Tendermanager

Dit ga je doen als Tendermanager

Als Tendermanager Duurzame Energie bij onze innovatieve business unit EQUANS Ventures & Integrated Solutions (EVIS) focus jij je op de contracten van nieuwe en bestaande klanten. Heb jij kennis van duurzame energiesystemen en weet jij complexe salestrajecten in goede banen te leiden? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Je weet een goed beeld te krijgen en in te leven in het beslissingsproces van de klant en kan wensen en verwachtingen vertalen naar een winnende tenderstrategie. Hierbij heb je een scherp oog voor commerciële kansen maar ook voor de risico’s. Hierbij speel je in op de klantwensen op financieel- en technisch vlak. Maar ook het implementatie proces is hierbij van belang. 

 

Dit zijn je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:

 

  • In nauwe samenwerking met de projectontwikkelaars en business developers vertaal je de klantwensen naar een pakkend plan van aanpak, waarbij de `unique selling points` duidelijk naar voren komen
  • Natuurlijk doe je dit in duidelijke en begrijpelijke taal.  Zowel taalkundig als op het gebied van opmaak zorg je voor de kwaliteit van kwalificatiedocumenten, biddocumenten en proposals
  • Als lid van ons commerciële team ben jij (mede)verantwoordelijk voor het eindresultaat van de plannen
  • Om alle benodigde informatie te verzamelen ga je ‘in contact met de werkvloer’. Je sluit aan bij tender overleggen en gaat in gesprek met de tender- en projectmanagers en sleutelfunctionarissen
  • Naast de tenders zorg jij voor het borgen van de inschrijvingsdocumenten en een actuele referentiedatabase
  • Jij draagt zorg voor het definiëren van bewijslast (dominante informatie) en het verzamelen, verwerken en borgen van deze data
  • Ter ondersteuning van de commerciële trajecten vorm je samen met projectontwikkelaars en business developers een integraal ontwikkelteam voor specifieke klanten en klantgroepen in een gebied met als doel het ontwikkelen, onderhouden en benutten van relaties

 

Dit breng je mee

  • Je bent enthousiast, een ondernemer en hebt affiniteit en passie voor de duurzame energiemarkt
  • Je hebt een afgeronde opleiding op HBO-WO niveau en bij voorkeur enkele jaren ervaring als tendermanager 
  • Procesmatig ben je sterk en vanzelfsprekend ben je goed op de hoogte van relevante ontwikkelingen in de markt en op het gebied van aanbestedingen en (nieuwe) contractvormen 
  • Communicatief ben je zeer vaardig
  • Je bent een verbindende factor die binnen de organisatie de verschillende disciplines tot elkaar weet te brengen 

 

Wat bieden wij

Persoonlijke begeleiding, vrijheid, kansen om jezelf te ontwikkelen en een werkomgeving waar jouw mening telt. Naast aandacht voor persoonlijke groei bieden we een goed salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Uiteraard horen daar een laptop, telefoon en auto bij. Maar ook een goede pensioenregeling en personeelskortingen op onder andere uitjes en producten. En wist je dat je bij een dienstverband van 40 uur per week maar liefst 38 vrije dagen per jaar hebt? Zo kun je werk en privé extra goed in balans houden.

 

Wij zijn EQUANS

Wereldwijd is EQUANS marktleider in technische dienstverlening, met in Nederland 5.500 medewerkers op 29 locaties. Met innovatieve technische, digitale en duurzame oplossingen helpen we opdrachtgevers binnen de utiliteit, industrie en overheid. Wij ontwerpen, installeren, realiseren, onderhouden en adviseren over technische installaties bij klanten in heel Nederland. Constant verbeteren staat daarbij voorop. Zo helpen we onze klanten bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen. En staan we hen bij in de drie transities van deze tijd: op het gebied van energie, digitaal en industrieel.

 

EQUANS Ventures & Integrated Solutions (EVIS) is een innovatieve entiteit binnen EQUANS Nederland met als doel geïntegreerde en gedurfde oplossingen te initiëren, te versterken en te versnellen met en voor EQUANS, de klant en de maatschappij. EVIS ontwerpt, realiseert en exploiteert onder andere duurzame warmte oplossingen zoals Warmte Koude Opslag, Warmtenetten & Geothermie en Flex oplossingen voor de balancering van vraag en aanbod van elektriciteit. Daarnaast ontwikkelt EVIS innovaties voor de gehele EQUANS organisatie.

