vertalen naar jouw afdelingen. Je hebt oog voor een balans van mensgericht handelen en gezonde bedrijfsvoering. Je weet jouw medewerkers te motiveren en inspireren door een coachende stijl van leidinggeven.

 

Jouw persoonlijkheid vindt EQUANS erg belangrijk. Daarnaast zou het ook mooi zijn als je het volgende meebrengt:

  • Relevante (bedrijfs)economische opleiding op academisch niveau, aangevuld met RC/RA opleiding
  • Bij voorkeur brede bedrijfskundige kennis en/of ervaring met integrale bedrijfsvoering
  • Minimaal 10 jaar relevante werkervaring, waarvan de laatste jaren in een senior financieel management positie bij een grote onderneming
  • Ervaring met complexe veranderingsprocessen

 

Wat bieden wij je

Een coöperatieve werksfeer met een “no nonsens” cultuur, waar we open en eerlijk zijn. Persoonlijke begeleiding, vrijheid ook in hybride werken, afwisselend werk en een werkomgeving waar jouw mening telt. Je maakt bovendien onderdeel uit van het wereldwijde EQUANS concern, één van de meest innovatieve bedrijven ter wereld. 

 

Naast een aantrekkelijk salaris onderscheidt EQUANS zich met meer mogelijkheden voor een vrije invulling van de secundaire arbeidsvoorwaarden. Afhankelijk van je functie horen daar uiteraard een laptop, telefoon, en een leaseauto bij. Bij ons ontvang je daarnaast op basis van je salaris een vast percentage aan benefitsbudget van minimaal 3% van je (bruto) jaarsalaris. Dit kun je o.a. inzetten voor het (ver)kopen van verlofrechten, het investeren in persoonlijke ontwikkeling, het compenseren van de pensioenbijdrage, of het uitkeren van een bedrag als toelage. Daarnaast geldt er een variabele beloningsregeling. 

 

Do it, do it now, do it together !

  

Wij zijn EQUANS

Wereldwijd is EQUANS marktleider in technische dienstverlening, met in Nederland 5.500 medewerkers op 29 locaties. Met innovatieve technische, digitale en duurzame oplossingen helpen we opdrachtgevers binnen de utiliteit, industrie en overheid. Wij ontwerpen, installeren, realiseren, onderhouden en adviseren over technische installaties bij klanten in heel Nederland. Constant verbeteren staat daarbij voorop. Zo helpen we onze klanten bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen. En staan we hen bij in de drie transities van deze tijd: op het gebied van energie, digitaal en industrieel.

 

Bij onze vestiging in Rotterdam sta je midden in de Rotterdamse Industrie (ruim 500 vaste medewerkers). We werken bij uiteenlopende industriële klanten in de Petrochemie, Op- en Overslag, Food en Farmacie. Dagelijkse leveren we technische oplossingen die bijdragen aan de duurzaamheid en efficiëntie van onze opdrachtgevers. Of het nu gaat om slimme ontwerpen, kleine revisies, grootschalige nieuwbouwprojecten of onderhoud en beheer. Wij zijn van alle markten thuis. Kom het verschil maken in het industriële hart van Nederland. 

 

Zo kun je solliciteren

Solliciteer meteen via de button en upload je cv met motivatie! Vragen over deze vacature? Neem contact op met Arnold Bos via [email protected] of telefonisch op 06 - 419 907 37.

 

 


Document Controller

Vanuit EQUANS voeren we grote projecten uit in heel Noord Nederland. Of het nou gaat om de nieuwbouw van een groot ziekenhuis en de renovatie van een fabriek, bij ons ben je aan het goede adres. De projecten variëren in grootte en inhoud en hebben elk hun eigen uitdagingen. Voor onze vestiging in Roden zoeken we een:

 

Document Controller, Roden

 

Dit ga je doen

Ter uitbreiding van de afdeling Projecten in onze regio Noord Nederland zoeken we een Document Controller.

Recentelijk hebben we binnen EQUANS een geautomatiseerd document managementsysteem (DMS) geïntroduceerd. Aan de hand van jouw specifieke kennis en ervaring binnen document control help je de projectteams met de introductie van dit DMS-systeem.
 

  • Als Document Controller kom je te werken binnen de afdeling Projecten in onze regio Noord. Vanuit ons kantoor in Roden en af en toe vanuit diverse project locaties werken we aan de verschillende en diverse projecten
  • Je bent de spin in het web als het gaat om het in de juiste banen te leiden van de verschillende documenten stromen
  • Je werkt dedicated binnen multidisciplinaire projectteams, waar jij meewerkt om projecten succesvol uit te voeren
  • Aan de hand van wat er in het project nodig is zet je eerst de diverse systemen op. Gedurende de uitvoering van het project zorg je vervolgens voor de registratie, ordening, en het beheer en distributie van de verschillende documenten
  • Dit betreft zowel de interne documentenstromen alsook de externe documentenstromen van en naar de verschillende leveranciers, aannemers en van en naar de klant
  • Je maakt daarbij gebruik van de werkmethodes en kwaliteitssystemen zoals wij die binnen Equans kennen
  • Je rapporteert aan de manager projectbeheersing.

 

Dit neem je mee

Voor deze functie als fulltime Document Controller herken jij jezelf in de volgende kwaliteiten:

  • je hebt minimaal beroepsgericht (MBO-4) denkniveau
  • je hebt een goede beheersing van de Engelse en Nederlandse taal (geschreven en gesproken)
  • je hebt kennis van MS Office en SharePoint
  • je hebt minimaal 2-5 jaar gerelateerde werkervaring (document control/administratief medewerker)
  • je staat stevig in je schoenen

Daarnaast ben je proactief, communicatief vaardig, flexibel en accuraat. 

 

Wat bieden wij je
Persoonlijke begeleiding, vrijheid, afwisselend werk en een werkomgeving waar jouw mening telt. Je maakt bovendien onderdeel uit van het wereldwijde EQUANS concern, één van de meest innovatieve bedrijven ter wereld. 

Naast aandacht voor persoonlijke groei bieden we een goed salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Afhankelijk van je functie horen daar een laptop, telefoon en een tablet bij. Maar ook een goede pensioenregeling, een collectieve zorgverzekering en personeelskortingen op o.a. uitjes en producten. En wist je dat je bij een dienstverband van 40 uur per week maar liefst 38 vrije dagen per jaar hebt? Zo kun je werk en privé extra goed in balans houden. 

 

Wij zijn EQUANS
Wereldwijd is EQUANS marktleider in technische dienstverlening, met in Nederland 5.500 medewerkers op 29 locaties. Met innovatieve technische, digitale en duurzame oplossingen helpen we opdrachtgevers binnen de utiliteit, industrie en overheid. Wij ontwerpen, installeren, realiseren, onderhouden en adviseren over technische installaties bij klanten in heel Nederland. Constant verbeteren staat daarbij voorop. Zo helpen we onze klanten bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen. En staan we hen bij in de drie transities van deze tijd: op het gebied van energie, digitaal en industrieel.

 

Als marktleider van Nederland zet EQUANS met innovatieve concepten en integrale oplossingen de toon voor het succes van klanten in de industriële, utilitaire en onderhoudsmarkten. In onze diensten en producten verenigen we betrokkenheid, intelligentie en vakkennis. Dat zijn de pijlers van onze klant- en oplossingsgerichte mentaliteit, die voortdurend gericht is op verbetering.

 

Zo kun je solliciteren
Spreekt deze vacature je aan? Reageer dan direct via de button 'solliciteren' of solliciteer eenvoudig via de Chatbot. Voor vragen kun je contact opnemen met Leon Hut via [email protected] of telefonisch op 06 825 23 638. 

 

 

 


Buyer

Heb je al kennis gemaakt met het inkoopvak, vind je techniek leuk én ben je toe aan de volgende stap in jouw carrière? Solliciteer dan nu! Voor ons kantoor in Roden zoeken we een:

 

Buyer

 

Voor de uitbreiding van de afdeling Procurement van EQUANS in Roden zoeken wij een gedreven Buyer die het een uitdaging vindt om mee te werken aan de ontwikkeling van inkoop binnen onze organisatie.

 

Dit ga je doen

  • Als Buyer verzorg jij de inkoop van technische materialen en diensten
  • Je hebt afwisselend te maken met operationele en tactische inkoopactiviteiten
  • Als inkoopaanspreekpunt ben je verantwoordelijk voor het inkoopproces van een deel van ons bedrijf
  • Je vertaalt de vraag van de klant naar de leveranciersmarkt en zorgt hierbij voor een goede aansluiting
  • Je onderhandelt met leveranciers en draagt zorg voor een juiste vastlegging van afspraken in inkoopopdrachten of contracten
  • Je zoekt en herkent verbeterkansen en gebruikt deze voor de verdere ontwikkeling van Procurement binnen EQUANS
  • Je zoekt actief naar en houdt verbinding met leveranciers en de interne organisatie. Hiervoor ben je regelmatig op de verschillende vestigingen in regio Noord Nederland

 

Dit breng je mee

Je vindt techniek leuk, houdt van afwisseling in je functie en hebt duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Iedere dag hetzelfde is niets voor jou. Nieuwe uitdagingen geven jou energie en je vindt het gaaf om verschillende vraagstukken tegelijk op jouw bord te hebben. Je bent commercieel goed onderlegd, werkt graag samen en wilt jezelf verder ontwikkelen als inkoopprofessional

 

Voor deze functie zoeken we een kandidaat die: 

  • Beschikt over een afgeronde HBO opleiding in een relevante studierichting
  • In het bezit is van NEVI 1 (2 is een pré)
  • Beschikt over 3 tot 5 jaar relevante werkervaring als (junior) inkoper
  • Kennis en ervaring heeft van Office (SAP is een pré)

 

Je beschikt over de volgende competenties: 

  • Proactief
  • Analytisch
  • Vasthoudend
  • Overtuigend
  • Flexibiliteit
  • Klant- en servicegerichtheid
  • Stressbestendig
  • Organisatiesensitief
  • Zelfstandig

 

Wat bieden wij je
Persoonlijke begeleiding, vrijheid, afwisselend werk en een werkomgeving waar jouw mening telt. Je maakt bovendien onderdeel uit van het wereldwijde EQUANS concern, één van de meest innovatieve bedrijven ter wereld. 