 

Zo kun je solliciteren

Spreekt deze vacature je aan? Reageer dan direct via de button ‘solliciteren’ of solliciteer eenvoudig via de Chatbot. Naast jouw cv ontvangen we ook graag jouw motivatie.

 

Voor vragen kun je contact opnemen met Nicole Bieshaar (Corporate Recruiter) via [email protected] of telefonisch/whatsapp op 06-150 959 95

 

 


Proposal Engineer

Welke Proposal Engineer helpt ons de E-Grid Solutions en/of Infra markt te veroveren?

 

Als Proposal Engineer heb je een dynamische functie die zeer uitdagend is. Je bent actief in het voortraject van nieuwe projecten en hebt daarmee een belangrijk rol doordat je invloed hebt op het resultaat van het bedrijf. Je neemt deel aan integrale tenderteams, staat in contact met de klant en hebt korte lijntjes naar de andere afdelingen waaronder commercie, engineering en inkoop. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van calculaties en offertes waarbij de balans tussen functionaliteit en prijs optimaal afgestemd is op de wensen/eisen van de klant

 

Wat ga je doen:

  • Klantvragen en eisen vertalen naar technische oplossingen;
  • Uitvoeren van calculaties en nacalculaties;
  • Tenders coördineren;
  • Het verzorgen van functionele specificaties t.b.v. uitvragen toeleveranciers;
  • Deelnemen in de integrale tenderteams met onze partners;
  • Offertes schrijven;
  • Het maken van klantpresentaties en deze presenteren;
  • Afstemming verzorgen met de klant;
  • Verbinden van de interne organisatie (draagvlak).

 

Wat bieden wij jou:

  • Een salaris tussen €3.650,- en €4.500,- bruto per maand o.b.v. 40 uur per week. Het exacte salaris wordt bepaald op basis van jouw kennis, opleiding en ervaring;
  • Laptop, telefoon en thuiswerkmogelijkheden met een uitstekende thuiswerkregeling;
  • Totaal 38 vakantiedagen (25 vakantiedagen en 13 adv dagen) bij een dienstverband van 40 uur per week;
  • 8% vakantiegeld, pensioenregeling, collectieve zorgverzekering en personeelskortingen op o.a. uitjes en producten;
  • Persoonlijke begeleiding, vrijheid, afwisselend werk en een leuke werkomgeving in Dordrecht waar jouw mening telt.

 

Voor deze uitdagende functie zijn wij op zoek naar een kandidaat die:

  • Beschikt over een hbo- of wo- diploma richting Elektrotechniek, Energietechniek;
  • Affiniteit heeft met de energie- en of infrasector;
  • Communicatief vaardig, ondernemend en klantgericht is. Daarnaast ben je proactief maar ook creatief.

 

Interesse?

Reageer dan direct via de button ‘solliciteren’ en solliciteer eenvoudig via de Chatbot. Voor vragen kun je contact opnemen met Esther Willemse via [email protected]  of telefonisch op 06 13 86 04 64  

 

 

Wij zijn EQUANS

Bij EQUANS werken we aan omvangrijke infrastructurele projecten door heel Nederland. Denk hier aan complexe technische opdrachten voor tunnels en bruggen, sluizen en verkeerssignalering. Maar ook aan verkeerscentrales en energieprojecten zoals oplossingen voor elektrisch vervoer, Smart Grids en windparken. We zetten innovatieve techniek in op een efficiënte en duurzame manier. Teamwork en uitwisseling van kennis en kunde vormen de basis van ons succes. 


Business Controller

Business controller Noord Holland en Specialismen

Standplaats: Zaandam/ Schiphol-Oost (Constellation Building) / (af en toe ook naar Nieuwegein & Den Haag.)

Ben jij toe aan een volgende stap? Vind je het gaaf om te werken in een dynamische omgeving met collega’s die slimme technische oplossingen en proposities ontwikkelen? Ja! Lees onderstaande en neem contact met ons op, wij doen graag een vrijblijvend bakkie koffie met je.

 

Dit ga je doen als Business Controller

Als Business controller ben je werkzaam in een technische en dynamische omgeving en financieel verantwoordelijk voor de verschillende Specialisme afdelingen binnen EQUANS Services West NL.