Verder bieden we een goed salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Afhankelijk van je functie horen daar een laptop, telefoon en een tablet bij. Maar ook een goede pensioenregeling, een collectieve zorgverzekering en personeelskortingen op o.a. uitjes en producten. En wist je dat je bij een dienstverband van 40 uur per week maar liefst 38 vrije dagen per jaar hebt? Zo kun je werk en privé extra goed in balans houden. 

 

Voor het reizen van en naar je werk krijg je veel keuzevrijheid en duurzame opties om te reizen. Dus of je nu met de auto, de trein of liever met de OV-fiets naar je werk of de klant gaat: je reist zoals jij dat wilt, tegen eerlijke vergoedingen. Werk je graag een of twee dagen vanuit huis? Dan bespreken we graag de mogelijkheden met jou.

 

Zo kun je solliciteren

Spreekt deze vacature je aan? Reageer dan direct via de button 'solliciteren' of solliciteer eenvoudig via de Chatbot. Voor vragen kun je contact opnemen met Leon Hut via [email protected] of telefonisch op 06 825 23 638. 

 

Wij zijn EQUANS

Wereldwijd is EQUANS marktleider in technische dienstverlening, met in Nederland 5.500 medewerkers op 29 locaties. Met innovatieve technische, digitale en duurzame oplossingen helpen we opdrachtgevers binnen de utiliteit, industrie en overheid. Wij ontwerpen, installeren, realiseren, onderhouden en adviseren over technische installaties bij klanten in heel Nederland. Constant verbeteren staat daarbij voorop. Zo helpen we onze klanten bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen. En staan we hen bij in de drie transities van deze tijd: op het gebied van energie, digitaal en industrieel.

Als marktleider van Nederland zet EQUANS met innovatieve concepten en integrale oplossingen de toon voor het succes van klanten in de industriële, utilitaire en onderhoudsmarkten. In onze diensten en producten verenigen we betrokkenheid, intelligentie en vakkennis. Dat zijn de pijlers van onze klant- en oplossingsgerichte mentaliteit, die voortdurend gericht is op verbetering.

 

 


Marketeer

Functieomschrijving 

EQUANS is een grote internationale technische dienstverlener en zet zich met name in om de duurzaamheidstransitie, de digitaliseringstransitie en de industrietransitie te versnellen. Zoals in alle landen levert marketing - ook in Nederland - belangrijke hulpmiddelen in het succesvol ontwikkelen van specialismen en markten.

 

In de rol van regionale Adviseur Marketing/Marketeer (regio Zuid Nederland) ben je verantwoordelijk voor het versterken van de merkbekendheid, de merkrelevantie en de merkvoorkeur voor de verschillende regio bedrijven. Daarnaast ondersteun je onze commerciële teams optimaal met het creëren van marktwaarde, genereren van leads en het versterken van de klantrelatie. Je acteert in samenwerking met de andere regionale marketeers, en in lijn met de marketingstrategie die, met jouw medewerking, jaarlijks met het landelijke marketingteam wordt bepaald.     

 

Taken en verwantwoordelijkheden 

Jouw taken en verantwoordelijkheden bestaan o.a. uit:

 

  • Het opzetten, beheren en bewaken van de content- & eventplanning van alle uitingen, campagnes, beurzen en events.
  • Operationele uitvoering van alle marketingactiviteiten zoals campagnes, nieuwsberichten, klantreferenties, marketing middelen, beurzen en klantrelatie events.
  • De coördinatie tussen alle meewerkende partijen (intern en extern)
  • Het beheren van het overzicht voor alle sponsoractiviteiten en netwerkrelaties.
  • Het beheren en budget bewaken van de marketing uitgaves.
  • Bewaken en ontwikkelen van de huisstijl.
  • Maken van online analyses vanuit google analytics en hootsuite.
  • Het verzorgen, analyseren en rapporteren van de regionale klanttevredenheidsonderzoeken (KTO).
  • Rapportage (zowel mondeling als schriftelijk) over alle lopende marketing activiteiten aan managers en andere stakeholders.

 

Functie-eisen 

Voor deze uitdagende functie zijn we op zoek naar een bevlogen kandidaat met tenminste:

 

  • Een afgeronde HBO of universitaire opleiding Marketing en/of Communicatie.
  • Minimaal 5 jaren ervaring bij een binnen een afdeling marketing, bij voorkeur in een technische georiënteerde omgeving.
  • Positivisme, pro-activiteit en enthousiasme. Je houdt van interactie met klanten en collega’s en kent alleen uitdagingen, geen problemen.
  • Stevige persoonlijkheid. Je kunt de regie houden, hebt overzicht, bent een verbinder en je communiceert op alle niveaus.
  • Flexibel. Je kunt snel schakelen en gaat graag nieuwe uitdagingen aan.
  • Zelfstandigheid. Je voelt je op je plek in een zelfstandige functie waarin ruimte is voor eigen inbreng en creativiteit.
  • Ervaring met het schrijven en redigeren van o.a. briefings, rapportages en artikelen.
  • Perfecte beheersing van de Nederlandse taal (zowel schriftelijk als mondeling).

 

Wat bieden wij je

Persoonlijke begeleiding, vrijheid, afwisselend werk en een werkomgeving waar jouw mening telt. Je maakt bovendien onderdeel uit van het wereldwijde EQUANS concern, één van de meest innovatieve bedrijven ter wereld.

 

Naast aandacht voor persoonlijke groei bieden we een goed salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Afhankelijk van je functie horen daar een laptop, telefoon en een tablet bij. Maar ook een goede pensioenregeling, een collectieve zorgverzekering en personeelskortingen op o.a. uitjes en producten. En wist je dat je bij een dienstverband van 40 uur per week maar liefst 38 vrije dagen per jaar hebt? Zo kun je werk en privé extra goed in balans houden.

 

Zo kun je solliciteren

Spreekt deze vacature je aan? Reageer dan direct via de button 'solliciteren' of solliciteer eenvoudig via de Chatbot. Voor vragen kun je contact opnemen met Margot Antens via [email protected] of via 06 519 51 940

 

Wij zijn EQUANS

Wereldwijd is EQUANS marktleider in technische dienstverlening, met in Nederland 5.500 medewerkers op 29 locaties. Met innovatieve technische, digitale en duurzame oplossingen helpen we opdrachtgevers binnen de utiliteit, industrie en overheid. Wij ontwerpen, installeren, realiseren, onderhouden en adviseren over technische installaties bij klanten in heel Nederland. Constant verbeteren staat daarbij voorop. Zo helpen we onze klanten bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen. En staan we hen bij in de drie transities van deze tijd: op het gebied van energie, digitaal en industrieel.

 

 


Corporate Recruiter

Ben je Recruiter, Intercedent, Consultant of Accountmanager bij een bemiddelingsbureau en wil jij werken voor één van de mooiste werkgevers binnen de technische dienstverlening in Nederland? Is jouw passie het zoeken, vinden en binden van technisch talent om hiermee optimaal bij te dragen aan de ontwikkeling van de organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

 

Jij kunt jouw toegevoegde waarde als recruitment professional inzetten bij EQUANS Regio Zuid, met als standplaats locatie in Oisterwijk. In deze rol maak je onderdeel uit van een landelijk recruitment team en werk je nauw samen met 3 collega recruiters in de regio. Hierbij rapporteer je hiërarchisch aan de Manager Recruitment en functioneel aan de Manager HR.

 

Je werkt samen met bevlogen technische collega’s die hun vak verstaan en een diverse portefeuille van klanten bedienen. Ze ontzorgen de klanten op het gebied van (installatie)techniek en zorgen ervoor dat de klant zich kan focussen op zijn of haar corebusiness. EQUANS werkt in de regio Noord-Brabant voor toonaangevende klanten zoals ASML, Amphia Ziekenhuis Breda, Tobroco-Giant, Elisabeth-Tweesteden ziekenhuis, Bol.com, MSD, HTC en De Meeuw. Veel van deze bedrijven zijn al jarenlang klant van EQUANS en kunnen we dus spreken van verschillende mooie partnerships.

 

Wat ga je doen als Corporate Recruiter

In deze arbeidsmarkt moet je je onderscheiden, en jij weet als geen ander hoe je dit kunt doen. Je hebt een out-side in perspectief en je weet dit goed te vertalen in een succesvolle wervingsaanpak. Samen met de hiring manager en HR collega stel je een wervingsplan op en je coördineert het recruitment proces van A tot Z. Hierin werk je nauw samen met collega’s van bijvoorbeeld Campus, Arbeidsmarkt Communicatie, en Sourcing. Tijdens het hele proces blijf jij in de regie en weet jij samen te werken met alle stakeholders en weet je gezamenlijk een top Kandidaat Ervaring te realiseren!

 

Dit breng je mee

Ben jij een business partner en teamplayer met gevoel voor organisatieontwikkeling? Kom je met creatieve wervingsvoorstellen gebaseerd op de trends in de arbeidsmarkt? Ben je een procesdenker met oog voor de mens? Houd je de vinger aan de pols en weet je van strategie te wijzigen wanneer de situatie daarom vraagt ?

Jouw persoonlijkheid maakt het verschil en daarom hebben wij slechts twee wensen:

  • Je denkt en werkt op HBO niveau
  • Je beschikt over 3 tot 8 jaar ervaring op het gebied van recruitment, bij voorkeur in de technische sector.