De Specialisme afdelingen leveren specifieke diensten zoals Fire, Safety & Security, Building Automation, Technical Inspection Services en Energy Consultants aan klanten via de operationele regio’s. Ontzorgen van de klant middels een optimale technische dienstverlening staat hierbij centraal. Daarnaast heb je een belangrijke rol binnen het Controlling team van regio Noord-Holland. Hier ben je mede verantwoordelijk voor projecten. Door een analytische blik weet jij de business uit te dagen en zorg je mede voor de verbinding tussen de verschillende stakeholders. Je geeft de juiste sturing en focus binnen de projecten. 

 

Werkzaamheden:

  • Je bent een business partner voor de managers en de projectleiders. Daarnaast heb je een actieve rol in het Management Control proces van strategievorming tot en met maandafsluiting.
  • Je maakt analyses, hebt een actieve rol in betrouwbare financiële prognoses en komt met verbetervoorstellen.
  • Je fungeert als verlengstuk voor de regiocontrollers door uitkomsten en kritieke punten voortkomend uit regionale OHW-besprekingen te monitoren over de as van specialismen. 
  • Periodiek en op aanvraag verstrek je adequate en actuele managementinformatie zoals een projecten rapportage en diverse andere KPI’s.
  • Je rapporteert aan de BU-controller van de regio Noord-Holland EQUANS Services West
  • Je hebt een proactieve rol in het ontwikkelen van nieuwe proposities, uitwerken van investeringstrajecten en het bewaken en toetsen van rendementen op bestaande interne en externe dienstverlengingen.

 

Dit breng je mee

Beschik jij over de volgende kwaliteiten en competenties?  

  • Afgeronde HBO+ of WO studie in financiële of bedrijfseconomische richting, eventueel aangevuld met een gerichte controllersopleiding.
  • Kan cijfers interpreteren en doorgronden. Zoekt het verhaal achter de cijfers door de inhoud in te duiken en kijkt verder dan alleen de financiële kengetallen.
  • Proactieve professional die goede communicatieve vaardigheden heeft en zoekt naar verbindingen met collega’s.
  • Integriteit, een hoog energieniveau en een zekere mate van flegmatiek completeren je profiel. 
  • Ervaring met services- of projectcontrol binnen een technische organisatie of de ambitie om de installatiebranche te leren kennen.
  • Goede kennis van Excel en de ambitie om SAP en Power BI te leren gebruiken.

 

Wat bieden wij je

Bij EQUANS werk je mee aan inventieve, duurzame en energiebesparende oplossingen. We bieden je een baan met volop ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden, daarnaast bieden we natuurlijk een aantrekkelijk salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Tot slot heb je bij een dienstverband van 40 uur per week 38 vrije dagen per jaar zodat werk en privé goed in balans zijn te houden. Minder uren of 4x9 is bespreekbaar. Controlling Team Noord-Holland is een mix van collega’s in de leeftijdscategorie 29 t/m 36 jaar.

 

Zo kun je solliciteren
Spreekt de vacature je aan? Reageer dan direct via de button 'solliciteren' of solliciteer eenvoudig via de Chatbot. Voor vragen kan je contact opnemen met Lilian van Son op 06 126 183 94 of per mail [email protected].

 

Wij zijn EQUANS
Wereldwijd is EQUANS marktleider in technische dienstverlening, met in Nederland 5.500 medewerkers op 29 locaties. Met innovatieve technische, digitale en duurzame oplossingen helpen we opdrachtgevers binnen de utiliteit, industrie en overheid. Wij ontwerpen, installeren, realiseren, onderhouden en adviseren over technische installaties bij klanten in heel Nederland. Constant verbeteren staat daarbij voorop. Zo helpen we onze klanten bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen. En staan we hen bij in de drie transities van deze tijd: op het gebied van energie, digitaal en industrieel.

 

Bij EQUANS werken we met een team specialisten aan ontwerp, realisatie, onderhoud & beheer en exploitatie van technische installaties. We richten ons op complexe (nieuwbouw)projecten, klantspecifieke opdrachten, services & onderhoud en kennisontwikkeling. We zetten innovatieve techniek in op een efficiënte en duurzame manier. Onze opdrachtgevers waarderen het dat we ons eerst inleven in hun behoeften voor we een oplossing op maat aanbieden.