Je krijgt te maken met vacatures bij alle disciplines van een technische projectenorganisatie; van de verwerving tot de uitvoering van een project. Je mag je dus bezighouden met rollen zoals Service Monteur, Werkvoorbereider, Engineer, Projectmanager en alles daar tussen. Voldoende uitdaging en afwisseling dus!

 

Heb je ervaring opgebouwd aan de bureauzijde en wil je graag de overstap maken naar Corporate Recruitment? Aarzel niet om te solliciteren, want dit kan een fantastische opstap zijn naar meer diepgang en verantwoordelijkheid.

 

Wat bieden wij je

  • Salaris tussen 3400 – 4300 euro bruto, exclusief vakantiegeld
  • Bonus gebaseerd op persoonlijke -en bedrijfsdoelstellingen
  • Laptop, telefoon en een lease auto om je in je werk te faciliteren
  • Mogelijkheid tot thuis werken
  • 38 vrije dagen per jaar (obv fulltime dienstverband)
  • Goede pensioenregeling
  • Een collectieve zorgverzekering en personeelskortingen op leuke uitjes
  • Een team met getalenteerde collega recruiters
  • Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en groei
  • Dagelijks vers fruit op kantoor
  • Een gezellige personeelsvereniging en de mogelijkheid voor deelname aan een gezamenlijk hulpfonds (tegemoetkomingen zorg, sporten, etc.)

 

Kun je niet wachten om te solliciteren?

Spreekt deze vacature je aan of heb je nog vragen? Reageer dan direct via de button ‘solliciteren’ en solliciteer eenvoudig via de Chatbot. Voor vragen kun je contact opnemen met Joey Schmeitz (Coporate Recruiter) via [email protected] of neem contact op met Tamara Filipowska (Manager Recruitment) via [email protected]

 

Wij zijn EQUANS

EQUANS is de nieuwe naam van ENGIE Services Nederland. Wereldwijd is EQUANS marktleider in technische dienstverlening, met in Nederland 5.500 medewerkers op 29 locaties. Met innovatieve technische, digitale en duurzame oplossingen helpen we opdrachtgevers binnen de utiliteit, industrie en overheid. Wij ontwerpen, installeren, realiseren, onderhouden en adviseren over technische installaties bij klanten in heel Nederland. Constant verbeteren staat daarbij voorop. Zo helpen we onze klanten bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen. En staan we hen bij in de drie transities van deze tijd: op het gebied van energie, digitaal en industrieel.

Bij onze vestiging in Rotterdam sta je midden in de Rotterdamse Industrie. We werken bij uiteenlopende industriële klanten in de Petrochemie, Op- en Overslag, Food en Farmacie. Dagelijkse leveren we technische oplossingen die bijdragen aan de duurzaamheid en efficiëntie van onze opdrachtgevers. Of het nu gaat om slimme ontwerpen, kleine revisies, grootschalige nieuwbouwprojecten of onderhoud en beheer. Wij zijn van alle markten thuis. Kom het verschil maken in het industriële hart van Nederland

 


Senior Calculator/Cost Engineer W

Realisatie van duurzame projecten; multidisciplinair en op maat gemaakt binnen budget en binnen planning. Die moeten gewoon goed begroot zijn. Pak jij de verantwoordelijkheid voor een goede begroting?

 

Bij ons betekent calculatie en cost engineering: multidisciplinair, werkzaam aan verwerving van projecten aan de voorkant gezien vanuit een kosten perspectief. Waarbij je vanuit onze bedrijfsvisie “EQUANS laat duurzaamheid voor je werken” een bijdrage levert aan een CO2-neutrale toekomst.

 

Aan ons de taak om projecten te begroten waarbij we een goede basis leggen voor het realiseren van projecten binnen de gestelde financiële bedrijfsdoestellingen.

Onze begrotingen kenmerken zich door een goede balans tussen de wensen van onze opdrachtgevers, het wettelijk kader, onze duurzaamheidsambities en uiteraard onze uitvoeringsexpertise.

 

De calculaties van de projecten worden uitgevoerd door de afdeling calculatie, een matrixafdeling die zowel licht industriële als utilitaire projecten oppakt geheel ter ondersteuning van onze utilitaire vestigingen in Zuid Nederland.

 

Door de grote hoeveelheid aan klanten en de daarbij horende diversiteit aan werkzaamheden kom je te werken in een complexe, maar uitdagende omgeving. Allen een andere tak van sport, met ieder zijn eigen uitdagingen.

 

In jouw rol als calculator / cost engineer ga jij de klantvraag uitwerken tot een gedegen begroting, waarbij je het optimum zoekt tussen diepgang en nauwkeurigheid afhankelijk van de verstrekte informatie en de project fase. Het ene moment maak je dus een detail calculatie en het volgende moment zul je op basis van een concept ontwerp een grove begroting opzetten. Waarbij je ook de kansen en risico’s in kaart brengt en kwantificeert.

 

Je krijgt in dit proces naast de klanten te maken met diverse stakeholders, zoals adviseurs, projectleiders en directievoerder etc. Buiten deze stakeholders heb je ook te maken met de wettelijke kaders en de kaders van EQUANS. Je werkt regelmatig gezamenlijk met anderen in tender teams om zo tot een winnende aanbieding te komen.

 

Binnen calculatie en cost engineering bieden we verschillende richtingen die we graag met je bespreken, zodat je je maximaal kunt ontwikkelen in je interesse gebied.

 

Dit ga je doen als Cost Engineer

De werkzaamheden van een calculator / cost engineer zijn als volgt:

  • Adviseren van organisatie in de te volgen calculatie strategie.
  • Het begroten van projecten op basis van een functionele vraag tot en met het calculeren van een uitgewerkt ontwerp/bestek.
  • Onderhouden van contacten met leveranciers en derden inclusief het aanvragen van werkzaamheden en leveringen bij leveranciers of derden.
  • Het opzetten van risico analyses inclusief kwalificeren en kwantificeren van de risico’s en kansen.
  • Het opnemen van werkzaamheden op locatie.
  • Coördineren met teamleden (2 tot 3 collega’s) van andere disciplines.
  • Optimaliseren van de begroting samen met uitvoering.
  • Door ontwikkelen calculatie normen en best practices.
  • Ontwikkelen van kengetallen voor begrotingen.

 

Dit verwachten wij van jou als calculator/cost engineer.

  • Je hebt HBO werk- en denk niveau
  • Je hebt kennis van werktuigbouwkunde (mogelijk aangevuld met MIT of HIT opleiding)
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie richting werktuigbouwkunde
  • Je hebt ervaring met het aansturen van een tenderteam (bijvoorbeeld collega calculators E, M&R en Beveiliging)
  • Je bent beschikbaar voor 32-40 uur per week
  • Je woont in de omgeving van Maastricht gezien dat de standplaats is.

 

Wat bieden wij je

Naast dat je bij EQUANS meewerkt aan  innovatieve , duurzame en energiebesparende oplossingen, werk je binnen een ambitieuze inkoopafdeling en bieden we je een baan met volop ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden en  natuurlijk een aantrekkelijk salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Tot slot heb je bij een dienstverband van 40 uur per week 38 vrije dagen per jaar zodat werk en privé goed in balans zijn te houden.

 

Wij zijn EQUANS

Wereldwijd is EQUANS marktleider in technische dienstverlening, met in Nederland 5.500 medewerkers op 29 locaties. Met innovatieve technische, digitale en duurzame oplossingen helpen we opdrachtgevers binnen de utiliteit, industrie en overheid. Wij ontwerpen, installeren, realiseren, onderhouden en adviseren over technische installaties bij klanten in heel Nederland. Constant verbeteren staat daarbij voorop. Zo helpen we onze klanten bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen. En staan we hen bij in de drie transities van deze tijd: op het gebied van energie, digitaal en industrieel.

 

Bij EQUANS werken we met een team specialisten aan ontwerp, realisatie, onderhoud & beheer en exploitatie van technische installaties. We richten ons op complexe (nieuwbouw) projecten, klantspecifieke opdrachten, services & onderhoud en kennisontwikkeling. We zetten innovatieve techniek in op een efficiënte en duurzame manier. Onze opdrachtgevers waarderen het dat we ons inleven in hun behoeften voor we een oplossing op maat aanbieden.

 

Zo kun je solliciteren

Spreekt deze vacature je aan? Reageer dan direct via de button 'solliciteren' of solliciteer eenvoudig via de Chatbot. Voor vragen kun je contact opnemen met Margot Antens via [email protected] of telefonisch op 06 519 519 40.


Maintenance Engineer - Consultant

Als Maintenance Consultant bij EQUANS adviseer je klanten en help je hen met het vinden van antwoorden op vraagstukken op het gebied van onderhoud. Jij weet hoe je onderhoud installaties veiliger, efficiënter en effectiever maakt voor mens, milieu en bedrijfsresultaten. Je begeleid het gehele traject van een project; vanaf opdracht/onderzoeksfase, advisering, implementatie tot en met de rapportage.

 

Dit is niet zomaar een baan, het gaat om een zichtbaar verschil maken voor onze klanten in de Rotterdamse industrie!

 

Zo maak je het verschil

Jij bent, zowel voor onze opdrachtgevers als collega’s binnen EQUANS, het eerste aanspreekpunt voor vraagstukken met betrekking tot het verbeteren van onderhoud en onderhoudsprocessen bij onze opdrachtgevers. Hoe kunnen we installaties betrouwbaarder en energie-efficiënter laten draaien? En hoe kan je bijvoorbeeld werkprocessen optimaliseren, zodat technici efficiënter en vooral met meer plezier hun werk doen?