 

 

 


Manager Operations Piping & Mechanical

Ben jij de Professional die wij zoeken die een team kan aansturen en motiveren en het werkproces kan monitoren? Vind jij het verder leuk om klantcontact te hebben? Voor onze locatie in Hoek zijn wij dan op zoek naar jou!

 

Dit ga je doen als Manager Operations Piping & Mechanical

Als Manager Operations Piping & Mechanical ben je werkzaam op onze vestiging in Hoek en overall verantwoordelijk voor beheer en uitvoering van een aanzienlijk mechanisch (piping) onderhoudscontract. Dit betekent naast zeer frequent klantencontact ook de verantwoordelijkheid voor team bestaande uit ongeveer 50 vaste medewerkers en 100 inleners.

Je bent verantwoordelijk voor een veilige en effectieve uitvoering van werkzaamheden op gebied van Onderhoud en Beheer. Het maandelijks rapporteren van de performance en doorgevoerde verbeteringen maken daar een belangrijk onderdeel van uit. Daarnaast ben je als BU-MT lid actief betrokken bij de aansturing van de business unit waarin nog 3 andere disciplines zijn vertegenwoordigd en je werkt onder de supervisie van de Business Unit-manager. Je hanteert een coachende stijl voor je team. Je bent goed in staat om continu te schakelen tussen de wensen van de klant en de contractafspraken die gemaakt zijn. Jij neemt het voortouw om je team goed in te richten richting toekomst.

Je hebt bij voorkeur een Mechanische of Werktuigbouwkundige achtergrond. Je hebt een drive om continu te verbeteren, brengt enthousiasme en energie mee, denkt in mogelijkheden en je hebt het vermogen om verbeterprocessen in gang te zetten.

 

Dit breng je mee

  • Tenminste een afgeronde technische of bedrijfskundige HBO opleiding
  • Je hebt ten minste 10 jaar werkervaring bij voorkeur binnen een industriële omgeving
  • Gedegen kennis en ervaring op gebied van WTB en of piping processen in de industrie
  • Leidinggevende ervaring in een door techniek gedreven omgeving
  • Ervaring met doorvoeren van verbeterprocessen/changetrajecten
  • Aantoonbare overall technische affiniteit
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Je kijkt graag voorruit en je hebt een duidelijke toekomstvisie die je kan overbrengen naar het team en de klant
  • Je herkent jezelf in de volgende competenties; klantgericht, communicatief, verbinden, analytisch en pragmatisch

 

Wat bieden wij je

Persoonlijke begeleiding, vrijheid, afwisselend werk en een werkomgeving waar jouw mening telt. Je maakt bovendien onderdeel uit van het wereldwijde EQUANS concern, één van de meest innovatieve bedrijven ter wereld.

Naast aandacht voor persoonlijke groei bieden we een goed salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Afhankelijk van je functie horen daar een laptop, telefoon en een leaseauto bij. Maar ook een goede pensioenregeling, een collectieve zorgverzekering en personeelskortingen op o.a. uitjes en producten. En wist je dat je bij een dienstverband van 40 uur per week maar liefst 38 vrije dagen per jaar hebt? Zo kun je werk en privé extra goed in balans houden.

 

Wij zijn EQUANS

Wereldwijd is EQUANS marktleider in technische dienstverlening, met in Nederland 5.500 medewerkers op 29 locaties. Met innovatieve technische, digitale en duurzame oplossingen helpen we opdrachtgevers binnen de utiliteit, industrie en overheid. Wij ontwerpen, installeren, realiseren, onderhouden en adviseren over technische installaties bij klanten in heel Nederland. Constant verbeteren staat daarbij voorop. Zo helpen we onze klanten bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen. En staan we hen bij in de drie transities van deze tijd: op het gebied van energie, digitaal en industrieel.       

 

Zo kun je solliciteren

Spreekt deze vacature je aan? Reageer dan direct via de button ‘solliciteren’ of solliciteer eenvoudig via de Chatbot. Voor vragen kun je contact opnemen met de afdeling Recruitment via [email protected] of telefonisch op 06 519 519 40

 
 


Senior Personeelsplanner

Personeelsplanner / Coördinator

Als Personeelsplanner werk je vanuit een korte en lange termijn planning en zorg je er actief voor dat onze projecten tijdig en efficiënt worden bemand met technisch uitvoerend personeel. Daarnaast ondersteun je de afdeling Services bij korte inzetten van medewerkers en uitzendkrachten op vaste klantlocaties.

 

Je hebt veel contact met uitzendbureaus om technisch personeel te organiseren op onze projecten en klantlocaties. Hierbij ben je kritisch bij het vaststellen van de behoefte en de beleverde kwaliteit van uitzendkrachten door de uitzendbureaus. De dynamiek en hectiek maken deze positie bijzonder uitdagend en daar wordt jij juist gemotiveerd en enthousiast van om de planning tot een succes te brengen. Jouw communicatieve skills en coördinerende ervaring maken het plezierig voor het technische personeel om met jou samen te werken!

 

Je voornaamste verantwoordelijkheden en werkzaamheden bestaan uit:

  • Op structurele basis overleg voeren met de projectleiding en uitvoerders van om de behoefte van hun projecten en klantopdrachten in kaart te brengen en te vertalen naar planningen.
  • Door de juiste vragen te stellen, op basis van eigen technische ervaring en kennis van klant specifieke eisen de capaciteitsvraagstukken kunnen vertalen naar de juiste functieprofielen die nodig zijn om werkzaamheden te kunnen realiseren.
  • Het overzicht behouden van lopende projecten en klantopdrachten alsmede de toekomstige opdrachten met de bijhorende eisen c.q. wensen op het gebied van competenties, vaardigheden en certificeringen.
  • Vanuit het totaal overzicht / capaciteitsbeeld, EQUANS medewerkers inplannen en uitzendkrachten inhuren voor projecten en klantopdrachten. Hierbij houdt je rekening met reiskosten, tariefstelling en kwaliteit van (reeds) ingehuurde uitzendkrachten. Diverse
  • administratieve taken zoals het verwerken van planningen in ons planningspakker, registratie van uitzendkrachten in SAP en ondersteuning van de afhandeling van inkooporders.
  • Vastleggen van de kwaliteit van ingeleend personeel in het planningsysteem en daardoor de juiste uitzendkrachten door te kunnen plannen of opnieuw in te huren wat bijdraagt aan het reduceren van faalkosten en een hogere productiviteit.
  • Relaties kunnen opbouwen en onderhouden en als gesprekspartner op de verschillende niveaus binnen en buiten de organisatie kunnen acteren.
  • Rapportage op vast te stellen KPI’s (prijs, kwaliteit, leveranciers en aanvragen).
  • In samenwerking met de Senior Planner bovengenoemde werkzaamheden uitvoeren.

 

Dit ga je doen als Personeelsplanner

Om deze functie goed uit te kunnen voeren zoeken wij iemand die op MBO + niveau kan acteren en ervaring heeft in de techniek in Elektrotechniek of Werktuigbouwkunde. Je hebt je sporen verdiend bij een technisch detacheerder of als Intercedent in de techniek en je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie in een technische projectenorganisatie. Daarnaast heb je aantoonbare affiniteit met technische dienstverlening en kennis hebben en willen opdoen van de (flexibele) technische arbeidsmarkt en de relevante wet en regelgeving (AVG, WAB, Inlenersbeloning).  

 

Om deze functie goed uit te kunnen voeren vragen wij het volgende:

  • Je kan goed overweg met MS Office-pakketten en SAP is een pré
  • Je bent fulltime beschikbaar en je beschikt over eigen vervoer
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Flexibel, de planning kan soms wijzigen, dit brengt jou niet van je stuk.
  • Klant- en servicegerichtheid zodat het voor de klant een feest is om samen te werken
  • Besluitvaardig en Resultaatgericht om de planning snel en adequaat te kunnen organiseren
  • Analytisch sterk zodat je problemen kan doorgronden

 

Dit bieden wij je

  • Persoonlijke begeleiding
  • Doorgroei en ontwikkel mogelijkheden
  • Een werkomgeving waar jouw mening telt
  • Een laptop en telefoon
  • 38 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur per week)
  • Een uitstekend salaris
  • CAO verhogingen (Metaal en Techniek) a.s. september en in 2023

 

We wachten op je

Heb je al zin in je eerste werkdag? Graag ontvangen we je sollicitatie. Reageer dan direct via de button 'solliciteren' of solliciteer eenvoudig via de Chatbot. Voor vragen kun je contact opnemen met Erik Janssen, via [email protected] of telefonisch op 06 178 714 28.