 

Je geeft klanten o.a. advies en inzicht in vraagstukken rondom compliance en veiligheid, kostenbesparingen, verhogen availability/productie optimalisatie en industrie 4.0. Je maakt inzichten met betrekking tot prioriteiten binnen de onderhoudsstrategie duidelijk aan de hand van risico analyses en daarnaast ben je gesprekspartner bij de klant voor zowel maintenance teams als operations.

 

Het is iets voor jou als:

  • “Elke dag een beetje beter en elke dag een lach” op jouw lijf geschreven is;
  • Je affiniteit hebt met techniek en continu verbeteren;
  • Je weet hoe je data voor jou kan laten werken;
  • Je klanten ook wilt helpen om de oplossing te implementeren.

 

Dit ben jij

  • Jouw HBO werk en/of denkniveau en een opleiding in een technische studierichting is een  basis waar wij blij van worden.
  • Je hebt meerdere jaren ervaring in de onderhoudswereld én met onderhoudsmethodieken (RCM, RCA, FMECA etc.)
  • Kennis van systemen als SAP PM en PowerBI is een pré.
  • Communicatief – analytisch – flexibel

 

Wat bieden wij je

Naast de gebruikelijke aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, bieden wij je persoonlijke begeleiding, vrijheid, afwisselend werk en een werkomgeving waar jouw mening telt. Je maakt bovendien onderdeel uit van het wereldwijde EQUANS concern, één van de meest innovatieve bedrijven ter wereld.

 

Wij zijn EQUANS

Wereldwijd is EQUANS marktleider in technische dienstverlening, met in Nederland 5.500 medewerkers op 29 locaties. Met innovatieve technische, digitale en duurzame oplossingen helpen we opdrachtgevers binnen de utiliteit, industrie en overheid. Wij ontwerpen, installeren, realiseren, onderhouden en adviseren over technische installaties bij klanten in heel Nederland. Constant verbeteren staat daarbij voorop. Zo helpen we onze klanten bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen. En staan we hen bij in de drie transities van deze tijd: op het gebied van energie, digitaal en industrieel.

 

Bij onze vestiging in Rotterdam sta je midden in de Rotterdamse Industrie. We werken bij uiteenlopende industriële klanten in de Petrochemie, Op- en Overslag, Food en Farmacie. Dagelijkse leveren we technische oplossingen die bijdragen aan de duurzaamheid en efficiëntie van onze opdrachtgevers. Of het nu gaat om slimme ontwerpen, kleine revisies, grootschalige nieuwbouwprojecten of onderhoud en beheer. Wij zijn van alle markten thuis. Kom het verschil maken in het industriële hart van Nederland.

 

Zo kun je solliciteren

Spreekt deze vacature je aan? Reageer dan direct via de button ‘solliciteren’ en solliciteer eenvoudig via de Chatbot. Voor vragen kun je contact opnemen met Arnold Bos via [email protected]  of telefonisch op 06 - 41 99 07 37.

 


Proces Control Manager Finance

Binnen het Finance domein zijn we op zoek naar een Proces Control Manager.

 

Dit ga je doen als Proces Control Manager Finance

Als PCM Finance lever jij een belangrijke bijdrage aan de uitdagende doelstellingen van de EQUANS groep om de processen binnen het procesdomein Finance efficiënter te maken en te optimaliseren. Daarnaast heb je een onafhankelijke functie die aanvullende zekerheid verschaft aan het management van EQUANS Nederland omtrent de beheersing, effectiviteit en efficiëntie van de bedrijfsvoering, betrouwbaarheid van de financiële verslaglegging en compliance met geldende wet- en regelgeving. In deze functie geef je functioneel en hiërarchisch leiding aan een proces expert (1 fte).

Je hebt een sterk ontwikkeld gevoel voor finance én IT. Met je drive om continu te verbeteren draag je bij aan het efficiënter maken van processen en het verbeteren van onze dienstverlening naar onze (interne) klanten. Onze organisatie en processen bieden vele uitdagingen, zijn soms omvangrijk en complex, maar je hebt gevoel voor het herkennen van de hoofdlijnen en verbanden. Door de hele keten te overzien, verbanden te leggen en visie te ontwikkelen, stel je makkelijk prioriteiten en hak je knopen door. Doel- en resultaatgericht werken gaat daarmee gepaard. Of je project nu gericht is op het optimaliseren van processen, het doorvoeren van wettelijke wijzigingen, of aanpassen van beleid, je neemt vol enthousiasme je omgeving mee. Je bent sensitief, speelt in op je omgeving en kunt goed schakelen met stakeholders op verschillende niveaus.

Je adviseert het (senior) management proactief om goede keuzes te maken. Je komt daarbij met ideeën en je bent in staat om de status quo te challengen. Je implementeert procesverbeteringen keten breed, waarbij je met jouw enthousiasme zorgt dat je je omgeving mee krijgt in de veranderingen zodat deze verankeren binnen de organisatie. Verankering doe je ook door het kennisniveau van de operationele collega’s te vergroten door te zorgen voor actuele werkinstructies en het vormgeven/faciliteren van opleidingen. Daarnaast monitor je of de processen worden nageleefd.

 

De belangrijkste activiteiten in deze functie zijn:

  • Het stimuleren van het delen van best practices, samenwerking en het gebruik van processen, middelen en expertise in de business op het gebied van Finance
  • Het continu richting geven aan en begrijpen en beoordelen van de operationele en commerciële wensen en eisen t.a.v. de dienstverlening van Finance om te helpen de prestaties van de organisatie te verbeteren
  • Het overzien van de Risk Management strategie van het bedrijf en de bedrijfsonderdelen en het inrichten en monitoren van risico mitigerende acties
  • Het analyseren van en het adviseren over potentiële verbeteringen op het gebied van business processen, waarbij de verbeteringen integraal beschouwd worden vanuit meerdere disciplines
  • Invulling van de Product Owner rol voor Finance binnen de gehanteerde Agile methodiek
  • Ontwikkeling en uitvoering van de Internal Control roadmap voor EQUANS Nederland en richting geven aan en assisteren van de lokale ’Internal Control Coördinatoren in de bedrijfsonderdelen
  • Plannen, begeleiden en uitvoeren van interne audit en control opdrachten
  • Relatiemanagement: je onderhoudt relaties met stakeholders binnen en buiten het procesdomein Finance en bent zonodig ook aanspreekpunt voor ons hoofdkantoor in Parijs.

 

Dit breng je mee

  • Een academisch werk- en denkniveau, een afgeronde Finance opleiding en minimaal 7 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Ervaring met leidinggeven
  • Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden. Je bent toegankelijk voor collega’s, luistert goed, communiceert open. Je bent tactvol, eerlijk, integer en komt krachtig en geloofwaardig over
  • Je bent analytisch en kan conceptueel te denken
  • Klant- en resultaatgericht; je bent in staat om een afweging te maken tussen “need to haves” en “nice to haves”
  • Je bent sensitief en toegankelijk, speelt in op je omgeving en kunt goed schakelen met stakeholders op verschillende niveaus
  • Je neemt anderen mee in de ontwikkeling van een nieuwe werkwijze en draagt de voordelen daarvan uit, je stimuleert veranderingsgezindheid en eigen verantwoordelijkheid binnen de organisatie
  • Je bent in staat om een relatie op te bouwen en te onderhouden met collega’s in het ExCom, het kernteam, de lokale procesmanagers, en de centrale ICT- en Kwaliteitsafdeling
  • Kennis/ervaring/affiniteit met ICT applicaties, waaronder SAP. Niet zozeer inhoudelijk systemen/applicaties doorgronden, maar wel kunnen snappen waar het over gaat en samen met de Procesexperts (inhoudelijke kennisdragers) ontwikkelen en verbeteren

 

Wat bieden wij

Vrijheid, kansen om jezelf te ontwikkelen en een werkomgeving waar jouw mening telt. Naast een aantrekkelijk salaris biedt EQUANS een beloningsregeling én een vast percentage aan benefitsbudget van minimaal 3% van je (bruto) jaarsalaris dat je vrij kunt invullen. Dit kun je onder andere inzetten voor het kopen van verlofrechten, investeren in persoonlijke ontwikkeling, compenseren van de pensioenbijdrage of het uitkeren van een bedrag als toelage.

 

Voor het reizen van en naar je werk krijg je veel keuzevrijheid en duurzame opties om te reizen. Dus of je nu met de auto, de trein of liever met de OV-fiets naar je werk of de klant gaat: je reist zoals jij dat wilt, tegen eerlijke vergoedingen. Werk je graag een of twee dagen vanuit huis? Dan bespreken we graag de mogelijkheden met jou.

 

Natuurlijk hebben wij een goede pensioenregeling, een collectieve zorgverzekering en personeelskortingen op o.a. uitjes en producten. Uiteraard krijg je daarnaast alle middelen tot je beschikking die je nodig hebt, zoals een laptop en een mobiele telefoon.

 

Wij zijn EQUANS

Wereldwijd is EQUANS marktleider in technische dienstverlening, met in Nederland 5.500 medewerkers op 29 locaties. Met innovatieve technische, digitale en duurzame oplossingen helpen we opdrachtgevers binnen de utiliteit, industrie en overheid. Wij ontwerpen, installeren, realiseren, onderhouden en adviseren over technische installaties bij klanten in heel Nederland. Constant verbeteren staat daarbij voorop. Zo helpen we onze klanten bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen. En staan we hen bij in de drie transities van deze tijd: op het gebied van energie, digitaal en industrieel.

 

Zo kun je solliciteren

Spreekt deze vacature je aan? Reageer dan direct via de button ‘solliciteren’ of solliciteer eenvoudig via de Chatbot. Naast jouw cv ontvangen we ook graag jouw motivatie.

Voor vragen kun je contact opnemen met Nicole Bieshaar (Corporate Recruiter) via [email protected] of telefonisch/whatsapp op 06 15 09 59 95.