 

Wij zijn EQUANS

Wereldwijd is EQUANS marktleider in technische dienstverlening, met in Nederland 5.500 medewerkers op 29 locaties. Met innovatieve technische, digitale en duurzame oplossingen helpen we opdrachtgevers binnen de utiliteit, industrie en overheid. Wij ontwerpen, installeren, realiseren, onderhouden en adviseren over technische installaties bij klanten in heel Nederland. Constant verbeteren staat daarbij voorop. Zo helpen we onze klanten bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen. En staan we hen bij in de drie transities van deze tijd: op het gebied van energie, digitaal en industrieel.

 


FSS Consultant

Wegens aanhoudende groei hebben we weer een nieuwe vacature.

Een uitdagende job als FSS Consultant binnen het Fire Safety & Security team in Zuid-Nederland. Regionale projecten met vaste klanten, een ideale werkomgeving wanneer je het prettig vindt om een langdurige relatie aan te gaan met je opdrachtgever in de regio waar je woont!

 

Dit ga je doen als Consultant Sprinkler EQUANS

Als Consultant Sprinkler ga jij (potentiële) klanten adviseren over de veiligheid van hun pand(en). Hierbij kijk je naar de technische installaties die gebruikt worden en de (brandpreventieve) technische en bouwkundige maatregelen die genomen kunnen worden. Uiteraard alles conform wet- en regelgeving. Het kan hierbij gaan om nieuwbouwprojecten, uitbreiding, onderhoud of modernisering van de huidige installaties binnen de Utiliteit en de Industrie.

Je komt te werken bij de business unit Fire Safety & Security. Deze afdeling houdt zich bezig met het (brand)technisch beveiligen van gebouwen. Wij ontwerpen, monteren en beheren brandmeldinstallaties, ontruimingsinstallaties, sprinklerinstallaties alsmede inbraakbeveiliging, toegangscontrole, CCTV installaties, intercom,- en security managementsystemen.  Vanuit ons specialisme verzorgen wij het volledige traject vanaf het eerste advies t/m inbedrijfstelling en volledige certificering.

 

Dit breng je mee

  • Een afgeronde technische HBO opleiding of soortgelijk.
  • Aangevuld met Sprinklertechniek I & II (VSI B en C); NFPA/ FM is een pré
  • Afgeronde opleiding Projecteringsdeskundige of bereid deze te halen.
  • Ruime ervaring binnen de beveiligingstechniek en bijkomende wet- en regelgeving.
  • Communicatief vaardig, weet complexe technische oplossingen op verschillende niveaus over te brengen in woord en geschrift.
  • Ziet kansen en gaat hier proactief mee aan de slag.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.

 

De standplaats van deze functie zal afhankelijk zijn van iemands woonplaats en is daarom nader te bepalen.

 

Wat bieden wij je

Naast een aantrekkelijk salaris onderscheidt EQUANS zich met meer mogelijkheden voor een vrije invulling van de secundaire arbeidsvoorwaarden. Bij ons ontvang je op basis van je salaris een vast percentage aan benefitsbudget van minimaal 3% van je (bruto) jaarsalaris. Dit kun je o.a. inzetten voor het (ver)kopen van verlofrechten, het investeren in persoonlijke ontwikkeling, het aanpassen van het type leaseauto, het compenseren van de pensioenbijdrage, of het uitkeren van een bedrag als toelage. Daarnaast geldt er een variabele beloningsregeling. 

 

Uiteraard krijg je daarnaast alle middelen tot je beschikking die je nodig hebt: een laptop, dubbel scherm op je werkplek, mobiele telefoon en een leaseauto. Daarnaast kun je rekenen op een fijne werkomgeving met betrokken collega’s. 

 

Wij zijn EQUANS  

Wereldwijd is EQUANS marktleider in technische dienstverlening, met in Nederland 5.500 medewerkers op 29 locaties. Met innovatieve technische, digitale en duurzame oplossingen helpen we opdrachtgevers binnen de utiliteit, industrie en overheid. Wij ontwerpen, installeren, realiseren, onderhouden en adviseren over technische installaties bij klanten in heel Nederland. Constant verbeteren staat daarbij voorop. Zo helpen we onze klanten bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen. En staan we hen bij in de drie transities van deze tijd: op het gebied van energie, digitaal en industrieel.

 

Zo kun je solliciteren

Voor meer informatie kun je terecht bij Rens Arends, recruitment specialist op 06 238 003 23 of per mail naar [email protected].